Ben geldim ❤️
4.kısımla karşınızdayım ❤️
Umarım beğenirsiniz ❤️
Kapıyı kapattım. Yüzümde güller açmıştı.
B: eee çocuklar ne yapalım bu gün ?
M: yüzün keşke hep böyle gülse bebeğim, anlat hemen ne dedi Emre?
B: hiç bir şey
(dolaptan elime elmayı alarak ısırdım)
R: sizi bilmem ama ben cv-imi kontrol etmekle meşgulum, sonra da babaannemleri ziyaret ederim. Akşam da bizim barda takılıyorum. Gider miyiz?
M: gideriz tabii değil mi Asim?
B: ben sıkılıyorum orda, çok gürültülü yer ne dediğin anlaşılmıyor, Allah aşkına nasıl eğleniyorsunuz ki onu da anlamıyorum.
R: babaanne Asinin içinden çıkar mısın hemen. Asi biraz eğleneceğiz işte
M: gideriz ha bebeğim, benim hatrıma, minnoş arkadaşının hattına
B: off peki sizi kıramayacağım, ama baştan söyleyeyim çok kalamam
M: biz ısrar etmesek evden çıkmazsın ki zaten
R: sohbetinize doyum olmuyor kızlar da benim artık çıkmam gerek. Unutmadan aşkım akşam sana süprizim var.
M: ne sürpriz mi, Revan ya hadi söyle
.
R: akşam akşam, ısrar etme hoş etsende söylemem biliyorsun.M: çok kötüsün sevgilim.
R: biliyorum aşkım, Asi gel kapıyı kapaB:tamamdır eniştecim
Yolcu edecekken;
R: Asi sen bizim canımızsın, biliyorsun değil mi?
B: biliyorum, siz de benim en kıymetlilerimsiniz.
Revan hiç benimle böyle konuşmazdı. Açıkcası yüzünü de böyle görmemiştim, sertlik vardı bakışlarında, hadi konuş diye baktığımda devam etmişti konuşmasına.
R: ben senin üzülmeni istemiyorum. Sana yakışmayan insanlarla zamanını harcama, sonra değmeyen insanlar için göz yaşı dökersin, sen akıllı kızsın ne demek istediğimi anlamışsındır.
B: anladım, merak etme.
Revan bana sarılarak; seni sevdiğim için dedim.
B: biliyorum canım, hem ben üzülmem üzerim
R: hadi güçlü kız akşam görüşürüz.
Görüşürüz deyip kapıyı kapattım. Revan bana kısacası Emreden uzak dur o seni üzer diyordu, haksızdı diyemem üzer mi üzmez mi bilemediğim için.
Arkadan Mervenin sesi gelince hemen döndüm;
M: onu hiç böyle görmemiştim, seni çok seviyor üzülmeni de istemiyor biliyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?