Umarım beğenirsiniz ❤️
Moralim yoktu ama 3-4 gün giremeyeceğim için yeni bölüm atayım dedim
Gözümden yaşlar akarken alkışların sesiyle kendime geldim, teşekkür edip çıkışa doğru yöneldim. Canım eskisi gibi değil, daha da fazla acıyor. Bir sesle ona döndüm.
E: Neden ağlıyorsun?
Sımsıkı sarıldım ona, Emre donmuştu
E: Neler oluyor Asi?
B: Görmüyorsun değil mi?
E: Neyi Asi?
B: Canımın yandığını
E: Neden? Bir şey mi oldu?
B: Evet oldu. Canım yanıyor çünkü ben sana aşığım hem de çok aşığım
Bana sarıldı sımsıkı sarıldı. Elleriyle saçımı kulağımın arkasına topladı.
E: Ben seni üzerim
B: Sana aşığım
E: Seni üzmek istemiyorum Asi
B: Üzüyorsun sana aşığım diyorum seni üzerim diyorsun
E: Ne bekliyorsun ki?
B: Bir şey söylemeni; bende de mesela, ya da seni sevmiyorum de ama konuyu kapatma
E: Asi, benden bunu isteme
B: Neden Emre? neden? Çok mu zor demek ha zor mu?
E: Biliyorsun bağlanmaktan korkan insanım ama sana bağlandım ben
B: Ben sana çok aşığım ta baştan hem de
E: Nasıl yani ilk tanıştığımızda bana aşık mıydın?
B: Aşıktım. Peki sen bana aşık mısın?
E: Asi seni çok seviyorum ama
B: Uzatma Emre aşık değilim de olay bitsin
E: Aşık değilim
Boğazıma bir ağrı saplandı, güldüm ağlayamazdım. Gözlerim yaşarmıştı. inadına güldüm.
B: İşte bu istediğim buydu. Hoşçakal
deyip yanından uzaklaştım, arkamdan seslenmedi bile durduğu yerde kaldı. Eve vardığımın farkında değildim. Taksicinin hanımefendi demesiyle parayı uzatıp indim. Gece yarısı sessizlik ve ben.
Kapıyı açıp balkona geçtim o kadar sessizdi ki sokak, düşünmeden duramıyordum. Bağırmak istiyorum korkuyorum sesim çıkmayacak diye. Ay ışığında bile onu düşünmekteydim, aşık değilim dedi canımı acıta acıta. Boşu boşuna ümitlenmişim, demek ki annesi bile onu tanıyamamış, iyi de neden herkes onun bana aşık olduğunu düşünüyor. Kıskanıyor, senden hoşlanıyorum diyor ama aşık değilim dedi. Aklından ne geçiyor bilmiyorum ama iki dudağından çıkacak lafa güvenecektim, aşık değilim dedi ve bitti. Odama geçip üzerimi değiştirdim kıyafetleri burda, gömleklerini ütüleyip asmıştım, yatakta da uyuyamadım zaten ne tarafa dönsem onun hayali, silueti burdaydı. Salona geçip kanepede uzandım hava ışıklanmaya başlamıştı, üzüntüyle uyudum. 12'de uyandım başımda küt küt ağrılar vardı, of yemek yemeden de ilaç içilmezdi ki. Ekmeğin üzerine yağla bal sürüp oturdum, ilaç içmekten de vazgeçtim belki baş ağrım olursa Emre'yi düşünmem. Kendime inanamıyordum o kadar Merve'ye dedim kaptırmayacağım lkendimi, oysa ben onun rüzgarına kapılmışım ne rüzgarı rüzgarım fırtınaya dönüşmüş. Aptal Asi gideceğini biliyordun neden itiraf etdin ki. Karşılıksız aşk, seviyordum onu bir daha asla başkasını sevmeyeceğimi bile bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Romance-Parfümünü değiştirmelisin, beni dünyadan koparıp başka gezegene sürüklüyor. -Benim için herkesin karşında şarkı söyleyeceksin -Sizi öpemez miyim yoksa? -Yemekten sonra ne dersiniz?