Bora Ela'yı aniden itince bende rafın arkasına saklandım.Gördüğüm görüntü karşısında şaşırmıştım ama Bora'nın böyle bir şey yapmayacağını biliyordum."Bir daha böyle bir şey yapmayı aklının ucundan bile geçirme!"diye bağırdı bir kütüphanede ne kadar bağırabilirse.Ardından çıkışa doğru ilerledi.
Ela rafın arkasından,"Bora eninde sonunda benim olacak Beren,göreceksin."dedi ve hemen ardından çıkışa doğru ilerlerken bana sinsi bir bakış attı.
Biraz da olsa rahatlamıştım çünkü Bora'yı o öpmüştü ama daha sonra onum dudaklarının Bora'nınkilere değme düşüncesi içimi burkmuştu.
Kütüphaneden çıkıp etrafa bakındım.Bora çıkışa doğru ilerliyordu.Koşup ona yetiştim ve koluna dokundum.
Hışımla bana dönüp sert yüz ifadesini gösterdi.Ben olduğumu anlayınca yüzü yumuşadı ve bana sarılacakken son anda geri çekildim.
"Burada olmaz."
"Ne,Beren artık bıktım bunlardan.Önce benden ayrılıyorsun sonra peşimden geliyorsun,sevgilin olduğunu söylüyorsun!"
"Hey,hey sakin ol.Okul çıkışı Ela'ya görünmeden buluşmamız lazım.Benim evde.Sakın arabanla gelme."
Bir şey söyleyeceği sırada koridorun sonundaki Ela'yı fark ettim ve Bora'ya güçlü bir tokat indirdim.
"Sakın unutma,Ela'ya görünmeden."diye fısıldayıp "Uzak dur benden!"diye bağırdım.Koşarak sınıfıma ilerledim.
\|\|
Her on dakikada bir pencereden dışarıyı yoklayıp telefonumun saatine bakıyordum.Kafayı yemek üzereydim.Dertleşecek kimse de yoktu.Sinem İspanya'daydı,Çiğdem ve Selen İstanbul'da...
Geriye tek Bora kalıyordu ama onunla bile kaçamak görüşüyorduk.Neden?Çünkü peşimizde bir deli var!
Odamın kapısı açılınca gözlerimi oraya diktim.
Koşarak Bora'ya sarıldım.O da bana sıkıca sarıldı.Sanki buna ihtiyacımız var gibiydi.Sanki sarılmak bize güç verecekti.Kokusunu içime çektim.
Ayrıldığımızda yatağıma oturduk.
"Neler oluyor?"diye sordu.
Hemen,"Nasıl geldin buraya?"diye sordum.Bana taksiyle geldiğini söylediğinde içim rahatladı.Her şeyi ona en ince detayına kadar anlattığımda bana bir kez daha sarıldı.
"Yanağım hala acıyor Beren."
Gülümseyip onu dudağından öptüm.Neredeyse nefessiz kalıncaya dudaklarımızı ayırmadık.
"Şimdi geçti mi?"
"Evet....Beren ne yapacağız?Kız sinir hastası."
"Bir süre bu oyunu sürdürmemiz gerekiyor.Ben onunla açık bir şekilde konuşuncaya kadar."
"Ne zaman konuşacaksın?"
"Bilmiyorum ama en yakın zamanda bu işi halletmem lazım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk ve Son ⭐️(Siyah Ruj'un devam hikayesi)
ChickLit"Rujsuz olman sana Siyah dememe engel değil."