"Δεν με ενδιαφερει Ειρήνη."της είπα και αμέσως ξίνησε τα μούτρα της.
"Είσαι και πολύ χαζή Ίνα. Σου λέω αλήθεια. Όλοι γι αυτό λένε.Πάω στοίχημα πως κι εσύ το άκουσες."μου είπε και ένα μικρό πλατύ χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο της.
"Δεν θα με θυμάται Ειρήνη. Πηγαιναμε τρίτη Δημοτικού."
"Ε και;Σου χε κανει ολόκληρη πρόταση γάμου το παιδί.Μέχρι και στον μπαμπά σου το πέ στο σχολασμα.Θυμάσαι;"είπε ενω είχε ηδη αρχίσει να ξεσπάει σε γέλια. Δεν αντεξα.Με την εικόνα του Άρηστειδακη πεσμένο στα γονατα να λέει στον μπαμπά μου κύριε Γιάννη εγώ το αποφάσισα, όταν μεγαλώσω θα παντρευτώ την κόρη σας και την αλλη να γελάει σαν φώκια δίπλα μου γελουσα τοοσο πολύ κι εγώ. Και όχι μονο τοοσο πολύ αλλά και τοοσο δυνατα ώστε σχεδόν όλα τα βλέμματα απο το προαύλιο του σχολειου να ναι καρφωμένα πανω μας.Χεστηκαμε.Απο τα γέλια με έβγαλε ο Χρήστος με τον Παναγιώτη και όλη την παρεα που μας χαιρέτησαν και έπειτα καθησαν μαζί μας στο παγκάκι "μας".Το λέω έτσι με την Ειρήνη γιατί σε αυτό το συγκεκριμένο παγκάκι τα περάσαμε όλα.Απο την πρωτη γυμνασίου εδώ καθόμαστε. Εδώ μιλουσαμε, εδώ έχουμε σκαλισμένο το Ε+Ι=Ο.Κ.Κ.Γ.Π.Ε.Π.Χ.Σ.Α.Π.Π..Τώρα θα αναρωτιεστε τι είναι αυτός ο σιδηροδρομος και με το δίκιο σας.. οποτε θα σας πω αμέσως.Όταν οολα τα κοριτσάκια έγραφαν στα θρανία, στα τετράδια, στις κασετινες και οπου έβρισκαν το κοινο γνωστό "BFF" εγώ με την Ειρήνη θέλαμε να ξεχωρίζουμε. Δεν θέλαμε να έχουμε κάτι που να το χουν όλοι. Θέλαμε η δικιά μας φιλια νά ναι ξεχωριστή.Γι αυτό βγαλαμε το Ο.Κ.Κ.Γ.Π.Ε.Π.Χ.Σ.Α.Π.Π..Το οποίο σημαίνει Οι Καλύτερες Κολλητές Για Παντα Ενωμένες Ποτε Χωρισμενες Σε Αγαπώ Παρα Πολύ.Γελάστε. Αλλά τοτε ημασταν Δευτέρα δημοτικού. Ασχέτως αν ακόμα και τωρα εμείς αυτό λέμε.Ξέρετε κάτι; Είναι δικό μας.Και μας κάνει ξεχωριστες. Ωω ναιι είμαι περηφανηη.Καλά σκαω.Βασικά θα επαυα έτσι κι αλλιως αφού ο Χρήστος άρχισε να κουνάει τα χέρια του στο προσωπο μου.Τι βλάκας.Οκευ αφαιρεθηκα αλλά τι με πέρασε για κάνα γκαβο?
"Γη καλει Ίνα, γη καλεί ιναα"μου έλεγε συνεχίζοντας αυτή τη σπαστική κίνηση ΜΕΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΜΟΥ.
"Κι εσύ θα καλέσεις ασθενοφόρο αν το συνεχίσεις βλακα!"
"Εντάξει παιδιά συνήλθε.Σαν τις παλιές καλές εποχές."είπε και χαμογελασε.Δεν θα υπάρχει κάποια σε όλο τον κόσμο που θα έχει σκοτώσει τον κολλητό της? Τι σκατά? Θα υπάρχει.Να πάω να της αναψω λαμπάδα.
"Γλυκουληη"του πα με ενα τεράστιο ψεύτικο χαμόγελο και άρχισα να πεταριζω τις βλεφαρίδες μου.Σαν την Ράνια το ξεκωλο του σχολείου εκανα. Θεέ μου.
"Μόλις τελειώσουμε πάμε στην Τριγωνη."είπε ο Παναγιώτης.Η Τριγωνη είναι το στέκι μας και ταυτόχρονα η πιο "ιν" καφετέρια της Αθήνας.Εκεί πάνε όολοι.
"Τα μαθατε για τον Αριστείδη έτσι;"είπε η σουπιά η Ειρήνη. Ναι μην χασει.
"Αρη πλεον." είπε ο Γιάννης."Έχω ακούσει οτι έχει αλλάξει παααρα πολύ.Τον έχουν διώξει απο 4 σχολεία και γι αυτό έρχεται εδώ θα μένει με την γιαγιά του.Πολλοί λένε οτι κάνει και εμπόριο ναρκωτικών.Και μάντεψε Ίνα.. παει και αυτος μποξ.Αλλά ρε σεις αυτός είναι χειρότερος και απο μας με αλλη σε κάθε διάλειμμα."είπε και άφησε ενα γελακι.Ώστε έτσι ο Αριστειδακης λοιπόν.Αλητεψε.Σε λίγο θα μου πουν οτι είναι και μαναρι. Αλλά, ωπα κατσε.. για να ναι με αλλη σε κάθε διάλειμμα αυτό σημάνει οτι λογικά θα ναι κάπως όμορφος.. ατσαα ο Αριστειδακης.. και δε του το χα.Παντα πίστευα ότι αυτός οταν μεγαλώσει θα γίνει φλωρακι, φυτουκλας με σιδεράκια.Πως τα φέρνει η τύχη..
"Θυμάστε που έκανε πρόταση γαμου στην Ίνα; "είπε η Ειρήνη και αρχισε να γελάσει.Γιατί δεν της έχω κανει ακόμα τη μουρη κιμά είπαμε?Πάω μποξ απο τα 6 μου οποτε θα ήτανε γελοίο για μενα.Λογικά και για τον Αριστειδακη αφού και αυτός παει μποξ.. σιγα.. στοίχημα οτι είμαι πολύ καλυτερή απο αυτον. Απο τις σκέψεις μου με διέκοψε ο ήχος του κουδουνιου.Μονο στον Αγιασμό έρχομαι πιο νωρίς ώστε να τον ακούσω απο το σχολείο Συνήθως τον ακούω από το σπίτι μου κα έρχομαι.Μένω ακριβώς απέναντι απο το σχολείο μου. Καλό ή κακο? Δεν ξέρω αλλά αυτό που ξέρω είναι οτι είναι πολύ βολικό.Οχτώ χτυπάει το κουδούνι 8 παρά τέταρτο σηκωνομαι.Πλενομαι και ντυνομαι σαν σιφουνας αφού έχω βγάλει ηδη τα ρούχα μου βάζω τα παπούτσια μου, περνώ την έτοιμη τσάντα μου απο το προηγούμενο βραδυ,χτενιζομαι και τοτε Ντριιιινννν το κουδούνι. Ανοίγω την πόρτα κα μετα απο τρια βήματα είμαι εξω απο την πόρτα. Μπαίνω και όλοι είναι μαζεμένοι για προσευχή. Έτσι κάνω και γκες σταρ εμφάνιση. Εμμ τι τώρα.Έτσι κι αλλιως όλοι με ξέρουν.Εγώ και η παρέα μου ειμαστε η πιο "φειμους"παρέα απο την δευτέρα γυμνάσιου και τώρα πάμε δευτέρα Λυκείου.Αχχ.. καινούρια χρονια.Ανηκω στο 1% των μαθητών που θέλω να ανοίξουν τα σχολεία.Μου λείπουν τα αστεία με τους συμμαθητές μου ακόμα και οι σπαστικόι δάσκαλοι.Βέβαια δεν έχω εγώ πρόβλημα με αυτούς. Με συμπαθούν όλοι οι δάσκαλοι.Είμαι το αγαπημένο παιδι που λέμε? ναι.Βασικά απλα επειδή δεν κάνω φασαρία και γράφω καλά.Γενικά είμαι καλη μαθήτρια. Πολύ καλη. Και ψωναρα.Όχι εντάξει ψωνιο δεν είμαι. Ουτε ξεκωλο σαν την Ρανια και τις υπόλοιπες 'φιλες' της.Η οποία κάθεται ακριβως μπροστά μου στη σειρά.Ισιωνει την μέση της και τουρλωνει τον κώλο της. Έπειτα κοιτάει απο δίπλα τα αγόρια της τρίτης που είναι ακριβως δίπλα μας στη σειρά και επειδή όλα τα λυγουρια την κοιτούσαν γέλασε και άρχιζε να τινάζει τα κατακαμμενα κόκκινα μακριά μαλλια της.Αμα δεν στο βγάλω τρίχα τρίχα κάποια μέρα θα σαι τυχερή, ηλίθια.Μου την σπάει.Πιστεύει οτι είναι η θέση Αφροδίτη και οτι οολοι την θέλουν.Αυτή έχει παει με όλο το σχολείο.Ποσο τις σιχαινομαι τις δήθεν σκυλες."Αγαπητά μου παιδιά αλλη μια καινούρια σχολική χρόνια έφτασε."Μονο αυτό άκουσα απο όλο τον λογο του γέρου διευθυντή.Αμα βγάλει γλώσσα δεν την βάζει μέσα ουτε με σφαίρες.
"Και φέτος έχουμε και εναν καινουριο μαθητή απο μεταγραφή.Ο Αριστείδης Παπανικου.Παιδι μου καλωσορισες στο σχολείο μας. Εύχομαι να τα πάμε καλά"είπε χαμογελώντας κοιτοντας προς την μερια των αγοριών της δευτέρας.Κοίταξα να τον βρω ώσπου μια στιγμη πίσω απο τον Παναγιώτη ηταν.. δεν μπορεί..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Χευυυ🙌
Τι κάνετε??
Και ναιι.. αυτο είναι το πρωτο κεφάλαιο της ιστορίας μου ελπίζω να σας αρέσει και να με στηριξετε σε αυτό που κάνω.
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο που αμα παει καλά αυτό το κεφ θα μπει πολύ σύντομα όπως και θα ανεβαζω κάθε μέρα κεφάλαια.
🌟Πατήστε αυτό το μικρουλικοζουζουνιαρικο αστερακιι και αφήστε ενα σχόλιο για να μου πείτε τη γνώμη σας μετράει παααρα πολυυ για μεναα.
-Αντιοζζ,Κάπα Λάμδα.💋
YOU ARE READING
Δεν Σε Αφηνω
Teen FictionPeople change.And promises are broken.And finally I was just another promise you couldn't keep. But in this situation "sorry"means nothing•