Το επομενο πρωί στο σπιτι του Αλεξ.
Αλ"Μοραν..Μοραν ξυπνα"
"Μμ.."
Αλεξ"θα ξυπνησεις ποτε;ή θα κοιμασαι για ολη σου την ζωη;"
"Πφφ..ξυπνησα.."
Αλεξ"Ωραια..η ωρα ειναι 12:30"
"Τιι??χασαμε το μαθημα,ρε γαμωτο"
Αλεξ"χαχαχα ηρεμισε..εξω χιονιζει,ειναι κλειστα τα σχολεια"
"Πφφ αι ρε..Σεπτεμβρης μηνας και χιονιζει;με κοροιδευεις!"
Αλεξ"Ωραια δες"ειπε και τραβηξε στην ακρη την κουρτινα.
"Ααααα...τι ωραια που ειναι;"
Αλεξ"οντος"
"Και γιατι με ξυπνησες παρακαλω;"
Αλεξ "εε σε λιγο θα ερθει ο Αντωνης να σε παρει"
"Οκ,βγες να αλλαξω"
Αλεξ" οχι".ειπε και εκατσε στο κρεβατι.
"Σοβαρα τωρα,βγες"
Αλεξ"ειπα οχι,αλλαξε εδω"
"Ναι καλα"
Αλεξ"φωβασε αγαπητη μου;"
"Μην με προκαλεις"
Αλεξ"οριστε σε προκαλω να αλλαξεις μπροστα μου"
Με το που ειπε την λεξη σε προκαλω,εβγαλα την μπλουζα και φορεσα το χθεσινο φορεμα.Αυτος ειχε μεινει και με κοιταζε.
"Θα με κοιτας για πολυ ακομα;"
Αλεξ"Ναι"
"Οκ παω κατω,μεινε εσυ εδω"
Αλεξ"οκ οκ ερχομαι και εγω"
Κατεβηκαμε κατω και μεσα σε 5 λεπτα ηρθε ο Αντωνης.
Αντων "Ελα γρηγορα μες το αμαξι γιατι αν συνεχισει να χιονιζει δεν προκειτε να φυγουμε απο εδω"
Αλεξ"μαλακα ο καιρος τα εχει παιξει".
"Καλα παμε"μπηκαμε μες το αυτοκινητο..αλλα δεν επερνε προς..
Αλεξ"Αντων βλεπω να μενετε εδω αποψε.."
Αντων"Και εγω το ιδιο βλεπω"
"Πφφ..δηλαδη δεν θα ανοιξει αυριο η σχολη;"
Αλεξ"Δεν πας καλα!Αλλοι κανουν παρτι που ειναι κλειστη"
Αντων "Ασε ρε το φυκακι μονο του και παμε μεσα"
Μπηκαμε μεσα και τα αγορια πηγαν στον καναπε,ανοιξαν την τηλεοραση κακ δεν κουνιοντουσα ...Η ωρα πηγε 1:30 ετσι ειπα να παω να μαγειρεψω.
" Αγορια..τι λετε θελετε να φτιαξω κατι να φαμε;"
Αλεξ"Εμμ ναι...γιατι δεν φτιαχνεις καμια καρμποναρα;"
Αντων"ναι ρε Μοραν.. Την κανεις και τελεια "
"Οκ παω"πηγα στην κουζινα και καθως αρχισα να μαγειρευω,πηρα τηλ την μαμα,να της πω πως θα μεινουμε εδω με τον Αντωνη για οσο χρειαστει.Μετα απο λιγο ειδα πως με επερνε η Ματινα!
" Αγαπη τι κανεις;;"
"Τι να κανω,ρε Ματινα...εχασες πολλα επεισοδια...αχ και να ησουν εδω!"
"Για λεγε,για λεγε" ειπε και αρχισα να τις λεω οσα εγιναν..μου ειπε οσο αφορα το γεγονος με τον Λουκ να μην στεναχωριεμε..και να παω σε εναν ψυχολογο,μπας και νιωσω καλυτερα..Ακομα ειπε μια φραση οπου μου φαινεται πως ισχυει,αλλα δεν της το ειπα"Αα ρε η Μοιρα σας με τον Αλεξ μου φαινεται ειπε ειναι να ειστε μαζι"οταν το ειπε αυτο την εβρισα και μετα εκλεισα το τηλ γιατι ηταν ετοιμο το φαι.Πηγα να πω στα αγορια,να ερθουν να φανε...οταν πηγα ακουγα να λενε...
Πλευρα Αντωνη.
"Ρε Αλεξ,για λεγε τι γινεται με την αδερφη μου,προχωραει το πραγμα;"
Αλεξ"Τι λες ρε;αφου ειναι αδερφη σου..θα εκανα ποτε εγω κατι με αυτην; "
"Ναι καλα αστα αυτα..μαλακα απο τοτε που σου ειπα οτι ειναι αδερφη μου,εισαι αλλος ανθρωπος..ποσο καιρο εχεις να το κανεις ρε;"
Αλεξ"ασε ρε μας ρε εσυ Αντωνη με οτι μαλακια σου καυλωσει "
Πλευρα Μοραν.
Ακουσα,οτι ακουσα...τι λενε μωρε... Δεν παει καλα ο αδερφος μου..
" Παιδια ελατε να φαμε"ειπα και ηρθαν τρεχοντας.
Φαγαμε, επλεινα τα πιατα και μετα πηγα στο δωματιο γιατι η ωρα ηταν 5..δεν ειχα κατι καλυτερο να κανω..πηγα εβαλα την μπλουζα του Αλεξ οπου φοραγα και εχθες και κοιταζα διαφορα στο κινητο.
Περασε η ωρα και ειχε παει σχεδον,9:20 ξαπλωσα να κοιμηθω,μα σκεψεις αρχιζαν ξανα μεσα στο μυαλο μου να έρχονται..Με τον Αλεξ γνωριζομαστε και κανουμε παρεα σχεδον 2εβδομαδες..ειναι ομως λες και τον ξερω μια ζωη..
Τι να πω.. Με πηρε ο υπνος ξανα μες τις μισες σκεψεις αλυτες..Ειμουν τοσο κουρασμενη που δεν καταλαβα ποτε κοιμομουν...🐾⛄🌜❄🗽
Χμμμ..πως σας φαινεται;πειτε μου την γνωμη σας στα σχολια📜αν ειναι να αλλαξω κατι.
ESTÁS LEYENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Chick-LitΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...