Ξαστερια

1.9K 244 48
                                    

Αρης Pov

Ωσπου δεν προλαβα.Δεν προλαβα να τη φιλησω.Με φιλησε αυτη.(Ειμαι κακια😇)Το ενα της χερι αγκαλιαζει το μαγουλο μου και το αλλο ειναι ακουμπισμενο λιγο πιο πανω απο το στηθος μου.Με φιλαει και με γεμιζει.Τα χειλη μας σαν παζλ ενωνοται.Βρηκα το χαμμενο κομματι μου,και αυτη το δικο της.Και ετσι απο δυο γιναμε ενα.Αλλα ενα ¨ενα¨οπως ολα τα υπολοιπα.Εκεινα που καποτε τελειωνουν.

Ινας Pov

Τον φιλαω.Δεν ξερω γιατι,απλα το κανω.Στην αρχη αιφνιδιαστηκε απο την ξαφνικη κινηση μου αλλα μετα κατευθειαν ανταπεδωσε.Μου δαγκωσε το κατω χειλος μου και εισεβαλλε με την γλωσσα του στο στομα μου σαν να ηθελε να το καταστησει.Οι γλωσσες μας μαχονται με παθος και εγω μεταφερομαι καπου αλλου.Οχι καπου μαγικα.Σε αυτον τον κοσμο μεταφερομαι.Μονο που ειμαι μονο εγω και αυτος.Δεν βλεπω και δεν με νοιαζει κανεις και τιποτα αλλο.Δεν θελω να με νοιαζει.

Σταματαει προσεχτικα το φιλι μας,ανασαινει και με πιανει απο το χερι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Σταματαει προσεχτικα το φιλι μας,ανασαινει και με πιανει απο το χερι.Σηκω μου λεει και το κανω αμεσως.

¨Που θα παμε;¨τον ρωταω καθως προχωραει μπροστα σερνωντας με και εμενα μαζι του.

¨Παμε να παρουμε τα πραγματα μας απο το κλαμπ και θα παμε καπου.¨μου λεει και ανοιγει την εισοδο του κλαμπ.





Ειμαστε μεσα στο αυτοκινητο του.Σιωπη κυριαρχει και δεν το αντεχω.Δεν ειμαι τοσο μεθυσμενη οσο πριν αλλα και παλι ειμαι αρκετα.Αρκετα για να παω καπου μαζι του στις 1.30 τα μεσανυχτα.Ελπιζω αυριο να θυμαμαι τα παντα απο σημερα και να μην χρειαστει να μετανιωσω για τιποτα.Αν και..κατι μου λεει το αντιθετο αλλα τωρα απλα το αγνοω.

¨Θελω να σου δειξω ενα μερος.¨μου λεει και στρεφει το βλεμμα του προς το μερος μου.Αμεσως κοιταω τα πρασινα ματια του και αμα καποιος μου ελεγε να θυμαμαι μονο κατι απο αυτον,ειλικρινα,θα θελα να θυμαμαι τα ματια του.Ετσι κι αλλιως οταν κοιταω μεσα σε αυτο το βαθυ σμαραγδι θυμαμαι ολες τις αναμνησεις απο παλια εως και πριν 1 ωρα.

Δεν Σε ΑφηνωWhere stories live. Discover now