"Bence bu sana çok yakıştı" herkes bana ağazı açık bir şekilde bakıyordu. Neden mi? Bugün gelinlik bakacaktık ve hangi gelinliği denesem bana 'çok güzel oldu' ve ' bu sana çok yakıştı' gibi şeyler söyledikleri için hangisini almam gerektiğini bilmiyorum.
"Bayan Jeon ve anne" herkes bana tuhaf tuhaf bakmaya başladı sanki kötü birşey yapmışım gibi.
"Bana da anne demelisin kızım bayan Jeon ne öyle" demek buna takıldılar.
"Peki anneciğim" deyip geçiştirdim sonuçta annem den başka birine anne demedim.
"OHA KARICIĞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞSUN" bir sen eksiktin Jeon.
"Beğendin mi hayatım?" Evet doğru okudunuz hayatım dedim. 2 hafta sonra evleneceğim adama ne deseydim?.
"ANNELERİM DUYDUNUZMU HWAYOUNG BANA HAYATIM DEDİ. BANA. BANA DEDİ" hepimiz Jungkook'a tuhaf tuhaf bakıyorduk. Hadi bizi geçtim çalışanlar ona 'deli' bakışı atarken banada 'sana acıyorum' bakışı atıyorlardı.
"Jungkook hayatım biraz sakin olur musun lütfen" yapmacık bir gülüş attım.
"Annelerim bakın yine dedi" bu sefer bağararak söylemediği için şükrettikten sonra Jungkook'un yanına gidip sarıldım.Kulağına yaklaşıp
"Eğer bizi biraz daha rezil edersen sana ceza veririm kook" Jungkook'a baktığımda elini belime koymuş piçsmile atıyordu.
"Nasıl bir ceza o hayatım." deyip göz kırptı. Sanırım 'ceza' olayını yanlış anladı.
"Senin o çok istediğin düğün gecesi olmaz Jungkook uyurum. Ona göre hareketlerine dikkat et" donup kalmıştı.
"Bunu yapamazsın bebeğim değil mi? Hah yapmazsın" Nerdeyse ağlayacak dereceye gelmiş olması...işte bu zaferin sesi.
"Yaparım Jungkook beni tanıyorsun" deyip Jungkook'tan ayrıldım ve annelerimin yanına gittim.Jungkook hala donmuş bir şekilde bana bakıyordu.
"Kızım sen bizi dinliyomusun?"
"Ah üzgünüm dalmışım da" gösterdiği kataloğu aldım ve içindeki gelinlik modellerine baktım hepsi çok güzeldi ama sadece bir kere evleniyorum değil mi?.
"Bence bu çok güzel sana çok yakışır" yanıma ne zaman geldiğini bilmediğim kocama göz devirdim.
"Sen gidip yine put gibi dursana neden buraya geldin" cidden sinirlerimi bozuldu evlilik ne zor işmiş böyle.
"Ama hayatım çiftler böyle yapar. Hem biraz önce bana hayatım diyodun şimdi ne oldu." şu an bir kadın Jungkook'a gülerek buraya doğru yaklaşıyor ne yapmalıyım. Kocam elden gidiyo.
"Hayatım"
"..."
"Bebeğim"
"..."
"Karıcığım"
"Jungkook?"
"Efendim"
"Bu kadın neden sana gülerek yaklaşıyo?" benim baktığım yöne doğru baktığında o da kook'ta gülümsemiş kadına doğru ilerlemişti. Gerçekten kocam elden gidiyo normalde umursamazdım ama bu saatten sonra terk edilmeyi kabul edemem.
Birden kadın Jungkook'a sarılınca bende onlara uçan inek görmüş gibi bakıyordum. Bildiğiniz gözümün önünde sarılıyorlar. İnanılmaz.
"Jinhee eşimle tanışmak istermisin?" ha bide tanıştırcak.
"Eşim mi?" ne o çok mu şaşırdın?.
"Evet 2 hafta sonra evleniyorum jinhee" tabi ki araya girdim.
"Kang Hwa Young tanıştığıma memnun oldum" deyip sırıttım.
"Jeon Hwa Young demek istedin sanırım hayatım" hayır gayette demek istemedim. Burnun sürtsün.
