Αρης Pov"Ε μαλακα εγώ δεν τις αφήνω μόνες τους σήκω."λέει ο Γρήγορης και σηκώνεται περιμένοντας και από μένα να κάνω το ίδιο.
"Αρη.. "με φωνάζει λες και το έχω ξεχάσει.Μακάρι να μπορουσα να ξεχάσω.Και τόσο γρήγορα.Και σας πληροφορω πως αυτό θα ηταν το τελευταίο που θα ήθελα να ξέχασω.
Κάθεται πλάι μου στο κρεβάτι και με κοιτάει.
"Μην σκέφτεσαι τα χιλιαδες λυγουρια που θα τους την πέσουν..Σκεψου μονο να πάθουν κάτι στο σκι.Να χτυπήσουν και να μην είμαστε εκει."
Σταματά καριολη.Εσένα περίμενα να με πεισεις.Ήξερα απο την αρχή οτι θα παω μαζί της.
Αν και δεν πρεπει.
Ίνας Pov
"Φιλενάδα μπράβο!Έτσι θα τους καταφέρουμε σίγουρα!" λέει ενθουσιασμένη η Ειρήνη.Και εγώ πιστεύω οτι θα έρθουν αλλά εκείνο το βλέμμα του Αρη δεν μπορεί να φύγει απο το μυαλό μου.
Μα γιατί?Τόσο πολύ δεν θέλει να παει να κανει σκι?Τι σκατά παει λάθος μαζί του?Περίοδο έχει?
"Ελπίζω αλλά ρε συ μήπως τώρα θυμοσουν περισσότερο?"
"Ξύδι"λέει και γελαμε καθώς την σπρωχνω για να "πεσει"απο τη σκάλα.
"Μωρή ηλίθια"λέει και με σπρώχνει και εκείνη.Βάζω τα χέρια μου μπροστά και αμέσως βλέπω το βραχιολακι.
Βάζω το χερι μου μες τα μούτρα της και το κουναω φωναζωντας της Κοιτά!Κοιταα!
"Αμα σταματήσεις να το φέρνεις σφουρλες θα το δω.. "λέει και μου πιάνει το χερι σταματώντας τις σφουρλες μου.(😢)
"Ομγ αυτός στο πήρε? "
"Όχι ο 1-0 ο Αρουκος μου.. "της λέω γελώντας.
"Να το κοιταξεις." μου λέει και παρατηρεί το βραχιόλι.
"Είναι υπέροχο.. "μου λέει και αμέσως το γυρναω για να δει τι γράφει απο μέσα.
"Στην πεντάμορφη μου.. "διαβάζει και γουρλωνει τα ματια της.Ενα κινητό για μια σελφι πλζζ κατευθείαν Σνιαφνιαφ.
"Το θυμάται??ΠΑΝΤΡΕΨΟΥ ΤΟΝ!! "
"Σκασε μωρή θα μας ακούσουν!"της λεω και την κατευθεινω προς την κουζίνα.
"Ρε γτ ο Αρης θύμωσε τόσο πολύ?"της λέω και ανεβαίνω πανω στον παγκο της κουζίνας.
"Δεν θα κάνουμε ο,τι θέλει ο Αρουκος,σε παρακαλώ.. "λέει σαν να με μαλώνει.
Εγώ όμως φοβάμαι μήπως τα κάνω χειρότερα..
YOU ARE READING
Δεν Σε Αφηνω
Teen FictionPeople change.And promises are broken.And finally I was just another promise you couldn't keep. But in this situation "sorry"means nothing•