Κεφάλαιο 18[Part 1] :D

81 27 6
                                    

👈Συνεχεια

Πλευρα Μοραν

Ξυπνησα μες το σκοταδι.Καλα πριν δεν ακουγα μουσικη;Ποιος με εβαλε στο κρεβατι;Η Ματινα ειναι εδω,οποτε λογικα αυτη.Η Λινα εφυγε;που πηγε;Τι ωρα ειναι;4:00??OmG😧

Πφφ θελω να πιω νερο,αλλα βαριεμαι να παω κατω...αλλα εχει στεγνωσει ο λαιμος μου χρειαζομαι οποσδηποτε.

Ειπα χωρις δευτερη φορα και μες το σκοταδι κατεβηκα κατω,πηγα στην κουζινα και εκει που εβαζα νερο ακουσα φωνες απο εξω.

Αν"Οπ μικρη ξυπνησες;"

"Ναι εε δεν ειχα υπνο"ειπα ενω ο Αλεξ δεν με κοιταξε ουτε μια φορα μεχρι στιγμης.

Αν" Κατσε εδω μαζι μας"

Αλ"Παω μεσα"

"Οχι αστο παω εγω"

Αν"Πωωω μωρε παλουκοθητε και οι δυο σας κατω σαν μωρα κανετε"ειπε ο αδερφος μου και καθησαμε και οι δυο μας κατω.

Αν"Παιζουμε μπουκαλα;"

"Καλα παιδακι μου βαρεμενο εισαι βραδιατικα;"

Αλ"Για να πληροφορησω η ωρα ειναι 4:30 και ειναι πρωι "

"Και γιατι δεν κοιμαστε εσεις;"

Αλ"Διακοπες εχουμε!Σιγα μην κοιμηθουμε και απ'τις 9"

Αν"Ναι οκ!!Εμμ παμε μεσα γιατι ξεπαγιασα"ειπε ξανα ο αινσταιν και μπηκαμε μεσα.

Αν"Για να δω τι εχει η τηλεοραση;"

"Παναγια μου τι ειναι αυτο;"

Αλ"Θες να σου πω; "

"Οχι οχι αλλαξε καναλι"

Αν"Πφφ δεν εχει τιποτα...Να παιξουμε uno?"

Αλ"Βαριεμαι"

Αν"Θαρρος ή αληθεια;"

Αλ"Βαριεμαι"

Αν"Χεστητε...ας δουμε το θριλερ τοτε που εχει το σταρ!"

Αλ"Μαλακια ειναι"

"Οο συμφωνω..μα-μα τι ειναι αυ-το;"
ειπα ενω ετρεμα γιατι κοπηκε το κεφαλι ενος ανθρωπου..με τα θριλερ δεν τα παω και πολυ καλα...μπορω να δω με παρεα μονο,αλλα σε ολη την διαρκεια να φωναζω ΒΟΗΘΕΙΑ.

Αλ"Χαχα σοβαρα φωβασε;Φαινεται τοσο ψευτικο"

Αν"Για την Μοραν μιλας"ειπε ο αδερφος μου ενω τον πηρα αγκαλια γιατι καθομουν στην μεση..

Μετα απο μιση ωρα.

"Ααααααααααααα"

Αλ"χαχαχαχαχαχα...."

"Μην γελας;Κοιμηθηκε και το ζωο"

Αλ"Καλυτερα αυτο να μην..οο:("

"Αααααα"

Αλ"σουτ...κοιμουνται"ειπε ενω με το χερι του εκλεισε το στομα μου, στην συνεχεια ηρθε πιο κοντα μου.

"Να μην αλλαξουμε καναλι;"

Αλ"Μπα τελικα μαρεσει"

"Ναι αλλα..ειναι βλακια"

Αλ"χαχαχα χεστρα ελα εδω"ειπε ενω με εβαλε στην αγκαλια του.

Οχι γαμωτο παλι..τι θριλερ ειναι αυτο..Ελεος...ειπα ενω εκλεισα τα ματια μου.

👉Συνεχεια 2

"Επικινδυνα Παιχνιδια"Onde histórias criam vida. Descubra agora