23. bölüm

156 6 3
                                    


Bölüm ❤️

E: Kalbim yerin burası senin yanın derken, aklım gitmen lazım Emre diyor. Ben ne yapsam güzel kız, kalbim olan seni mi seçsem? yoksa hayallerimi mi?

Sessizce gözlerimi kapadım, konuşmaya ne gerek vardı ki.

Sabah uyandığımda yatağımdaydım, Emre omzumda uyumuş yine. Ne yaşarsak yaşayalım onu uyurken izlediğim zaman yüzümde gülücükler oluşuyor. Sabah rutinlerimi yaptım, banyo, diş fırçalamak gibi işte. Kahvaltı için mutfağa geçtim, yumurtalı ekmek kızarttım, menemen yaptım canım acayip şekilde menemen çekmişti azıcıkta sarımsak kattım.

E: Of of bu enfes kokular da ne?

B: Yumurtalı ekmek ve menemen yaptım

E: Ellerine sağlık

deyip; alnımdan öptü.

E: E bende masayı kurmana yardımcı olayım.

Kahvaltıyı ettik.
Ekmeği menemene bandıra bandıra yedim.

E: Bu ne tatlılık

B: Çok açım ayrıca ekmeği menemene bandır öyle ye çok leziz

E: Im gerçekten de çok lezizmiş

Kahvaltı bitirdikten sonra, beraber sofrayı topladık.

E: Asi?

B: Efendim?

E: Benim kimliğim nerede?

B: En mantıklı cevap cüzdanında olması değil mi?

E: Sence cüzdanımda olsa neden sana sorayım. Dur buldum, yok ya bu seninmiş

B: Emre benim cüzdanımda geçen barda benim cüzdanıma atmıştın.

E: Ha tamam buldum. Bu gün günlerden ne?

B: Cuma

E: Yok, yani ayın kaçı?

B: 27 Ağustos

E: Ben biraz gecikeğecim, merak etme haydi ben kaçtım

B: Nereye?

Çoktan çıkmıştı.

B: Cevap veremez çıktı çünkü. Nereye gitti ki şimdi? Ay yoksa beni aldatıyor mu? Asi, sen ne konuşuyorsun sanki sevgilisinizvde hesap soracaksın. Bana bu ara bir şeyler oluyor ama anlamadım gitti. Ne yapsam bütün gün evde temiz.

Telefonuma mesaj gelmesiyle kendi kendime konuşmayı kestim. Banktan hesabıma para yatırılmış Serpil Demir tarafından. Ah uzun süredir "Düşler Sokağı" na da uğramadım tam patronum ben. Üzerimi değiştirip insanların arasıyla; herkes kendi düşüncelerinde kadınların bir kısmı maalesef dedikodu yapıyor, çocuklar oyun peşinde, genç kızlar fısıltılarla konuşuyor bu yaşta eminim onlardan hoşlanan erkeklerden bahsediyorlardır, yüzlerinden belli.
3 sokak indikten sonra vardım şirin pastaneme.

B: Serpilcim ben geldim

Serpilin yanında yakışıklı bir çocuk vardı kesin sevgilisi olan çocuktu. Pastanemizde 6 masa var, ne mutlu bize 4 masada da müşterilerimiz vardı.

S: Hoş geldin Asicim

B: Hoş buldum, hatta hoş bulduk.

S: Şey erkek arkadışım Deniz, Deniz Asi de patronum.

B: Memnun oldum Deniz, demek Serpilin gönlünü çalan sensin

D: Bende memnun oldum Asi.

S: Bayağıdır gelmiyorsun

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin