(🚨χτύπαγε το ξυπνητήρι)
Πφφφ..με το που άνοιξα τα μάτια μου,ενας φριχτός πόνος εμφανίστηκε."Μμ..πρεπει να ετοιμαστώ..και το κεφάλι μου πονάει..υπερβολικά"
σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο της μαμάς για να την ξυπνήσω..μα ειδα πως δεν ηταν μέσα..που πήγε πρωι πρωί..σκέφτηκα και αμέσως κατέβηκα κάτω,γιατι δεν άντεχα τον πόνο και ήθελα να πιώ ενα παυσίπονο.
Οταν κατέβηκα τις σκάλες και πήγα στην κουζίνα είδα την μάνα μου να φτιάχνει τόστ.
"Καλημέρα..μα θέλω παυσίπονο"
είπα με το που την είδα,δεν άντεχα τον πόνο.Ελιζ "Καλημέρα,ποσο ήπιες εχθές και πονάει τόσο ποια το κεφάλι σου;
Ξέρεις οτι δεν πρέπει να πίνεις πολυ.."έλεγε και έλεγε,ξερετε ελληνίδα μητέρα.." Μάνα θελω παυσίπονο που τα έχεις βάλει;;"
Ελιζ "Καλά παιδί μου,ορίστε..αλλα να μην ξανά πιείς τόσο πολυ δεν κάνει καλό στην υγεία "είπε και μου έδωσε ενα ποτήρι με νερό.
Ηπια το παυσίπονο και σιγά σιγά άρχισε να μου περνάει ο πονοκέφαλος.
" Παω πάνω να ντυθώ,τις βαλίτσες τις εχω εδώ οπότε,είμαστε εντάξει"
Ελιζ"Ναι Μοραν μου ολα έτοιμα ειναι εδω" ειπε η μανούλα μου
Καθως ανέβαινα τις σκάλες άρχισαν να εμφανίζονται σκηνές απο αυτα που έγιναν εχθες..θυμάμαι οτι ήπια αρκετα..και οτι με γύρισε ο Αλεξ σπιτι και με φίλησε..με φιλησεε..αχχ..Ειναι ωραίος δεν μπορω να πώ..Μα τι λεω..ειναι..ειναι ενα απλό αγόρι.. όπως τα άλλα..ενα playboy,ενας βλακας όπου έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να τον ξανά δώ.
Ανοιξα την ντουλάπα και έβγαλα μια τσάντα (που βρήκα απο τα λίγα ρούχα/πράγματα που είχα αφήσει εδω)εβαλα μεσα το κινητο μου,την φωτογραφικη,γυαλια ηλιου,δυο-τρια καλλυντικά κ.α
Αφου ντύθηκα,κατέβηκα κάτω και είδα την μάνα μου να βάζει τις βαλίτσες μέσα στο αυτοκίνητο.
"Κάτσε ρε μαμά να σε βοηθήσω" της είπα.
Ελιζ"Ελα δυο βαλίτσες έμειναν πάρε εσυ την μία"
"Καλα μπαίνω μέσα στο αμάξι,κλείδωσε"
Ελιζ"Εντάξει" είπε και ήρθε προς το μέρος μου αφού κλείδωσε το σπίτι.
Μπήκε μέσα και έβαλε μπρός...οχ!άρχισε η διαδρομή σκέφτηκα καθώς κοίταζα έξω απ'το παράθυρο.
ESTÁS LEYENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Chick-LitΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...