"Daha evlenmedik Hayatım" kadına baktığımda göz devirdi. Seni döverim yelloz.
"Jungkook'la biz eski sevgiliyiz" sinirlenme Young kocanı elinden almaya çalışıyor.
"Ama 'eski sevgili' değil mi ? "
"Olabilir ama jungkook'un ilki benimleydi tatlım" ne yani Jungkook bakir değil mi? Hemde bu kız... Cidden çıldırmak üzereyim. Jungkook'a baktığımda morarmış bir şekilde ortalığa bakıyordu.
"HWA YOUNG!!!" adımın bağırılmasıyla arkamı döndüm ama keşke dönemeseydim.
"MIN HYUK!!!" Bu sefer boku yedik galiba.
"Senin burda ne işin ve bu gelinlik neden üstünde?" gelde şimdi açıkla.
"Sizin bir şeyden haberiniz yok mu Min Hyuk-sshi? Sen bir sussana yelloz. Jungkook hala morarmış bir şekilde etrafına bakıyordu.
" Hayır noluyo ki?" jungkook'u görünce bir şok daha geçiren Min Hyuk bütün mağazayı kendi üstüne topladı " JUNGKOOK SENİN BURDA NE İŞİN VAR? YOKSA..." Hayır anlamamış ol "KOOK KENDİNE NEDEN GELİNLİK BAKIYORSUN SALAK MISIN?" Ciddi misin?.
"Min Hyuk-sshi Hwa Young ve Jungkook çifti evleniyor ve gelinlik bakmaya gelmişler." seni pis cadı.
"BUNU BANA NASIL YAPARSIN HWA YOUNG DAHA İKİ HAFTA ÖNCE TANIŞTIĞIN ADAMLA NASIL EVLENİRSİN" yere oturup tepinmeye başlayan Min Hyuk'u Jungkook bile fark etmişti. "HWA YOUNG YOKSA SEN..." Hadi ama dostum. "S-SSEN HAMİLEMİSİN?" Oha...
Herkes bize bakıp birşeyler fısıldıyordu. Cidden utanç verici.
"Jungkook sana inanamıyorum iki hafta hah? Ve yatağa atıp hamile bıraktın. Onunla evlenmek zorunda değilsin kook çocuğa ben bakarım bana geri dön." sabrımı sınıyorlar kesinlikle sabrımı sınıyorlar.
"HEY SEN SÜRTÜK ÇEK O PİS ELLERİNİ KOCAMIN ÜSTÜNDEN...MIN HYUK SENDE AĞLAMAYI VE TEPİNMEYİ BIRAK KALK AYAĞA... BEN HAMİLE DEĞİLİM JUNGKOOK'LA ÖNCEDEN TANIŞIYORDUK...ŞİMDİ HERKES DEFOLSUN" mükemmel konuşmamı bitirdikten sonra derin derin nefes aldım ve bu sefer Jungkook başladı.
"BANA KOCAM DEDİ İNANABİLİYORMUSUNUZ BANA. BANA KOCAM DEDİ" Bu sefer bütün gözler Jungkook'a kaymıştı. Hızlı ve şekilde kabine girip gelinliği çıkartmış kendi kıyafetlerimi giymiştim.
Çantamı ve kocamı(!)'da çekiştirip mağazadan çıkmıştım bu olanlar benim için çok fazla. Yağrın okula gidip bütün o güzel dedikoduları çekmek kalmıştı.
"Jungkook?"
"E-efendim b-beğim" kekeliyordu hemde çok fena. Şimdi iyi bir intikam alabilirim.
"Seninle artık evlenemem Jungkook"
"NE! NEDEN? BEBEĞİM BUNU BANA YAPMA LÜTFEN..." gözleri dolmuştu ve elimi sıkıca tutuyordu." LÜTFEN BENİ BIRAKMA...Hani ailemiz için herşeyi yapıcaktık hani çocuklarımız olacaktı..." dayanamayıp sıkıca sarıldım.
"Şaka yapmıştım koca bebek" güzel
"NERDESİNİZ SİZ İKİ SAATTİR SİZİ ARIYORUZ" Eyvah annemleri unuttuk.