Totul a decurs bine în acea dimineața, o dimineață tipica de Sâmbăta. M-am trezit foarte bine dispusa pentru ca aveam in minte doar seara trecuta. Eu cu Stefan dansam, trupurile nostre lipite, răsuflarea lui rece peste fata mea - aerul cel expira avea o aroma dulce si rece, și te făcea sa visezi cu ochii deschiși, cel puțin pe mine. Ochii lui verzi care ma priveau fix - fără sa ma scape o clipa din privire. Când privirile noastre se întâlneau, pur si simplu înghețam - respirația mi de tăia, iar inima imi bătea foarte tare. Buzele lui erau atât de aproape de ale mele si totuși atât de departe. Strânsoarea in care eram captiva era atât de puternica , de parca ma apara de ceva cu pretul vietii lui, si totusi ma tinea cu multa delicatetețe, de parca aș fi fost cel mai important lucru pentru el.
Se auzi deodata 3 batai in usa, care ma readuseră in prezent, si apoi se deschise. Capul mamei mele se ivi de dupa usa si ma intreba deca ma alătur lor micului de jun. Ne având de ales m-am dat jos din pat si m-am dus la baie sa imi fac ritualul de începere a unei noi zile ca in fiecare diminineață. Când m-am uitat in oglinda, parul meu m-ai avea câteva urme de bucle, asa ca am luat o perie si am început sa îl piaptăn. Dupa ce am terminat cu baia, am mers la dulap de unde am luat o pereche de blugi mai vechi si uzați, dar tare comozi si un tricou negru, si m-am dus la bucătărie. Mama si fratele meu erau deja la masa, iar tata se pare ca plecase de ceva timp la servici.
-Neața' somnoroaso.
-Neața'.
-Cum ai dormit?
-Destul de bine. Se pare ca ziua de ieri a fost cam obositoare.
-Cum a fost la bal cu printul? întreabă Jeremy sarcastic.
-Perfect.
Daca tata nu ieșea la usa sa imi strice tentativa de prim' sărut cu Stefan.
-Serios? Eu cred ca totuși ii mai lipsea ceva ca sa fie perfect.
Minunat, fratele meu ma urmărise de la geam si văzuse ca nu am primit sarutul asteptat. Iar Jeremy o sa ma tachineze toata ziua din cauza asta.
Dupa ce am terminat micul de jun, am ajutat-o pe mama la treaba prin casa. Si apoi am mers la mine in camera si am deschis calculatorul. Se pare ca deja apăruseră poze de la bal, iar intruna eram eu cu Stefan. Ce dragut. Chiar a fost perfect pana cand " Elena, hai in casa, e frig afara ". De ce trebuie sa imi fi distrus tata seara trecuta? Nu e corect!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In timp ce ma uitam la televizor, mai trageam cu ochiul la telefon sperând un semn de la Stefan. Dar cred ca dupa faza de ieri nu mai era interesat de mine, Carui baiat ii place o fata care e urmărita de tatal ei? Poate ca dupa asta Stefan nu o sa ma mai placa, poate ca o sa vrea sa fim doar prieteni si nimic mai mult.
-Elena, hai la masa!
Se pare ca deja era seara. Tata apăruse si el de la servici. Nu prea aveam chef de masa, dar totusi am facut un mic efort si am mers jos.â
-Buna Elena. Ce faci?
-Hei, curat prin cameră. Cum a fost azi la servici?
-Bine.
Cand ne-am așezat la masa cu toții am tacut. De obicei serile de sâmbăta erau mai vesele, dar de data asta nu. Fiecare manca in liniște. Eu ma uitam in jos in farfuria mea si ma jucam cu furculița prin mazăre. Cand aproape a terminat de mâncat tata vorbi.
-Familie, am sa va dau o veste buna.
-Ce este tata?
-O sa ne mutam, in New Orlandes.
-Ce? Am spus pe un ton care mai degrabă suna a țipăt decât a întrebare.
-Elena, ce e cu tonul asta?
CITEȘTI
Intre vis si realitate
ФанфикPrezinta viata lui Elena Gilbert, o fata obisnuita care se muta impreuna cu familia ei in New York. Odata ce incepe o noua viata acolo, lucrurile incep sa ia o alta intorsatura. Aceasta incepe sa aiba vise referitoare la un trecut care pare sa ii ap...