👈1 Συνεχεια(Στην φωτο☝ο Αλεξ)
Πλευρα Αλεξ
Εκανα πως δεν την ειδα αλλα οταν ειπε αυτο:Για γαιδουρια δεν μιλαγαμε τωρα;Οριστε ενα" νευριασα.
Γιατι εχω τους δικους μου λογους αλλα η συγκεκριμενη λεξη οποτε μου την λενε νευριαζω.
(στην συνεχεια προεκυψε η συζητηση που εγινε πριν μεχρι που φτανουμε στο σημειο οπου η Μοραν βγηκε εξω απ'το αμαξι)
"Ελα που δεν ξερεις..αι ρωτα την φιλη σου την Μπεκα... Μμ μαλλον τωρα που το σκεφτομαι την Αλεξια καλη μου φαινεται και πιο Εξυπνη απο εσενα" ειπε κι βγηκε απ'το αμαξι
"Που παει μωρε;;"ειπα ενω κατεβηκα και εγω απ'το αμαξι.
"Μοραν;Περιμενε"χτυπησα κουδουνι και ηρθε και μου ανοιξε η Ματινα.
Ο Αντωνης ελειπε γιατι επρεπε να παει με την μαμα του να κλείσουν εισιτήρια για αυριο.
" Η Μοραν;"
Λιν"Πανω"
Ματ"Αφησε την μονη τωρα δεν ειναι καλα"
"ναι καλα πρεπει να μιλησουμε"
Ανεβηκα γρηγορα πανω μεχρι που εφτασα εξω απ'την πορτα του δωματιου της.
Πηρα μια βαθια ανασα και χτυπησα την πορτα της.
Μοραν "Ναι;"
Ανοιξα σιγα σιγα την πορτα της και ειδα πως με ειδε.
"Να μπω;"
Μοραν "Εαν σου πω οχι θα μπεις;"
"Ναι"
Μοραν "Τοτε τι ρωτας;"
Μπηκα μεσα και το μονο που θελω αυτη τη στιγμη να κανω ειναι να την αρπαξω και να την φιλησω,να αφησω σημαδια στον λαιμο της οπου να διχνει πως ειναι μονο δικη μου..αχχ!Τι θα κανω μ'αυτο το κοριτσι...
Μοραν"Τι θες;"
"Αυτο" ειπα και την φιλησα.Σταματησα γιατι ηξερα πως δεν επρεπε,εφοσον απο οτι καταλαβα δεν θα το ηθελε.
Μοραν"Γιατι το εκανες αυτο;"
"Και γιατι να μην το κανω;"
Μοραν "Αα ναι ξεχασα με ολες το κανεις αυτο" ειπε ενω καθαριζε το γραφειο της.
"Χμμμ το κανω αλλα οχι με ολες καποια εχει μεινει εκτος αλλα θα την καταφερω και αυτη που θα παει"ειπε ενω γυρισε και με κοιταξε με ενα υφακι.
Μοραν"χαχαχα σου εχουν πει οτι εισαι πολυ αστειος"
"Σου εχουν πει οτι εισαι πολυ σεξι οταν νευριαζεις;"
Μοραν"Αλεξ βγες εξω"
"Οχι"
Μοραν"Τωρα"
"Οχι"
Μοραν "ωραιο θα φυγω εγω τοτε" ειπε και πηγε να φυγει αλλα δεν αντεξα και την ξανα φιλησα.Δεν εκανε πισω και συνεχισα.
Πλευρα Μοραν
Τι κανει παλι;;Γιατι με φιλαει ξανα;; Χμμ φιλαει τοσο..Σκασε τι λες πρεπει να σταματησει τωρα εαν δεν τον σταματησεις εσυ δεν προκειτε.Πφφφ δεν θελω να τελειωσει αυτο.Αλλα δεν γινεται να γινει και αυτο..ειπα ενω τραβηχτηκα αποτομα.
Αλ"Σορυ"
"Δεν επρεπε"
Αλ"Επρεπε να το εχω κανει απο καιρο,επρεπε και πρεπει να σου πω πως μαρεσεις πολυ.. Απτη 1η μερα που σε ειδα εκει οταν ηρθα και σου εκανα την παρατηρηση για να χαμηλωσεις την μουσικη"
"Χα..πες τα σε αλλη αυτα Αλεξακι σε μενα δεν πιανουν"
Αλ"Αληθεια τωρα;;Αληθεια;Αυτο μονο εχεις να πεις;ΕΛΕΟΣ"ειπε καπως πιο δυνατα ενω εφυγε απ'το δωματιο.
Τι ειπα μωρε η ηλιθια..😭
Ματ"Μοραν μου τι εγινε;"
Λιν"Κουκλα μου τι σου εκανε;"
"Εγω φταιω" ειπα και αρχισα να εξηγω.
Λιν"Πωω ρε Μοραν δεν πας καλα"
"Το ξερω.. Αλλα κατι μεσα μου με κανει να νιωθω πως οτι μου ειπε δεν ισχυει"
Ματ"Ναι σε κανει,δεν το ξερεις ευκαιρια να το μαθεις"
"Τι να κανω;"
Ματ"Προς το παρον τιποτα"
Λιν"Ναι θα δειξει αυριο"
"Πφφ θελω να μεινω λιγο μονη πλζζ"
ειπα ενω εφυγαν οι γλυκες μου.Ανοιξα τον υπολογιστη εβαλα τα ακουστικα μου,τα αγαπημενα μου τραγουδια καθως εκλεισα τα ματια μου και αρχισαν εικονες απο πριν να ερχονται στο μυαλο μου...
Συνεχεια 👉Part1
ESTÁS LEYENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Chick-LitΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...