18.bölüm

167 6 5
                                    

Yeni bölüm geldi ❤️

@IremGurbuz26 @Zehraevik5  @ GamzeArslan636  yorumlarınızla yanlız bırakmadığınız için teşekkürler))

Emre Adoreye bindi, benim de binmem için yardımcı oldu. Emrenin arkasında oturmuştum. Ellerimi göğüsünde çarpazladım. Adoreyle dolaşmaya başladık.

E: Korkmuyorsun değil mi?

B: Hayır, sen varsın ya

E: Şu an o kadar güzel görünüyorsun ki

B: Beni nasıl görüyorsun ki sen öndesin?

E: Güzelliğini görmem için gözlere ihtiyacım yok

Ellerim göğüsünde Adoreyle dolaştık. Emre haklıydı Adore hayran olunmayacak gibi değil, simsiyahtı, sadece boğazında beyaz çizgiler var. Adoreye hayran olduğu gibi ben de Emreye hayranıydım, kurduğu cümleye cevap veremedim çünkü ne söylesem eksik kalırdı. Başımı omzuna yasladım, omzu huzur vericiydi, rahattı burda saatlerle uyuya bilirdim.

E: Yeriniz rahat galiba ?

B: Hem de çok rahat

Her bir kızın hayali vardır beyaz atlı prens. Benim hayalimdeki adamsa siyah atlı prens olmayı seçmişti. "Gerçek şu ki hayalimizdeki insanın hayalindeki insan değiliz"canımı yakan cümlelerden bir tanesi, benim hayalimdeki adam şu an karşımda, peki ya ben onun hayalindeki kadın mıydım? Emrenin bana aşık olma düşüncesi beni mutlu ederken bir yandan da korkuyordum kaç gündür birlikteyiz neden söylemesin ki, bu kadar zor mu? Emre gibi birisi aşık olduğunu itiraf edemez mi, bence bana aşık değil sadece etrafındaki kızlardan farklı olmam onda ilgi odağı olmama neden. Evet o bana aşık değil. Çapkın erkeklerin adetidir iltifatlar edip kadının başını döndürmek, Emre için de zor olmamalı. Ben onu seviyordum, ben ona aşıktım, her şeyden çok istiyordum, sadece birlikte olmak için değil, yanımda olsun gözlerime baksın öylece dursun tablo gibi sadece onu seyredeyim.Yaşlanınca onunla yaşlanayım, çocuklarımın babası o olsun ve son nefesimde de onu görerek öleyim.

E: Çok sessiziz?

B: Uykum var da ondan

E: Ben de seni çalıştıracaktım

B: Çalıştıracak mıydın? Burda mı?

E: Evet burada.

B: Ya inanmıyorum Emre ya ben buraya tatile geldiğimizi sanıyordum

E: Bakıyorum da uykunuz kaçtı hanımefendi? İyi tamam biz de gezeriz

B: Benim uykum var.

Emre indiğinde, yardımıyla ben de indim. İnanamıyorum burda da göl var. Bana her şey onu hatırlatıyor, onunla geçirdiğim bir kaç günü hiç bir şeye değişmem. Seni seviyorum adam, bu hayatta neden pişman olurum bilmem ama seni sevmekten asla pişman olmayacağım kesin.

E: Hadi gel oturalım.

Ağaçın yanında oturduk. Başımı göğsüne yaslamamla kolları beni sarmaladı. Hava da o kadar güzeldi ki, ağustos ayını ilk kez karmakarışık görmüştüm, bir gün yağmurlu bir gün güneşli.

E: Asi?

B: Efendim.

E: Kısa sürede gidiyorum ya

Neden hatırlatıyorsun. Ben zaten biliyorum. Mutluydum ben moralimi bozmana ne gerek vardı?

B: Evet Emre

E: Beni özleyecek misin?

Çok aptalca soru, insan nefes almayı nasıl unutur ki.

B: Tabi özleyeceğim neden özlemeyeyim ki.

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin