Evet ben geldim ❤️
Umarım beğenirsiniz ❤️
E: Evet.Beni delirtiyorsun. Her an seni öpmek istiyorum.
İyice yaklaşmıştı.
B: Lütfen dur.
E: Seni istediğim gibi seninde beni istediğini biliyorum.
Dudağıma öpücük kondurdu. Nefret ettiğimi şeyi yeniden yaptım ve gözlerimi kapattım.
E: Beni istiyorsun.
[ellerini yanaklarıma koyup dudak kenarımı öptü]
Asla söylemek istemediğim şeyleri fısıldadım.
B: İstiyorum...
Emre gülüp beni öptü.
üçüncü kez öpüşüyorduk ve her öpüşmemiz daha güzel oluyordu, eli kalbimin üzerinde, birbirimizi bırakmak istemezmiş gibi öpüyorduk. Dudaklarımdan uzaklaşıp, kulağımdan boynuma doğru öpüyordu, daha önceleri öpüşmekten, cinsel ilişkiden iğrensem de, şimdi Emre'yle yaşadığım anılardaki duygulardan hoşlanıyordum, ellerini göğsüme yasladığında sertleşmelerinden nefret ediyordum.B: Emre yeter
Emre gözlerime baktı;
ikimizde istiyoruz - dedi.B: Ama burda değil.
E: Kendime söz geçiremiyorum, seni istiyorum. Biri tapancayı kafama sıksa yine de senden ayrılamam.
B: Arabadayız ama
E: Evde?
B: Evde ne?
E: Benimle sevişecek misin?
Yutkundum. Ne kadar da kolay söyledi. Konuşmadan başımı salladım. bir gün biriyle birlikte olacaksam bu Emreden başkası olamazdı, ona karşı koymak imkansıztı. Bana her yaklaştığında daha fazlasını istemiş olmam, ona karşı koyamayacağımın ispatıydı. Gitmesine 10 gün vardı benden uzak durmayacağı süre de ben de ondan uzak durmayacaktım. İster bana aşık olsun, ister beni istesin fark etmezdi sonuç olarak ben de onu istiyordum. Emreye başımı salladıktan sonra gömleğimi düzelttim, Emre de kendi koltuğuna geçerek arabayı kullanmaya başladı.
Eve varmıştık.
E: Beni davet etmedin ama gelmem sorun olmaz değil mi?
B: Hayır sorun olmaz Merve, Revan ben olacağım zaten.
E: Bu gece mi?
B: Akşam 8' de gelecekler işte
E: Hayır o değil, biz başbaşa ne zaman kalacağız?
B: Bilemiyorum, bakarız artık. Sen geliyor musun? Arabanın içerisinde oturmamız biraz garip gözüke bilir de
Emreyle arabadan inip, eve geçtik, ikimize kahve yapmak için mutfağa gittiğinde ben de üzerimi değiştirmek için odama geçtim. Nedendir bilmem ama gardropdan kıyafet seçemedim, sonda şortumu, kısa kollu gömleğimi geçirdim göğüs kısmını açık bıraktım, defalarca kapatsam mı kapatmasam mı diye düşündüm ama kapatmadım. Ben de delirdim, biraz önce Emreye benim evimde devam ederiz dedim, of ya ne düşünüyorsun Asi, sonuçta 4 yıldır o adamı seviyorsun ondan başka kiminle birlikte olmak isterim ki, benim sevdiğim adam ne kadar da haklıymış kadınlar aşık olduğunda kıyafetlerine özen göstermeye başlıyor, saçlarımı da topladım. Salona geçip Emrenin yanında oturdum.
B: Ellerine sağlık kokusu tüm eve yayıldı.
E: Afiyet olsun, yine toplamışsın saçlarını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?