~3~

10K 550 34
                                    

Nedense hiç beklediğim gibi olmamıştı kimsenin okulla alakası bile yok nasıl bu kadar aptal olabiliyorlar sanki buraya okumaya değil fingirdeşmeye geliyorlarmış gibi.

"SANA DİYORUM HWA YOUNG BAKSANA"

Tabi beni o güzel düşüncelerimden ayıran bir adet aptal Jungkook oluyor...

"Ne bağrıyorsun sağar yok karşında" sakin davranmaya çalışıyordum ama nereye kadar sabredebilirim bilmiyorum.

"Bir saattir sana sesleniyorum sağar olmasaydın duyardın öyle değil mi?" Diye sırıtmaya başladı bu çocuğun sorunu var kesinlikle

"Hwa Younggg~~~~" bu seferde kapıdan içeri giren Min Hyuk bağarmıştı ona 'ne oluyoruz' bakışı atarken elindeki kahveyi bana uzattı.

"Sana aldım Hwa Young" diye otuz iki diş gülümsedi onu öyle görünce bende gülmeye başladım.

"Ona ben alabilirdim!" Diye araya giren Jungkook.

Birden Min Hyuk'la birbirlerine kötü kötü bakmaya başladılar bende umursamadan kapıya doğru yürümeye başladım ikiside arkamdan bağarıyordu

"Hwa Young nereye?"

"Bekle bende geliyorum" beni çocuk felan mı sandılar acaba?

"TUVALETE GİDİYORUM İSTERSENİZ SİZDE GELİN HAH İYİ OLUR" ikisi de bana tip tip bakmaya başladı bense gözlerimi devirip bahçeye çıktım kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım arkadaş felan edinmek istemiyordum tek istediğim burda eğitim görüp seçmelere katılmak.

°°°°°°°°°°°

"Hwa Young kalksana hadi gerçekten burda uyuduğuna inanmıyorum"

"Zil çaldımı ?"

"Zil mi? Okul bitti Hwa Young al çantanıda getirdim" ne yani bütün gün burda uyumuşum ve kimse beni uyandırmadımı.

"Teşekkürler Jungkook ama beni neden uyandırmadın?" sinirlenmiştim ilk günden derslere girmemiştim.

"Çok tatlı uyuyordun Hwa Young bende çantanı alıp senin yanına geldim gerçekten zilin sesini nasıl duymazsın Hwa Young"

"Sapıkmısın?"

"Galiba olabilir ama ne önemi var değilmi sen sınıftan çıkınca takip ettim ve ağacın altına oturup uyuya kaldın bende uyandırmaya kıyanadım" diye sırıtmaya başlayınca sinirlendim bu okula ne kadar zorluklarla geldim eğer başarısız olursam ailem tarafından iyi sonuçlar almam.

"Hadi gidiyoruz Hwa Young kalk "

"Nereye Jungkook"

"Sürpriz hadi kalk " gözlerimi devirerek kalktım bu çocuğun benimle sorunu ne ?

you're just mine | jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin