16.Sfarsitul

329 20 2
                                    

                          Draga jurnalule,

Nici nu stiu cum ma incep. Nu stiu cum sa iti spun...... Stiu ca tu esti cel mai bun prieten al meu si tu imi sti toate secretele....... Dar...... Bine. O sa iti spun. Sper sa nu te superi pe mine,  si daca te superi sper sa ma ierti. Nu e vina mea. Timpul se scurge si eu nu pot sa trec neobservata. Asa ca va trebui sa plec, sa ma mut. Deci, este ultima data cand iti scriu. Gata, am spus-o. Iarta-ma, dar unde plec nu o sa te pot lua cu mine. Pentru ca tu faci parte din trecut. Iar eu vreau sa traiesc in prezent si sa am un viitor. Iat tu ma ti pe loc. Nu stiu de ce dar aseara te-am reciti. De cand m-am mutat aici si pana la inmormantarea lui Damon. Ca tot veni vorba de Damon. Au trecut 3 luni de cand a murit. Im fiecare saptamana am mers la cimitir. De aceea nu am mai scris. De fiecare data cand aveam timp liber mergeam la el. Cand am citi paginile despre el si despre momentele petrecute impreuna si cand citeam ca Damon m-a facut cea mai fericita din lume, ca el m-a facut sa ma simt cu adevarat libera, sa simt ca pot face ori ce, ma asteptam sa simt ceva. Dar nu simteam nimic. Absolut nimic. Stiu ca l-am iubit, dar acum acele sentimente pentru el mi se par ciudate, ireale. De aceea l-am ales pe Stefan. Ca pentru el simt ceva de nedescris. Ceva minunat si..... il iubesc atat de mult. Acum sa revenim la treburile noastre. Tot ce am scris pana acum am impartit in capitole. Ca sa fie ca o poveste viata mea. Dar e o poveste destul de tragica. Acum sa iti spun de ce nu am ami scris. Pentru ca am stat tot tompul cu Caroline si Bonnie. Ele stiu ca o sa plec si au vrut sa imi ofere ceam mai tare vara din viata mea. Si au reusit. Am mers cu cortul, in tabere. Am dat petreceri si ne-am imbatat. Si cu fratele meu am petrecut mult timp. Si el.stie ca o sa plec. Dat el crede ca plec la o facultate in Los Angeles. I-am spus ca am obtinut o bursa si plec tocmai acolo pentru ca acolo merge si Stefan si cum nu cred in relatiile la distanta, am decis sa mergem impreuna acolo. Si spre norocul meu m-a  crezut. I-am spus ca o sa vin acasa de sarbatori. Dar nu e adevarat. Nu o sa ma mai vada niciodata. Doar o sa mai vorbim la telefon. Nu imi place ca trebuie sa ma despart de fratele meu, pe care il iubesc enorm, dar vreau sa aiba o viata normala, nu ca mine una de vampir. Asa ca am profitat de fiecare clipa cu cei dragi mie. Pe fete o sa le mai vad. Pentru ca ele stiu de vampiri. Dar si pe ele rar ca sa le las sa aiba o viata cat se poate de normala.

Ce ar fi sa facem o mica recapitulare? Ca un rezumat.

Buna, numele meu este Elena Gilbert si Katherine Pierce. Va intrebati de ce am doua nume? Pai ce ar fi sa o luam cu inceputul.

Eu sunt Katherine Pierce. M-am nascut in anul 1831 pe 19 iunie. Eram cea mai fericita persoana pana cand l-am cunoscut pe Stefan Salvatore. Un baiat jumatate italian jumatate american. Era frumos, destept, ce sa mai spun, barbatul ideeal. Printul din visele mele pe cal alb. Parul castaniu deschis, occhii verzi. Perfect. Si m-am indragostit de el. Credeam ca o sa ma marit cu el. Dar nu. Urma sa ma marit cu fratele lui Damon Salvatore. L-am urat din prima clipa. Pentru ca urma sa ma marit cu el fortat si nu il cunosteam. Si eu il iubeam pe Stefan. Intr-un tarziu l-am cunoscut pe Damon. Era dragut. Dar tot pe Stef il iubeam. Asa ca am planuit nunta cu el pe ascuns a doua zi depa ziua mea de nastere cand faceam 19 ani. Stiu era cam devreme pentru maritat deoarece proveneam dintr-o familie instarita. Care puneau accent pe educatie foarte mult. Dar am murit intr-un incendiu, de ziua mea. Noapte dupa petrecere a pornit un incendiu in care a ars toata casa cu mune cu tot. Eu am murit in incendiu impreuna cu alti cativa servitori. Restul familiei mele a scapat. Dar soarta a facut in asa fel incat sa primesc o a doua sansa. Asa ca m-am renascut in 19 iunie 1995. Destul de tare nu? Sa mai primesti o sansa la viata. Doar ca m-am nascut in alta familie, defapt tot.in familea mea, in cea a fratelui meu, dar avea numele de Gilbert. Asa ca acum ma cheama Elena Gilbert. Poate am primit a doua sansa pentru a imi indeplini dragostea sau doar sa am o alta viata. Dar ori cum mie imi convine. Am avut o alta familei minunat. Mama si tata au murit omorati de un vampir insetat de razbunare. Dar fratele meu e in viata. S-a casatorit si e foarte fericit. El nu stie ca eu sunt vampir sau ca lumea in care traieste nu e ceea ce pare. Si e mult mai bine asa. Vreau sa fie fericit. Aici am si cele mai bune prietene pe Caroline si Bonnie, care e vrajitoare. Sunt cele mai tari fete din lume si le iubesc enorm. Ele sunt a doua mea familie. O sa le duc dorul si o sa imi lipseasca. Dar trebuie sa le parasesc pentru ca sunt vampir.

