~10~

6.9K 471 163
                                    


Jeon tarafından biraz önce reddedildim yada terk edildim. Bu yaptığım iğrenç şeyin bedelini ödüyorum. Sanırım bu bana az bile.

Bir insanın duygularıyla oynadım. Bu ben olamam değil mi? Ben bunu yapacak bir insan değilim. Hayallerim için yapmak zorunda olduğum bir şeydi -hene kadar istemesemde-.

Şu an ne kadar yalnızım. Annem, babam ve beni seven bir Jeon yok artık.

Sanırım okuduğum bir okulda olmayacak...

Mutlu bir hayatım varmış gibi dahada boka bağladı. Bunun sorumlusu benmiyim yoksa aile mi ?

JEON JUNGKOOK~💜

Sınıftan çıktığım gibi hıçkırarak ağlamaya başladım. Onu terk etmiştim ve görüşmediğimiz iki hafta boyunca benim gibi fark ettirmemeye çalışsada ağladığını biliyordum.

Benim yanıma gelmesindeki tek etken ailesi olduğunu da biliyordum. Benimle evlenmesini istiyorlardı ve buna zorluyorlardı.

Onu her ne kadar sevsemde tamamen benim olmasını istesemde. Onun da beni sevmesini istiyorum.

Sanırım iyi değilim.

"Hey Jungkook sevgili karın(!)nerelerde" arkamdan gelen sesle yavaşça döndüm. Ve dönmemle Minhyuk'u görmek iyi olmamıştı.

"Sana ne Hyuk git başımdan" desemde tabi ki gitmedi. Bana doğru yaklaşmaya başlayınca acaba ne desemde kovsam diye düşünüyordum.

"Ayrıldığınızı duydum Jungkook"

"Evet ayrıldık Hyuk şimdi git"

"Buna sevindim şimdi aramızda sen diye bir engel kalmadı" lafını bitirir bitmez yakasına yapıştım. Hwayoung'a karşı birşeyler hissettiğini anlayabiliyordum ama bu kadarı fazla benim için.

"Hwayoung'dan uzak dur seni pis serseri yoksa seni yaşatmam"

"Bana hiçbirsey yapamazsın Jungkook "

"Yapamam öyle mi? Sevdiğim kadın için herşeyi yaparım ben" deyip yüzüne bir yumruk geçirdim. Tabi o da bana geçirdi ve böylelikle kavgamız alevlenmeye başladı.

Eli birden boynuma astığım yüzüğü bulunca, elini sertçe ittim.

"Ne o Jeon hala yüzüğünü atmamışsın" alayla gülerken ağazına bir yumruk daha geçirdim. Sanırım işim çoktu.

KANG HWAYOUNG(Buna kalp koymayacağım 😂)

Jungkook sınıftan çıkınca bende sırama bırakmaya fırsat olmayan çantamın askılarını sıkıca kavradım ve sınıftan çıktım. Bugün kendimi derse girecek kadar iyi hissetmiyordum. Ama eve gidecek gücümde yoktu.

Okuldan çıktığımda öğrenciler yeni yeni geliyordu ve bu benim işime gelirdi.

Kulaklığımı takıp Bts'den Blood sweat & tears'i açtım. (Çok mükemmel olduğu için dinliyo)

Bts'de Jungkook'a benzeyen bir üye var. Jungkook'u tanımasam ikizi derdim.

Adımlarım beni bir AVM'nin önüne getirdi sanırım biraz alış-veriş'den zarar gelmez.

AMV'ye girdiğimde gözüme çarpan ilk mağazaya girdim. Tamamen gece elbiseleriyle doluydu ama birkaç tane almaktan zarar gelmez değil mi?.

Kıyafet denemeyi çok sevmiyordum. Genelde bedenim olan kıyafeti alır ve mağazadan çıkardım.

Güzel olan birkaç tane elbisenin bedenlerini buldum ve kasaya doğru yöneldim. Denemeyle uğraşamazdım.

Mağazadan çıkınca spor kıyafetlerinin olduğu mağazaya girdim. Sanırım bu gün hiç bitmeyecek.

you're just mine | jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin