Hierboven een foto van Black
'Black?' fluisterde ik. 'Black! BLACK!!' Ik schreeuwde de longen uit mijn lijf. 'Haal me uit deze boom wil je?' vroeg ik aan Roy. Hij grijnsde en floot op zijn vingers. Even later kwam zijn Skrill aanvliegen en Roy liet zich op zijn rug vallen. Even later vloog hij naar mij toe en stak zijn hand uit. Ik weigderde botweg en liet me op Roy's Skrill glijden. Hij gromde even maar vloog naar de plek waar ik Black voor het laatst gezien had. Ik speurde de grond af en zag een zwart klein hoopje liggen. 'Black! Ze is daar! Duiken!' riep ik in paniek. De Skrill deed wat ik zei en hij dook naar beneden. Ik moest mijn armen om Roy's middel slaan om niet te vallen en ik voelde hem grijnzen. Serieus dacht hij daar nu aan.. Ik sprong van zijn Skrill af en rende naar Black toe. 'Black, word wakker! Kun je me horen?' Nog steeds geen reactie. Ik draaide me met een betraand gezicht om. 'Wat heb je gedaan?!' vroeg ik woest.
Roy zette een stap achteruit. Maar ik zette een stap naar voren. 'Als ze dood is...' ik balde mijn vuisten. 'Luister er is een manier, maar een lastige. Er is niet echt een dokter in de buurt.' zei hij. 'Welke manier?' vroeg ik, nog steeds naar hem toe lopend. 'Ehmm je hebt de kracht om je eigen draak te helen in noodsituaties, maar alleen ervaren rijders kunnen dat, en aangezien jij haar nog maar 3 dagen hebt..' zei hij voorzichtig. 'Vind jij onze band niet goed genoeg? Meneertje-ik-weet-alles-o-zo-goed!' zei ik sissend. Ik voelde mijn teken flink steken. Met een pijnlijk gezicht keek ik ernaar. Roy zag het. 'We hebben niet veel tijd meer. Luister goed, leg je hand op haar, en concentreer je goed, probeer haar te helen.' zei hij. 'En hoe moet ik helen?' vroeg ik.'Dat kan ik niet uitleggen, het is een gevoel.' zei hij. Ik liep naar haar toe en legde mijn hand op haar buik, sloot mijn ogen en concentreerde me diep. Ik zocht haar lichaam door. Haar hart was ermee gestopt! Snel opende ik mijn ogen. 'Jij.' Ik wees naar zijn Skrill ,geef haar een schok en snel!' De Skrill liep naar Black toe en bliksemschichten liepen over zijn lichaam. Hij legde zijn neus op haar buik en gaf een flinke schok. Met een ruk werd Black wakker. 'Black!' Ik rende naar haar toe en omhelsde haar. 'Oh god ik dacht dat je dood was!' Ze gaf me een lik. Maar nu ben ik er weer Ik knikte. Roy kuchtte. 'Wat.' vroeg ik. 'Je adres en telefoonnummer alsjeblieft. Ik heb wel gewonnen.' zei hij. 'Ja doordat jouw Skrill een miljoen volt ofzo op haar afstuurde, ik had haar kwijt kunnen raken! En nu geef jij om mijn telefoonnummer!' 'En adres.' verbeterde hij. Beduusd keek ik hem aan. Hij keek terug. Het bleef stil. De wind liet het gras waaien. 'Oke fijn!' zei ik. 'Egoïst..' mompelde ik erachteraan. 'Wat zei je?' vroeg hij. 'Niks.' en ik beet op mijn lip. 'Doe het gewoon nooit meer.' zei ik. Hij knikte. 'Vlieg maar mee naar mijn huis, wat ik eigenlijk van plan was na de schoolbel. Maar ja..' Ik liep naar Black toe. 'Kun je vliegen?' Ze knikte. Voorzichtig steeg ik op en keek naar Roy die hetzelfde had gedaan. Black liep naar hem toe en ik wiebelde heen en weer. 'Nou wijs de weg maar.' zei Roy met een glimlach. Black steeg op en vloog weg.
Hierboven een foto van Roy's Skrill.
We doken naar beneden, mijn achtertuin in. Ik stapte af, liet Black in rusttoestand wat Roy ook deed, en liep naar de schuifpui. Ik opende hem. 'Zo, je woont dus hier?' vroeg Roy. Ik knikte. 'Geen klein huis.' voegde hij eraan toe. Ik rolde met mijn ogen. 'Mag ik nu je telefoonnummer babe?' BABE?! 'Geef je mobiel maar.' zei ik uiteindelijk. Toen ik mijn telefoonnummer intoetste wou ik even die van mijn moeder erinzetten. Gwn voor de grap. Maar deed het toch maar niet. Ik gaf zijn mobiel terug. 'Leuke profielfoto.' zei hij. Ik bloosde en ik zag Roy grijnzen. Ik sloeg mijn ogen neer. 'Nou ik ga maar naar huis denk ik.' knipoogde Roy. Ik knikte en liep met hem mee naar de gang. 'Doei.' zei ik. Hij keek me even aan. Zijn hoofd kwam dichterbij en voor ik het wist drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik zoende hem terug. Vraag me niet waarom, het voelde gewoon goed aan. Even later trok hij terug. Ik voelde dat ik bloos. 'Je bent schattig als je bloost.' knipoogde hij. Ik sloeg mijn ogen neer en keek naar beneden, maar hij duwde mijn kin omhoog en drukte een kus op mijn lippen. 'See you later beauty.' zei hij en liep de deur uit. 'Ja doeg..' fluisterde ik. Ik sloot de deur, rende naar boven mijn kamer in, sloot de deur, en liet me tegen de deur naar beneden glijden. Mijn lippen tintelden nog na. Zachtjes voelde ik eraan. Ik moest lachen. Het voelde zo geweldig. Ik keek op de klok. Half zes. Ik liep naar beneden, pakte mijn telefoon, plofte op de bank en zette mijn lievelingsnummer aan, Hall of Fame.
Yeah you could be the greatest, you could be the best. You could be the King Kong banging on your chest. You could beat the world, you could beat the war. You can talk to god, go banging on his door.
You can throw your hands up
You can be the clock
You can move a mountain
You can break rocks
You could be a master
Don't wait for luck
Dedicate yourself an you can find yourself
Standing in hall of fame
Na een aantal nummers te hebben afgespeeld was het zes uur, en ik besloot een broodje te gaan maken. Tijdens het eten kwam Roy weer in mijn hoofd. Ik wou dat het langer had geduurd. Zuchtend stond ik op en liep naar het aanrecht. Ik zette mijn bord en mijn drinkbeker in de afwasmachine en liep naar boven om te douchen. Snel kleedde ik me uit en stapte onder de douche. Ik liet de warme stralen over mijn huid lopen en ik wastte mijn haren. Een tijdje later stapte ik de douche uit en kleedde me om in mijn pyjama. Ik keek op mijn wekker en zag dat het 8 uur was. Snel liet ik Black los en vulde haar bakje bij. 'Voel je je weer beter?' vroeg ik aan haar. Ze knikte en likte mijn gezicht. 'Ieuw Black, ik heb net gedoucht!' Ze moest grinniken en ik spoelde mijn gezicht af in de badkamer. Ik besloot te gaan slapen ookal was het vroeg. Ik stapte in bed en deed het licht uit. De zoen was het laatste was het laatste waar ik aan dacht.
Hey mensen! Wat vinden jullie van dit verhaal?
Laat gerust een reachtie achter en vergeet niet om op dat coole sterretje te drukken! 1150 woorden XD.
JE LEEST
Dragon Spirit
FantastikMaak kennis met Alice, een meisje dat op de middelbare school zit. Als je 15e verjaardag plaatstvindt, krijg je een ceremonie, die aan de hand van jouw karakter en lot je draak bepaald. Jouw eigen Spirit Dragon en een Ultimate Dragon Rider worden. A...