•Flashback•(συνέχεια)
Αρης Pov
Το ήξερα.Το φανταζομουν.Αλλά ποτε τόσο πολύ.Απο μικρή φαινόταν πως θα γίνει πολύ όμορφη.Αλλά τόσο πολύ πια?
Καμια δεν πιάνει μια μπροστά της.Τις πατάει όλες.
"Ίνα είσαι πανέμορφη.. "της λέω χαμογελώντας.Την βλέπω που με κοιτάει και με έχει καρφώσει με το έντονο βλέμμα της.
Σαρεσω μωρο μου έτσι;
Δεν μπορείς μακρια μου.
Δεν μπορω μακρια σου.
"Ευχαριστώ πολύ κι εσύ είσαι κούκλος σήμερα.. "και ναι.Γαμωτο μου ναι.Δεν δάγκωσε τα χείλη της.Αρα είναι σίγουρη ότι είναι σωστη.Είναι σίγουρο το μωρο μου, για μένα.
"Μου παει το κουστούμι?"την ρωταω με ενα πλάγιο χαμόγελο καθώς την περνώ αγκαζε.
"Παρα πολύ.. "λεει και αυτή τη φορά δαγκώνει τα χείλη της.Αλλά τώρα δεν είναι γτ φοβάται οτι είπε κάτι λάθος.Τώρα το έκανε γιατί πραγματικα της αρεσω πολύ.Γαμωτο δεν μπορω να τη σκέφτομαι υγρή γιατί είμαι ικανός να την πάρω στο αυτοκίνητο.
Προχωραιει μπροστα μου και περιμένει την Ειρήνη να κλειδώσει.
Ο Γρήγορης πατάει το κουμπί του ασανσερ και μου κανει νόημα.Ελπίζω να μην περιμένω 2ωρες.."Έλα Ίνα πάμε απο τις σκάλες απο εμείς.. "της λέω και την πιάνω απο το χερι.
Πρεπει να κατάλαβε αμεσως οτι το κάνα για να μείνουν μόνοι τους γιατί προχώρησε απλα μπροστά μου και κατέβαινε τις σκάλες.
Δεν μπορω μα μην κοιταω τον υπέροχο κώλο της.
Γυρναει και παλι καλά στο παρατσακ δεν με πιάνει στα πράσα.
"Είναι πολύ ωραίο το μαγαζι πάντως.."Μωρο μου χεσμενο το χω το μαγαζί.
Α μεγάλες τουαλέτες να χει μονο.
"Χαίρομαι.. "της λέω και συνεχίζουμε.
"Άλλοι δυο οροφοι εμειναν"λεει και αναστεναζω.
"Γέροι άνθρωποι και μένανε σε ρετιρέ.. "λέω και γελάει.
Και δεν χρειαζόμασταν το φως στη σκάλα.Φωτιστηκε ο δικός μου κόσμος και για όλον τον υπολοιπο απλα αδιαφορουσα.
"Ίνα.. "της πιάνω το χερι και την σταματάω.
Πρεπει να της μιλήσω."Ναι?"λέει και τα μάτια της ψάχνουν για τα δικά μου.
Εδώ είμαι ματια μου. Μπροστά σου.Δικός σου.
"Θυμάσαι τοτε που.. σου μιλησα έτσι?"της λέω και σκύβει το κεφάλι.Τι μαλάκας που είμαι.Και έχω και δυο λόγους προχερους.
DU LIEST GERADE
Δεν Σε Αφηνω
JugendliteraturPeople change.And promises are broken.And finally I was just another promise you couldn't keep. But in this situation "sorry"means nothing•