Αρης Pov
Μου χαμογελαει και μου λεει Ινα.Εχω παγωσει.Γαμωτο μου γιατι;Πιστευα οτι ηταν αυτη.Ηθελα να ειναι αυτη.Αλλα δεν ειναι.Κοιτα την γαμωτο.Μοιαζουν.Αλλα δεν ειναι.Ισως επειδη θες να τη βρεις μαλακα τη βλεπεις παντου,συνελθε.Ετσι κι αλλιως ουτε αυτη θα αξιζει.Κανεις και τιποτα δεν αξιζει.Καταλαβε το επιτελους.Ποσο ακομα θες να φας τα μουτρα σου για να το καταλαβεις;Ποσο ακομα να πληγωθεις;Θυμασαι τι εγινε..οσο και να θες να ξεχασεις παντα θα θυμασαι Αρη..ωω ελατε γαμημενες φωνουλες.Περαστε,καθιστε θα παρετε κατι;
¨Α..Ινα,ωραιο ονομα.¨της λεω και της χαριζω ενα απο τα πολλα και ευκαιρα ψευτικα χαμογελα μου.Ετσι κι αλλιως ολα τα χαμογελα βγαλμενα απο ψεμα ειναι.Ολοι χαμογελανε,ειναι ολοι πραγματικα χαρουμενοι;Κανεις.
¨Ευχαριστω πολυ¨μου λεει καπως αμηχανα και μου δινει ενα μικρο χαμογελο.Γαμωτο.Καθε φορα νιωθω σαν κατι μεσα μου να δονειται.Μαλακιες Αρη.Μα το νιωθω.Ωπα,κατσε.Το κινητο σου ειναι ηλιθιε.(ξενεραα)Περνω το κινητο απο την τσεπη μου και βλεπω το ονομα Ρανια2 τι να θελει μωρε παλει αυτη ουτε μια ωρα δεν εχει περασει που την γαμησα.Το σηκωνω και της λεω Ελα Ρανια τι θες;καθως της γυρναω πλατη και απομακρυνομαι λιγο.
¨Που εισαι;¨μου λεει ναζιαρικα.Δηλαδη τι νομιζει οτι επειδη το καναμε 3 φορες σε μια μερα θα μου κανει ανακριση;Ποια την ειδε;
¨Κοιτα κοριτσακι μου εγω αναφορα δεν δινω σε κανεναν γκεγκε;¨
¨Ρε μωρο μου μην τσαντιζεσαι..ειμαστε εδω με τα παιδια στην Τριγωνη και λεγαμε αμα θελεις να ερθεις¨
¨Που ειναι;¨ρωτησα κοφτα και αφου μου ειπε της ειπα οτι μπορει να ερθω σε κανα τεταρτο και της το κλεισα στα μουτρα πριν προλαβει να μου πει κατι.Γυρναω το κεφαλι μου και δεν ειναι εκει.Τι στον πουτσο;Εφυγε;Ε βεβαια.Ολοι φευγουν αργα ή γρηγορα.Επρεπε να το χεις συνηθισει Αρη.Ολοι σε παρατανε καποια στιγμη και ολα καποτε τελειωνουν,θες δεν θες.Και αν καποια στιγμη προσπαθησεις να το ΄παλεψεις΄για να μη σου χαλασει,τοτε εχει χαλασει ηδη.Και δεν μπορεις να κανεις τιποτα.Ποσοι ΄παλευουν΄για την ¨αγαπη¨τους και στο τελος μενουν μονοι και ουτε καν ολοκληροι;Στεναχωριουνται και καθονται ολη μερα μεσα και κλαινε την μοιρα τους για τον υποτιθεμενο ερωτα τους..Ερωτας,αγαπη και πουτσες μπλε που πετανε.Πιστευουν πως ειναι ερωτευμενοι ενω ειναι απλα στην χειροτερη περιπτωση ενας απλος ενθουσιασμος.Ή την αλλη τη βλακεια πως την λενε..αα ναι ερωτας με την πρωτη ματια..Δηλαδη με την πρωτη ματια τι ερωτευτηκες ρε φιλε τον κωλο της;Γιατι παντα αυτη θα ειναι η πρωτη σου ματια.Αρα,το μονο που θες ειναι να την πηδηξεις.Ετσι και εγω εχω ερωτευτει με την πρωτη ματια.Και ολες οι γκομενες καθονται και τα πιστευουν.Πιστευουν την καθε παπαρια που τους λεει ο καθενας μονο και μονο για να τις ριξει στο κρεβατι.Και μετα καθονται και κλαινε που εφυγε.Παρτε το χαμπαρι ολοι φευγουν.Ολοι φευγουν και ολα τελειωνουν.Και πολλες φορες τελειωνουν χωρις να αρχισουν καν.Οπως με εμενα και την Κωνσταντινα.Καλυτερα τελικα που δεν τη βρηκα.Τελειωσε μια ωρα αρχιτερα.Τραβαω την τελευταια τζουρα απο το τσιγαρο μου και νιωθω τον καπνο να κατακλυζει τα πνευμονια μου.Το πεταω κατω,το παταω,ανεβαινω πανω στην μηχανη μου και φευγω.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Δεν Σε Αφηνω
Genç KurguPeople change.And promises are broken.And finally I was just another promise you couldn't keep. But in this situation "sorry"means nothing•