Ben geldim ❤️
Umarım beğenirsiniz ❤️
Yine yaklaştı, gözlerime baktı ve dudaklarıma, öpmeye başlayınca karşılık vermedim elimi göğsüne koyup ittirmeye çalışsamda, Emre eliyle ellerimi tuttu. Dudağını dudağıma dokundurduğunda dudağım aralandı ağzımda dilini hisettim daha fazla dayanamayıp karşılık vermeye başladım. Emre daha da üstüme gelmeye başladı. Ellerimi çenesi, boynu, kirli sakallarında dolaştırdım onun da elleri belimden omuzlarıma doğru keşifteydi. Sıkıca bana sarıldı, boynumu öptüğünde;
E: Hiç bir kadını bu kadar istemedim....dedi
Kanepeye yaslandım. İnanamıyordum onun beni öpmesine izin veriyorum. Söylediği söze mi takılsam, yoksa öpüşüne karşılık mı versem bilemiyordum. Geceliğin üst kısmını çıkartmasıyla geceliğimde kendimi çıplak hisettim. Üzerime doğrulup bana bakmaya başlayıncaz aniden sertce öptüğünde her şeyi unutup onu kollarımla çekmeye başladım. Geceliğin askılarını aşağıya doğru yavaşça çekti. Dudakları neden sıcaktı ki içimde karmakarışık duygular vardı. Vücudum onu istiyordu evet, kendime söz geçiremiyordum. Ceketini kenara atarak, ellerimi gömleğine yerleştirip açmamı sağladı, istediğini yaptım ve gömleğini çıkartım kasları çok güzeldi utanmağı kenara atıp gözlerimi ondan alamadım. Üzerime uzanınca yeniden öpüşmeye devam etti, ayağa kalkıp pantalonunu çıkarttı, gözlerimi kapattım biz nereye gidiyorduk yeniden üzerime uzandı ellerimi kalçasının üzerine koydu, ellerini de sütyenimin kollarını aşağı çekerek sütyenimle oynaya oynaya öpmeye devam etti, göğüslerim dikleşmişti, terbiyesizler neden böyle yapıyorsunuz, geceliğimi bacaklarımdan yukarı doğru çekti iç çamaşırlarımlaydım, Mervenin dediği gibi bana yiyecek gibi bakması beni rahatsız ediyordu, sütyenimi çıkartmak istedi ama izin vermedim, üzerimden itip yerden geceliğimi alıp üzerime geçirdim. Gözlerim doluydu her defasında ona teslim oluyordum aptal Asi aptal, gardropumun yanında yere çöküp ağlamaya başlamıştım.
E: Asi ne oldu?
B: Lütfen beni yanlız bırak.
Ellerimle yüzümü kapatmış ağlıyordum. Bana sarılarak saçımı öpmeye başladı.
E: Ben çok özür dilerim Asi, ağlayacağını tahmin etmemiştim
Ellerimi yüzümden çektim, zaten utanıyordum bir de karşımda bokseriyle durmuştu. Ağlamaya devam ettim. Konu Emreyle ilgili değildi, ben ona teslim olmağıma üzülüyordum, biraz daha ileri gitseydik ilk gecemi otel köşesinde üzerine evlenmediğim insanla geçirecektim, annem babam beni görmüyorlardır umarım. Kendimden tiksiniyordum.
E: Asi konuş lütfen, bak beni de çok üzüyorsun. Çok özür dilerim yeter ki ağlama.
Ayağa kalktım.
B: Özür dilemene gerek yok.
E: O zaman neden ağlıyorsun? Neden ha ? (bana yaklaştı)
B: Lütfen dur. Ben sana karşı koyamadığım için ağlıyorum. Bu kadar basit biri değilim, ama sen her yaklaşınca beni öpünce kendimi bırakıyorum devam etmeni istiyorum. Ama bu ben olamam yabancı biri içimden çıkıyor, bu ben değilim Emre.
E: Demek bu yüzden ağlıyorsun
B: Evet her defasında bana bir bağ var diyorsun aramızda sonra öpüyorsun yarın da ismine an diyoruz, heves diyoruz. Peki sence de çok ileri gitmedik mi?
E: Buraya gel
- diyerek bana sarıldı, bu sefer geri itmedim. Başımı omzuna koyduğum gibi ağlamaya devam ettim.
E: Ben gerçekten sana ne hisediyorum bilmiyorum, aşık desem değil arkadaşca desem de değil. Bir şey var, var da ne olduğunu çözemedim.
B: Genelde bunun adı aşk olu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?