Ξύπνησα το πρωί,πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.Ντύθηκα έβαλα κονσιλερ για τους μαύρους κύκλους και πήγα κάτω στη κουζίνα να φάω κάτι.
Εχθές γύρισα βράδυ κατά τις 9 ενώ βγήκαμε στις 4 και δεν είχα φάει τίποτα όλη την ημέρα,γι'αυτό και πειναγα.
Κατέβηκα κάτω και είδα την μαμά μου,ξύπνια..Ηθελα να της πώ ότι έχει συμβεί...Αλλα δεν μπορώ να τα λέω αυτά στην μητέρα μου...δεν μου βγαίνουν..Αχ!και να ήταν εδώ η Ματίνα μου (: αύτη θα μου έδεινε κάποια λύση..
Ελ"Καλημέρα Μοραν μου,γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς;"
"Καλημέρα μά,εε δεν είχα ύπνο..να σε ρωτήσω τι μαγειρεύεις;"
Ελ"Χα :) κάποια πεινάει..τέλος πάντων φτιάχνω τηγανίτες θέλεις;"
"😵πολλές,πεινάω σαν λύκος😍"
Ελιζ "Κατάλαβα λύκε"
Εφαγα τελικά όλες της μίνι τηγανίτες της γλυκιάς μαμάς μου και ξεκίνησα για το σχολείο.
Σε όλη την διαδρομή, το μυαλό μου ήταν αλλού.Οταν έφτασα είδα την Λίνα να κάθεται με την παρέα σ'ενα μπαγκακι.
Ηταν εκει και ο Αλεξ..να πάω εκεί τώρα ή να μην πάω επειδή είναι αυτος..Αν δεν παω όμως θα νομίζει αλλα...οπότε ας πάω..είπα και ξεφυσηξα..Λίνα"Καλημέρα Μοραν" ειπε και με πηρε μια χαλαρη αγκαλια.
"Καλημερα Λινακι"
Παιδια"Καλημερα "
Ζυζηταγαν για ασχετα θεματα μεχρι ο Τζον ρωτησε τον Αλεξ:
Τζον"Αλεξ η Αμαλλια δεν θα ερθει;"
Αλεξ"Δεν ξερω και δεν με νοιαζει" ειπε και γυρισε να με κοιταξει.
Τζον"Δηλαδη τα χαλασατε;"
Αλεξ"Γιατι ειχα εγω κατι ποτε με αυτην για να τα χαλασω;" ειπε και συκωθηκε ενω μπηκε μεσα στην σχολη.Νευριασε παλι;ή ειναι η ιδεα μου.
Χτυπησε το κουδουνι και αρκετα παιδια μαζευτηκαν στην μπροστινη αυλη για να μπουν στις αιθουσες τις σχολης.
Τελευταια ωρα ειχαμε γυμναστικη...Πφφ και βαριεμαι να αλλαζω τωρα.
Λινα"Μοραν παμε στα αποδητηρια να φορεσουμε τις φορμες"
"Εμμ ναι παμε" πηγαμε στα αποδητηρια...και οταν ειδα τι φορμες εννοουσε σοκαριστικα.
"Ρε Λινα σορτσακι με ενα τυραντακι θα φορεσουμε;"
"Εμ ναι...ουτε εγω το ηξερα..τελος παντων δεν εχουμε αλλα ρουχα να φορεσουμε...αα η διευθυντρια ειπε πως οταν εχει ηλιο οπως τωρα θα φοραμε σορτσ οταν κανει παγωνια φορμες εχουμε παλι καλα".
VOCÊ ESTÁ LENDO
"Επικινδυνα Παιχνιδια"
Literatura FemininaΠριν αρκετο καιρο στην ζωη ενος κοριτσιου χαθηκε το πιο σημαντικο προσωπο γι'αυτην(ο πατερας της)..Η Μοραν ενα γλυκο αλλα και πυσματιαρικο πλασμα απο εκει που δεν το περιμενε μεσα σε μια νυχτα η ζωη της αλλαξε και ολα της τα ονειρα εγιναν πραγματι...