Κεφάλαιο 11 :D

154 40 21
                                    

  Το πρωινο κελαϊσμα ενος πουλιου με ξυπνησε μολις τωρα.Αλλα εμεις δεν εχουμε κανενα καναρι στο σπιτι... Απο που να ηρθε;

  Κατεβηκα κατω και ειδα την μητερα μου να προσπαθει να κρεμασει ενα κλουβι στον τοιχο.

Ελ"Καλημερα"

"Καλημερα.. Τι ειναι αυτο;"

Αντ"οπ συκωθηκες;δεν ειναι ωραιο αυτο που εκανε δωρο ο Αλεξ στην μαμα;"

"Εσυ της το εκανες δωρο;"

Αλ"Ναι γιατι; "

"Τιποτα..."

Αντ"Καλα Μοραν δεν πας να ντυθεις για να πατε στην σχολη;"

"Εε ναι μαμα θελεις το αυτοκινητο;βαριεμαι να πηγαινω στην σταση"

Αντ"Δεν καταλαβες...απο εδω και περα ή εγω ή ο Αλεξ θα σε πηγαινοφαιρνουμε οπου θες"

"Τι λες μωρε;ακους τι λες;πας καλα;Ρωτησες τον Αλεξ αν θελει να του γινω φορτωμα;"

Αλ"ααα μπα.. Ετσι και αλλιως δεν εχω να κανω τιποτα "

Αντ"ακουσες!"

"Ναι καλα..." ειπα καπως πιο δυνατα απο οσο επρεπε και ανεβηκα πανω.Ντυθηκα,χτενιστηκα και πηρα λεφτα απο τον κουμπαρα μου για εισητηριο.

Αντων"Αα ωραια θα σε γυρισει ο Αλεξ σπιτι"

"Δεν καταλαβες με περιμενει το λεωφορειο"του απαντησα καθως εκλεισα την πορτα.

    Καθως περπαταγα για την σταση καποιος απο πισω μου με ακολουθουσε...μπαα...η ιδεα μου θα ειναι...παιδια θα'ναι που πανε και αυτα για την σχολη...Προχωραγα μια χαρα μεχρι που ενα χερι επιασε τον ωμο μου και κατατρομαξα.

" Πας καλα;τι θες εσυ εδω;"

Αλεξ"αφου δεν θες να σε παω με το αυτοκινητο...ειπα να παρω μια φορα και εγω το λεωφορειο"

"Δηλαδη τι τωρα;αυτο θα γινεται καθε φορα;"

Αλ"οπως βλεπεις"

"Πφφ..."αλλη ορεξη δεν ειχα οπου και αν πηγαινω να ειναι μαζι μου.

Αλεξ" Να κατσω;"

"Οχι"

Αλεξ"οκ"ειπε και εκατσε οπως το περιμενα δηλαδη.

Μετα απο λιγα λεπτα

Αλ"Μοραν...Μοραν...φτασαμε!με ακους;"

"Εε τι;"

Αλ"Φτα-σα-με"

"Ενταξει καλε πως κανεις ετσι"

Αλ"Εγω πως κανω ετσι;"

"Πωω δεν εχω ορεξη να τσακωθω μαζι σου,καλη σου μερα"

"Επικινδυνα Παιχνιδια"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora