Merhaba arkadaşlar....
Uzun zamandır görüşmüyoruz sizlerle hatta öyle ki yazdığım hikayeyi bile unutmuştum. Doğruyu söylemek gerekirse 30 bölüme kadar yazmıştım ama bilgisayar format olunca save etmediğim için dosyalarım silinmiş bu yüzden yeniden farklı 24.bölüm yazdım umarım beğenirsiniz.
Not: 3 gündür yazmaya çalışıyorum ama galiba yazmayınca insan kendi hikayesini hangi yöne çekteceğini unutyor.
Yanlışlar varsa kusura bakmayın
Böylece son günlerimizi beraber geçirdik, sorular sormadım, biz neyiz? Nereye gidiyoruz? demedim. Kendimizi yormak için yıpratıyoruz hayatımızı, akışına bırakamıyoruz. Her ne olursa olsun yanımda olmayacaksa bile ben onunla hayatımın en güzel günlerini geçirdim diyeceğim, asla başkasına aşık olmam diyemem ama ona aşık, hayran olduğum gibi bir adama aynı hissleri hissedemem-diye günlüğüme not geçiyordum, yanağımdan öpmesiyle defteri kapattım.
E: Hey sen günlük mü tutuyorsun?
Dudakları mı büzüşdürüb; Neden tutamaz mıyım?
E: Ha yok tutarsın da hiç görmemiştim, ahhh sabah sabah çok güzelsin .
B: Emre - deyip güldüm.
E: Şuran varya (dudağımın kenarı)
B: eeee?
E: Sen hep gül, güldüyün zaman şurda çukur çıkıyor ona bayılıyorum.
Dudağımın kenarından öptü....
B: Kaç gündür evdeyiz bir yerlere gitsek mi ha? Ne dersin?
E: Şey aslında yarın gidiyorum ya, bu akşam eve gitmem gerek kaç gündür anneme gelicem diyorum bu günde gitmesem kesin öldürür.
B: Şimdi mi gidiyorsun?
E: Evet. Sen de gelsene annem seni özlemiştir.
B: Yok canım ben rahatsız etmeyeyim sizi, ailenle güzel bir gün geçir.
E: Sen hiç bi zaman rahatsız etmezsin Asi.
B: Yine de ailenle baş-başa zaman geçir Emre.
E: Nasıl istersen, o zaman ben kalkayım
B: Dur bavulunu toplayayım.
E: Günlüğünü yazdığında ben topladım.
B: Gidiyorsun
E: Gidiyorum
B: İyi bak kendine soğuk olur oralar şimdi
E: Gel buraya
Sarıldık... Sımsıkı sarıldım...
E: Asıl sen kendine iyi bak, ben gidiyorum diye depresyona girme tamam mı?
B: Çok şımarıksın biliyorsun değil mi?
E: Övünmek gibi olmasın ama öyleyimdir. Kendine iyi bak, semestrlarda ben gelirim sen gelirsin buluşuruz, dur Mervelerin düğünü 12 eylül değil mi?
B: Evet 12 eylül
E: Bak bir kez daha buluşacağız
B: Hı hı
E: Asi ağlama bak zaten gidemiyorum
B: Ağlamıyorum ben
E: Kesin evin içine yağmur yağıyor o zaman
B: Emre seni çok özleyeceğim
E: Ben özlemek için yaratılmışken mi?
B: Bazen çok gizemli konuşuyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?