Ινας Pov
Γιατι ηρθε τοσο νωρις;
Ποιος της ειπε οτι μπορει να ερχετε χωρις να ειδοποιησει πρωτα;
Καλα λυσσα το κανα αλλα εκεινη την ωρα φρικαρα.Δεν θα τον αναγνωριζε και θα πιστευε οτι φερνω αγορια στο σπιτι οταν λειπουν και οι δυο τους.Χαμος θα γινοταν.Και επειτα δεν ηξερα αν θα πρεπε να της πω ποιος πραγματικα ειναι.Ο Αρης ομως πηρε την πρωτοβουλια το χρυσο μου και μονο που δεν επεσε στην αγκαλια της.
Της ειπε ποιος ειναι.Της ειπε οτι ηρθε στην γιαγια του μονο για φετος,κατι που εγω δεν ηξερα.ΜΟΝΟ φετος θα κατσει με την γιαγια του,επειτα θα παει στους θειους του στην Θεσσαλονικη.
Βεβαιως η μανα μου δεν εχασε ευκαιρια να τον προσκαλεσει για φαγητο για να μαθει τα νεα του.Περιμενα και περιμενα μπας και αναφερει καπου την Λινα αλλα τζιφος.
Συνεχεια μου μιλουσε για τον Αρη.Προσπαθουσα να τον ξεχασω και η ιδια μου η μανα μου τον θυμιζε.
Τι κανει ο Αρουλης;Ειναι καλα;
Πες σημερα στο σχολειο να ερθει και ο Αρης για φαγητο.
Και δεν μπορουσα να κανω αλλιως.Μετα θα τα ακουγα.Δεν την αντεχω την γκρινια της.
Του το λεγα και καταλαβαινε.Ουτε αυτος ουτε εγω θελαμε να την στεναχωρησουμε την κυρα Ευτυχια.
Και ερχοταν.Και τρωγαμε,και περνουσαμε χρονο μαζι.Μας ελεγε να παμε καμια βολτα και μολις βγαιναμε απο την πολυκατοικια εγω πηγαινα στην Ειρηνη και αυτος δεν ηξερα καν.Δεν με ενοιαζε.Δεν ηθελα να με νοιαζει.
Και ολο αυτο το θεατρο κρατησε για ενα ολοκληρο μηνα.
Ναιπ.Εναν ολοκληρο μηνα ειχα τον Αρη μες στο σπιτι μου.
Το πρωι να τον βλεπω να καπνιζει με την παρεα του και στα διαλλειμματα να φασωνεται με τις τανες του σχολειου.
Και μετα με το χαμογελο στο στομα τον καλουσα για φαγητο.
Δεν ηθελα να του δειξω οτι με πειραζει.Οτι με ενοχλει.Οτι αν μπορουσα θα εβγαζα τριχα τριχα τα μαλλια ολων εκεινων των αντικειμενων πολλαπλης χρησεως και θα τα εκανα περουκες και θα τις πουλαγα και με τα λεφτα που θα εβγαζα θα επαιρνα ενα οπλο να την μπουμπουνισω στον κανακαρη μου.
Η μανουλα μου ομως,η καλη μου η μαμα,η γλυκια μου μανουλιτσα εχει και κατι ιδεες.. μα τι ιδεες.
YOU ARE READING
Δεν Σε Αφηνω
Teen FictionPeople change.And promises are broken.And finally I was just another promise you couldn't keep. But in this situation "sorry"means nothing•