13. Spintecatorul

387 15 1
                                    

Din nou in secolul 21. Din perspectiva Elenei/Katherinei. Acasa la ea.

Stefan al meu e spintecatorul? Asta nu are cum. Stefan e atat de bun si atat de perfect. Cat timp am fost impreuna a fost un inger nu un damon. Damon e baiatul rau. Si imi place. Stefan e ingerul meu pazitor. Dar sa nu uit cum s-a comportat ultima oara cu mine. Nu se mai putea controla. Era atat de schimbat. Atat de nervos si de rau. Era un spintecator.

-La ce te gandesti iubire?

-Ce sa intamplat? Cum de Stefan si-a revenit?

-Pai a fost ajutat de sora lui Klaus. Ea cam sa indragostit de el.Dar el nu i-a impartasit sentimentele. Dar a reusit sa il faca sa isi dea seama k nu face nimic bine si ca a devenit un monstru.

-Dar tu?

-Eu nu sunt prea mandru. Am omorat multi oameni si am facut lucruri de care nu sunt mandru.

-Asta a fost in trecut.

-Tu nu trebuia sa fi la scoala?

-Ba da. Acum a inceput prima ora.

-Pregatestete sa mergi la urmatoarea. -Dar azi e o zi asa speciala pentru mine si ma gandeam k.......

-La multi ani iubito.

-Am crezut ca ai uitat.

-Cum as putea....

Am mers si am facut un dus scurt si pe urma m-am imbracat intr-o pereche de blugi negri, o camasa alba cu maneca scurta si o pereche de pantofi cu toc negri. Parul mi l-am facut bucle si l-am ladat sa imi cada pe spate. Cand am intrat in camera Damon era gata imbracat. Si imi zambea.

-Azi te duc eu la scoala.

Cand am ajuns la scoala fetele ma asteptau in parcare. Nu au mai fost asa surprinse vazandu-ma cu Damon. In ultima vreme am pastrat distanta fata de ele. Dar acum era ziua mea si vroiam sa mai fiu vechea Elena macar acum.

-Vin sa te iau dupa ore?

-Nu. Ne intalnim la Cafee.

-Ok. Te iubesc Elena.

-Si eu Damon.

Cand am vrut sa ies din masina, Damon m-a tras inapoi si m-a sarutat. Imi era dor sa fiu o fata normala. Sa am probleme tipice adolescentilor. Cu ce ma imbrac, cum sa fiu populara, dastea, nu sa fiu un vampir si o reincarnare a mea din aecolul 19.

-Buna fetelor si baieti.

-La multi ani Elena.

-La multi ani!!!!

Caroline sari si m-a lua in brate. Era atat de fericita ca e ziua mea. La cat de tare m-a strans daca nu as fi vampir ai crede ca vrea sa ma omoare.

-Ce planuri ai pentru azi?

-Nimic iesit din comun. Ma gandeam sa mergem cu totii la Cafee.

-Nici vorba Elena. O data faci 18 ani. Nu o sa stai la o ceasca de cafea de ziua ta. Vom face o petrecere. M-am ocupat deja ca toata lumea sa fie invitata. O sa o tinem la pensiunea Salvatore. Damon e de acord. Hai Elena, o sa fie distractiv.

Era atat de greu sa ii spui nu lui Caroline. Asa ca am acceptat petrecerea. Bonni statea intr-un colt si nu spunea nimic.

-Ce e Bonni?

-Trebuie sa vorbim.

-Ce sa intamplat?

-Vorba de Stefan.

-Ce e cu el?

-Unde e?

-Nu stiu. Dupa ce ne-am certat el pur si simplu a disparut. Dar nu ma mai intereseaza persoana lui.

Intre vis si realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum