⭐️3-Herhalde aynı sınıflarda olacağız,ben Ela.

1.1K 76 10
                                    


Multimedia:Ela

Araba önümde durdu ve sürücü dışarı çıktı.Benden biraz büyük olan takım elbiseli bir adam bana yaklaşıyordu.

"Yürüsene işime geç kaldım!"diye bağırdı.

Tek kelime etmeden yavaşça yürümeye başladım.Adam aniden birkaç adımla yanıma geldi ve "Kaplumbağa hızı var galiba sende."dedi.

Durdum."Sizdede öküzlük anlayışı olmalı."

Adam bu lafın üzerine ellerini yumruk yapıp üzerime doğru gelmeye başladı ama ben hızla oradan uzaklaştım.Sonuçta adam arabasını yolun ortasında bırakıp arkamdan koşturacak değildi ya?

Eve geldiğimde annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı.Karşısına oturdum ve annemin koyduğu filtre kahvemden bir yudum aldım.

"Nakil sonucuna baktım,bugün sınava çağırıyorlar seni.Saat..." Saatine bakarken 'a'ları uzatmıştı."..........4'te.5 saatin var yani."

Kafamı onaylarcasına salladım ve kahvaltımı hızla bitirip odama çıktım.Bora'ya mesaj atıp üzerimi değiştirdim.

Saat dörtte sınava çağırıyorlar.

B:Üçte seni alırım beraber gideriz ;)

Tamam.

Annemede Bora'ya da sabahki olayı söylememe kararı almıştım.Boşu boşuna morallerini bozmaya gerek yoktu.

O sırada Sinem aradı.

"Efendim?" Telefonu omzumla kulağım arasına sıkıştırıp bilgisayarımı elime aldım.

"Bavulumu yerleştirirken aklıma geldi.Benim üniversitem nerede Beren?"

"İspanya?"

"Senin baban nerede yaşıyor?"

"İs- Hayır!''

"Ama bir düşün görüşmek için tek fırsatımız bu.Eğer babanda kalmak istemiyorsan otelde kalırsın."

"Bilmiyorum,Sinem.Bakarım."Kısa bir sessizliğin ardından "Ne zaman gidiyorsun?"diye sordum.

"Bu akşam.Çok heyecanlıyım Beren!"

"Bende bugün okula gidiyorum,sınav için."

"Sınav mı?"

"Ben Bora'nın bölümüne geçiyorum.Müzik bana göre değil."

"Sen bilirsin.Beren benim şimdi kapatmam lazım sonra konuşuruz."

"Tamam."

Telefonu yatağa atıp bilgisayarımı da kapattım.Sinem'in dedikleri aklıma takılmıştı.Babamdan para isteyip bir otelde kalabilirdim.Bana bunu borçluydu.Saat üçe kadar oyalandıktan sonra Bora geldi ve beraber okula gittik.

*

Sınavdan çıktığımda bahçeye çıktık.Sonuçlar on beş dakika sonra asılacaktı.Bizde bir ağacın gölgesinde çimlere uzandık.

"Fena değildin,Siyah." Ona dönüp baktım "Bana uzun zamandır böyle hitap etmemiştin."dedim.

"Böyle dememi özlemeni istiyorumdur belki de." Ona gülümsedim.

İlk ve Son ⭐️(Siyah Ruj'un devam hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin