2.Prima privire

764 23 0
                                    

O raza de lumina se strecura printre draperii si se asternu pe fata mea. Am incercat sa mai dorm, dar in minte il aveam doar pe Damon iar cand sa adormit si eu, a sunat alarma. De astazi imi incep noua mea viata in New York, va trebui sa merg la o alta ascola sa imi fac alti prieteni si pe scurt.....  am sa incep alta viata.

M-am imbracat cu o pereche de blugi negrii, un tricou alb, un sacou bleomarin si o pereche de ghete negre de piele. Cam asa arata tinuta mea pentru prima zi de scoala. Inainte sa ies din camera am mai aruncat o privire asupra aspectului meu. Parul imi atarna pe spate in bucle negre si lungi pana la mijloc, iar macheajul se potrivea de minune cu tinuta mea si imi scotea in evidenta ochii de culoarea caramelului.

-Am plecat la scoala mami!

-Asteapta un pic Elena. Fratele tau o sa te duca la scoala.

-Ce?

-Va trebui sa impartiti masina, deocamdata masina tatalui tau e stricata si nu avem bani de alta masina noua, asa ca va trebui sa o ia pe a lui Jeremy si tu o sa imparti masina cu el.

-Dar nu e corect.....

-Nu te mai plange atat. Nu tu trebuie sa iti duci sora la scoala si sa ii mai conduci si masina.

Dupa cateva incercari in zadar de a o covninge pe mama cu mersul la scoala, am hotarat sa plec cu Jeremy. Scoala era undeva la marginea orasului, un loc destul de dragut. Cand am coborat din masina o multime de ochi s-au indreptata spre noi.

-Bafta la scoala fratioare.

-Da sigur cum spui tu.... Bafta si tie Elena.

-Mersi.

Am mers la secretariat de unde am luat orarul si cartile.Se pare ca prima ora aveam Engleza. Din cauza ca nu cunosteam scoala si nu am gasit prea usor dulapul am intarziat la prima ora.

-Imi pare rau ca am intarziat.

-Tu trebuie sa fi eleva cea noua.

-Da, eu sunt Elena Gilbert.

-Sa nu se mai intample sa intarzii la ora mea si te rog sa te asezi langa Bonni Benet.

Am mers spre locul meu, care era in spatele clasei. Fata care urma sa fie colega mea de banca era  o fata de culoare, cu parul lung, drept si negru.Cand m-am asezat in banca a zambit si in ochii ei se putea citi sinceritatea.

-Buna, eu sunt Bonni.

-Incantata de cunostinta, Elena.

-Am auzit ca familia ta calatoreste mult si ca nu este prima data cand te muti.

-Barfele circula repede pe aici?

-Nu chiar, dar mama a fost ieri in vizita la mama ta si au cam stat la povesti.

Am mai schimbat cateva vorbe cu Bonni si pe urma am fost atenta la expicatiile profesorului. Ora a trecut foarte greu. Secundele s-au facut minute si minutele ore, dar intr-un sfarsit s-a sunat. Am urmat-o pe Bonni la sala de mese si ne-am asezat la o masa unde mai erau inca 3 persoane. O fata blonda cu parul mai scurt, ma studia cu mult interes din cap pana in picioare, apoi a zambit. In dreapta si in stanga ei se aflau doi baieti. Cel din dreapta tinea o mana pe piciorul fetei, banuiam ca era iubitul ei, avea parul negru si zburlit si un corp musculos. Celalat baiat ma privea cu mult interes, avea si el un corp bine facut, parul castaniu si mai aranjat iar ochii caprui. M-am asezat langa Bonni si am inceput sa vorbim. Pe fata o chema Caroline, pe baiatul din dreapta ei Taylor si era iubitul ei, iar cel brunet era Matt.

In  timp ce vorbeam, privirea mea fost atrasa de el. A intrat pe usa de la cantina foarte grabit. Avea un corp musculos, parul castaniu deschis si ochii caprui-verzi. In timp ce a trecut pe langa noi, ma studiat si apoi a intors capul dupa mine. Era destul de ciudat ca toata lumea sa ma urmareasca si sa imi studieze fiecare miscare.

Intre vis si realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum