Miraç odaya girdiğinde Havin'in mutluluğu her halinden belliydi.Odayı tertemiz yapmıştı.Yeni kanefçeli örtüler sermişti.Miraç'ın geceliğine kadar hazırlayıp yatağın üstüne katmıştı.
Ama Miraç geldiğinde suratı asıktı.Havin'e nasıl söylerdi bu durumu ama söylemesi lazımdı.Havin ağzını açmadan elini tutup yataga oturtturdu.
-"Havin sana bir şey söylemem lazım" dedi.
Ama Havin anlamıştı kötü birşey olduğunu ve ses çıkartmadan dinlemeye başladı.
-"Seni sevdiğimi biliyorsun Havin.Ama sadece sevgi yetmiyor aileme.Babam beni odaya neden çagırdı biliyor musun?" dedi.
Havin ise
-" Hayır bilmiyorum"diyebildi sadece çünkü içinden geçeni biliyordu.
-"Babam beni evlendirmek istiyor Havin.Çünkü bir torunu olmasını istiyor.5 senedir bunu bekliyorlar."dedi.
Havin'in gözlerinden yaşlar süzülse de sesini çıkartmadı.Çünkü biliyordu, bir gün bu anın geleceğini ve sessizce söyledi;
-"Babam haklı Miraç.Onlara bir torun veremedim.Ama elimden geldiğince iyi bir gelin olmaya çalıştım.Tabi bu yetmezdi biliyorum.Ama ya ben ne olacam Miraç hiç düşünmediniz mi?
-"Sen benimle İstanbul'a gelirsin.Orada benimle yaşarsın." dedi.
Havin her ne kadar istemese de buna mecburdu her ne kadar üzülsede...
Ve Miraç'a tamam dercesine gözlerini kırptı.Tabi Miraç'ta mecburdu, elinden bir şey gelmezdi.
Ve konuşmaları bittikten sonra uyudular.Ama Havin için pek de uyku sayılmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLAN
RomanceMardin'den bir aşk hikayesi... Zorla Mardin Ağasının oğluyla evlendirmek istenilen Dilan ondan kaçmak için başka bir adamla evlenir.Bakalım bu adamla mutlu olabilecek mi?.....