Asa ca am decis sa plec cu Stefan in jurul lumii pentru eternitate. Cat de romantic..... doar eu cu el pentru eternitate. Ador acest lucru. In ultimul timp abia am apucat sa stau cu el. Unde ramasese? A da, ma scuzati. La viata mea de aici. In prima zi de scoala a aparut el in viata mea. Nu am stiu cine e. Dar a fost dragoste la prima vedere. A fost ceva instant. M-am indragostit de el si el de mine. Dar niciodata nu ma comparat cu Katherine. A am uitat sa precizez. Sunt exact la fel ca inainte. Adica la infatisarea exterioara. Cum aratam atunci asa arat si acum. Si era sa uit de vise. Pana sa devin vampir si sa imi amintesc de vechea mea viata, avem niste vise cu mine, Stefan, Damon si Emely. Se pare ca subconstientul meu isi reamintea fosta mea viata si imi arata acea viata sub forma unor vise. Nu am inteles ce era cu acele vise pana cand am devenit vampir. Dar Stefan niciodata nu ma comparat. Nici dupa ce am devenit vampir si mi-am reamintit vrchea mea viata. Si de indata ce am devenit vampir viata mea s-a schimbat radical. Dar l-am intalnit si pe Damon. In prima zi cand m-am mutat aici. Apoi l-am reintalnit la o petrecere unde am facut sex. De pare ca a vrut sa ma aiba din nou a lui si m-a constrans. L-am urat din acea clipa. Apoi am aflat ca e fratele lui Stefan si l-am urat si mai mult. Pe urma au murit parintii mei si depa ce am devenit vampi el a fost langa mine mereu. Si am inceput sa il plac si sa il iubesc. El m-a invatat tot ce stiu. Cum sa ma controlez,cum sa reactionez, cum sa ma hranesc. A fost acolo pentru mine cand Stefan m-a parasit. Si de atunci am inceput o poveste de dragoste alaturi de el. Dar eu ma mai gandeam la Stefan cateodata. Dar cand eram cu Damon uitatm de tot si de toate. Ma facea sa ma simt libera, in stare sa fac ori ce. Ma facea cea mai fericita persoana de pe planeta. Si il iubeam atat de mult. Dar nu puteam sa il uit pe Stefan. Asa ca am fost nevoita sa aleg. Si am ales. Dar aici apare ciudatenia.

In jurnal de cand am murit Damon am scris doar un singur rand.

          "Am ales. L-am ales pe Damon. Dar cand am ales el a murit. Asa ca vreau sa uit ca l-am ales ca sa dispara durerea."

Ce inseamna asta? Eu imi amintes ca l-am.ales pe Stefan cand am facut sex cu el la cababa. Dar de ce in jurnal am scris ca l-am ales pe Damon? Nu are nici un sesn. De ce am vrut sa il uit? Nu mai inteleg nimic. Am vrut sa il uit? Dar eu tin minte totate amintirile legate de el si ca il iubeam. Dar nu pot sa le simt din nou. Poatr asta am vrut sa fac. Dar nu mai conteaza. Vreau un nou inceput alaturi de Stefan departe de tot si de toate.

Telefonul suna si am fost trezira din ganduri. Era un mesaj de la Klaus.

"Ne vedem la cimitir"

Nu stiam ce vrea, dar am plecat spre cimitir. Cand am ajuns acolo nu era nimeni. Sigur avea chef de mistouri. Dar daca tot mai eram in cimitir am mers la mormantul parintilor mei sa imi iau adio. Am asta acolo si am plans ceva timp. Imi era atat de dor de ei. Imi lipseau atat de mult. Dar cand sa plec am trecut pe langa mormantul lui Damon. M-am oprit in loc si am privit pierduta spre el. O lacrima mi-a curs pe obraz. In secunda urmatoare cineva aparu in spatele meu si imi puse mainile pe umeri. M-am intors si in spatele meu aparu Klaus. Am vorbit cu el despre ce urma sa fac. Se pare ca vroia sa isi ia ramas bun. Pe urma am plecat acasa sa imi iau ramas bun de la restul.

Acesta e ultimul rand scris pentru tine jurnalule. Sper sa te revad curand. Adio.

Fratele meu nu intelegea de ce Caroline cu Bonnie plang. El credea ca o sa ma mai revada. Dar nu o sa ma mai vada vreodata. Le-am imbratisat cu lacrimi in ochi. Apoi a venit randul fetelor si am inceput toate sa plangem. Le-am promis sa o ne revedem curand. Si asa avea sa fie. Dupa o despartire lunga, am pornit spre usa. Cand sa ies in usa era Matt. Ma imbratisa fara sa spuna nimic. Matt crezuse mereu ca o sa ii dau o sansa. Si ii dau sansa la o viata normala, fara mine in ea.

Cand am iesit pe usa Stefan statea razmat de masina si ma stepta. Bagahele erau deja in porbagaj si totul era pregatit de plecare. Am mers langa el si m-am oprit in fata lui. Mi-am pus mainile in jurul gatului sau si mi-am lipit buzele de ale lui. Isi puse mainile in jurul mijlocului meu si ma trase mai aproape de el. Dupa ceva timp m-am retras din sarut. Am urcat pe locul paagerului in dreapta lui Stefan. Mi-am impletit degetele cu ale lui si l-am sarutat.

-Unde ai vrea sa mergem prima data?

-Ce zici de New Orlandes? Nu am fost niciodata.

-Dragut. Te iubesc Elena.

-Si eu te iubesc.

Asa ca am plecat spre New Orlandes. Aici incepea eternitatea nostra impreuna.

                          Sfarsit

Intre vis si realitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum