Κεφάλαιο 15 :D

105 28 8
                                    

Hiii!!!!!Τι κάνετε;;Ελπίζω να περνάτε καλά στις διακοπές σας..Σε 5 ημέρες σχολείο                      :((( Διασκεδάστε τώρα που μπορείτε γιατί μετά...Λοιπόν ώρα για δίαβασμα!!Εάν σας άρεσε το κεφάλαιο γράψτε σχόλιο και αστεράκι;)Ευχαριστω πολυυ!!

Μόραν : Άνοιξα την πόρτα και αυτο που είδα ήταν απιστευτο..Τι κάνει αυτός εδώ;Εδώ σπίτι μου..μαζι με τους υπολοιπους;

Ματ"Suprizee"Είπε και πετάχτηκαν όλοι  πάνω

Η Λίνα,Ο Αντώνης,η θεία Έβελην,τα ξαδέρφια μου,η μάνα μου και μαζί και ο Άλεξ..

"ΟΜG..Δεν πάτε καλά,τι κάνετε εδώ;"

Ματ"Ο αδερφός σου είχε την ιδέα..έκπληξη!!"είπε ενώ με πήρε μια σφικτή αγκαλιά :)

"Οοο χαίρομαι τόσο πολύ που είσαι εδώ" είπα και την αγκάλιασα και εγώ!!

Ξαδ"Εεε είμαστε και εμείς εδώ:)"

"Αγάπες μου,λείψατε,τι κάνετε;;Πως είστε"

Βασιλική"Καλά μωρέ δουλειά,σπίτι και επειδή μένω με αυτόν τον βλάκα από εδώ έχω κάθε μέρα νεύρα"

Johnathan"Αι χέσου Βασίλω"

"Αχαχα καταλαβαίνω..η γιαγια η Βασιλική;Καλα είναι". Αυτή η γιαγιά είναι η μαμά του θείου μου του Βίκτωρ όμως από μικρή την έχω σαν δική μου γιαγιά εφόσον δεν γνώρισα καποιον δικό μου παππού,γιαγιά.

John"Μια χαρά και αυτή,δεν ήθελε να έρθει γιατι έχει το βιβλιοπωλείο και είπε να σου πώ πως σε περιμένει να την επισκεφτείς."

"Φυσικά ..έρχομαι..Λινάκι βλέπω γνώρισες το σκουλήκι από εδώ"είπα ενώ έδειχνα την Ματίνα.

Λιν"Ναι την γνώρισα πολύ καλά απο το πρωί μαζι είμαστε"

"Τιι; Εχεις έρθει απο το πρωί,γαιδούρα ευχαριστώ πολυ ρε"

Ματ"Ελα ρε Μόραν μου πως αλλιώς θα σου κάναμε έκπληξη..Συγγνώμη"

"Σιγά ρε'συ..Απλά να ξέρεις την επόμενη φορά που θα έρθεις δεν θα ξανά έρθω να σε πάρω"

Λιν"αχαχα θα έρθω να σε πάρω εγώ βρε μην ανυσηχείς"

Ματ"Ορίστε ρε άνθρωπος..Σευχαριστώ βρε Λίνα"

"Αχαχα 'ερχομαι πάω να χαιρετήσω και τους υπόλοιπους"

Μίλησα με την μήτερα μου και την θεία μου και πήγα προς το μέρος του αδερφού μου.

"Ρε καθίκι γιατί τα έκανες όλα αυτά είπα ενώ τον πήρα μια αγκαλιά"

Αν"Εεε ήθελα να νιώσεις μια φορά και εσύ χαρούμενη..τόσες φορές με έχεις βοηθήσει;)"ειπε και μου έκλεισε το μάτι,σιγά μην τον ξανά βοηθήσω εγώ στις βρωμοδουλειές του.

"Και εσύ να φανταστώ τον κάληψες"

Αλ"Τι να κάνω έναν τον έχω"

"πφφ τι να πώ,σας ευχαριστώ"είπα και πήγα να φύγω αλλά..

Αλ"Εε..εγώ δεν έχω αγκαλιά;"

"Αχαχα"είπα και του έδωσα μία χαλαρή αγκαλιά..

"Τα λέμε"

Η ώρα πήγε 12:30 και αφού έφυγε και ο τελευταίος καλεσμένος πήγαμε στο δωματιό μου με την κολλ μ για να κοιμηθούμε. 

"Σαγαπώ,σευχαριστώ για όλα"

Ματ"Τίποτα κοιμήσου αύριο έχουμε να κάνουμε και να πούμε πολλάα"ήταν το τελευταίο που είπε ενώ με πήρε αγκαλία..

<3 <3Ελπίζω να σας άρεσε ..γράψτε στα σχόλια πως σας φάνηκε byee<3 <3

&quot;Επικινδυνα Παιχνιδια&quot;Onde histórias criam vida. Descubra agora