Evet yeni bölüm ❤️
Emre bana yaklaştı.
B: Yine mi?
E: Her dakika hatta her saniye seni istiyorum.
Yaklaşınca, uzak durmadım öpüştüğümüzde hiç bir şey duymuyorduk. İkimizde yere düşmüş anahtarların sesini duyunca ayrılıp kapıya baktık. Olamaz bu Merveydi ve ağzı açık bizi izliyordu.
M: Pardon ben yanlış zamanda geldim. Siz devam edin çıkıyorum zaten
E: Merve gelsene ben de çıkıyorum kız kıza sohbet edersiniz.
Emre alnımdan öpüp görüşürüz deyip gitti. Merve kapının yanında, durmuştu çantasını kanepeye atıp beni baştan ayağa süzdü.
M: Görmeseydim ne zaman anlatacaktın acaba?
B: Şey yani anlatacaktım aslında
M: Onu bunu boş ver otur şuraya da anlat hemen neler oldu aranızda? Sapancada mı başladı? Otursana Asi
B: Nerden anlatsam ki
M: Bir yerinden başla yoksa meraktan çatlayacağım
B: Sapancada başladı
M: eee devam etsene
B: İşte iki kez öpüştük önce
M: Oh maşallah, evet anlat
B: Dün gece, birlikte olduk
M: Ne? Yattınız mı? İnanamıyorum Asi? Sen? Dalga geçimiyorsun değil mi? Sen Emre'yle birlikte oldun?
B: Evet, garip şekilde pişman değilim Merve
M: Ya doğru dürüst anlatsana bunun bir başlangıcı olmalı değil mi?
B: Her şey Sapancada başladı. Önce ateşböceklerini izlemeye gittik, manzara o kadar güzeldi ki, Emre yaklaştığında ben de karşılık verdim, sonra film izlerken yakınlaştık.
M: Eeee?
B: İşte ailesiyle tanıştıktan sonra arabada öpüşüne karşılık verdim, ha bir de sen dün burda salondayken, Emre yatak odamdaydı sen gidince de
M: Ben gidince de birlikte oldunuz. Demek bu yüzden geç gelmemi istiyordun. Asi sen neymişsin Kızım, umarım korunmuşsundur.
B: Korunmak mı?
M: Allah cezanı versin yoksa korunmadın mı?
B: Tam olarak anlamadım.
M: Kızım sen nerede yaşıyorsun? Anlamadın mı hamile kala bilirsin bu yüzden diyorum ya korundun mu diye?
B: Ne hamile kala bilir miyim?
M: İlk kez bir şey olmaz da, ama keşke korunsaydın.
B: Şey iki kez
M: Oha Asi oha yani durdun durdun turnayı gözünden vurdun. Hadi sen unuttun Emre neden korunmadı, neyse canım artık olan olmuş.
B: Merve korkutma beni hamile kalmam değil mi? Kalmam bence, umarım
M: Neyse artık olan olmuş, anlatsana nasıl geçti geceniz?
B: Ben senin gibi anlatamam, hem bu konuları konuşmayı sevmiyorum.
M: O kadar berbattı mı?
B: Hiçte bile canım muhteşemdi.
M: İki kez yattığınıza göre, peki aşık olduğunu nasıl itiraf etti hadi Asi anlat, kerpetenle ağzından laf alıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?