Αλλο ένα κουραστικό πρωινό βρέθηκε μπροστά μου.
Σηκώθηκα,πλυθηκα και κατέβηκα κάτω στο σαλόνι..Ανοιξα την μπαλκονόπορτα και είδα πως είχε ακόμα χιονι..αρκετό για να πω την αλήθεια..
Αλεξ"Μπες μέσα θα κρυώσεις"
"Πφφ..το έχεις σκοπό να με πεθάνεις;"
Αλεξ"αν το είχα σκοπό,θα το είχα κάνει προ πολλού"είπε και πήγε προς την κουζίνα.
Εκλεισα την πόρτα του μπαλκονιού και πήγα και εγω στην κουζίνα..
"Ο Αντωνης;"
Αλεξ"Κοιματε"
"Α"
Αλεξ"Παω να κοψω ξυλα"
Ειπε και έφυγε χωρίς να του δώσω κάποια απάντηση ...Επειδη δεν ήξερα τι να κάνω πήγα πάνω στο δωμάτιο του Αντώνη και οταν άνοιξα την πόρτα τον είδα να κάνει κάτι...που δεν περιμενα...κοιμοταν του καλου καιρου σαν το τουβλο😼Ετσι σκεφτηκα να τον πειραξω και εγω λιγο...οχι μονο αυτος,να με πειραζει....
Ανεβηκα πανω του και αρχισα να χωροπηδαω πανω στην κοιλια του.
Αντων"αααα...ρε Μοραν εισαι βλαμενη,μες τον υπνο θες να με πεθανεις;συκω η κοιλια μουυ"
"Αα ναι;;καλα να παθεις!)καλημερα αδερφουλι" ειπα καθως συκωθηκα απο πανω του και του εδωσα ενα φιλι στο μετωπο..;)
Αντων"εχει χαρη που ειναι η μερα σου"
"Ε;"
Αντων"Χρονια Πολλαα νιανιαρο "
"Αα ναι το ξεχασα...σευχαριστω"
Αντων"τιποτα...παμε κατω;"
"Ερχομαι..ο Αλεξ πηγε να κοψει ξυλα"
Αντων "οκ!)".
Σημερα εχω γενεθλια!χα τι να πω..το ξεχασα...αν και ποτε δεν μαρεσαν τα γενεθλια μου...γιατι καθε χρονο πριν παει ο μπαμπας μου για δουλεια με ξυπναγε για να μου πει χρονια πολλα😿ηταν ο πρωτος τα πρωτα 4χρονια μου,που μου ελεγε πρωτος απο ολους χρονια πολλα:(δεν μπορω χωρις αυτον😭γιατι το πηρε ο θεος τοσο αδικα!οχι μονο τον πατερα μου,γενικα γιατι παιρνει ανθρωπους που δεν εχουν κανει τιποτα κακο,τοσο αδικα
:(Γιατι η ζωη μου να ειναι τοσο μπουρδελο!(δεν αντεχω...στα τελευταια λογια σκεψης,μπηκε μεσα ο Αλεξ.Αλεξ" Μοραν ντυσου και ελα κατω θα φυγουμε..οο γιατι κλαις;"
"Τιποτα...εμ ναι τωρα ερχομαι"του απαντησα και εκλεισε την πορτα...
VOUS LISEZ
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
ChickLitΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...