Arif Mardin'in zenginleri olan Kemal Bey'in yanında çalışıyordu.Bi nevi sağ koluydu.Ve Kemal Bey'in bir oğlu vardı Ali..
Ali sessiz sakindi içine kapanmıştı.Çünkü 2 sene önce sevdiği kızı öldürmüşlerdi.O gün bu gündür Ali konuşmaz oldu kimseyle o günden sonra da kimseyi sevmedi sevemedi..
Arif Ali'yi severdi.Ali de onu.
Bir gün Arif Kemal Bey'in konağını temizlemeleri için karısı ve kızları Zelal,Zilan ve Dilan'ı getirmişti.Tabi Dilan bitkindi.Kömür karası gözleri şişmiş ve sararmıştı ağlamaktan.
Eve geldiklerinde Kemal Bey'in eşi Nazmiye Hanım onları karşıladı.Ayak üstü sohbetin ardından temizleyecek yerleri gösterdi.Ve işe başladılar.Dilan ile annesi odaları temizleyecekti Zelal ile Zilan da kileri temizleyeceklerdi.Ama tabi bu temizlik Dilan'a ölüm gibi geliyordu.Dilan üst katta ki odaları temizliyordu,sıra sıra bitirip diğer odaya geçiyordu.Ve 3. odaya geçti.Bayağı büyük bir odaydı tek kişilik bir odaydı.Dilan önce toz olmaya başladı ardından camı silerken kapı açıldı,Dilan o panik ile tam düşecekken biri onu kucakladı ve o kişi ise Ali idi.
Dilan son anda düşmekten kurtuldu.Ama onu kucaklayan bir erkekti ve tanımıyordu.Dilan'ı kucaklayan oğlanda kendi gibi esmer tenliydi kömür karası gözleri vardı.Birbirlerine öyle bir baktılar ki Dilan ne olduğunu anlamadı ama dondu kaldı.Oğlan hemen kızı ayağı kaldırdı ve ;
-''Dikkat esene biraz düşecektin hem seni benim odama kim soktu?''
-''Benim kötü bir amacım yoktu.Sadece temizlik için gelmiştim buranın sizin odanız olduğunu da bilmiyordum.'' dedi ama oğlanda kızı bitkin görünce fazla sesini çıkartmadan çıkıp gitti odadan.....
ARKADAŞLAR HİKAYEMİN DEVAMINI GETİRMEK SİZİN ELİNİZDE EGER BEĞENİRSENİZ VE DEVAMINI İSTERSENİZ YORUM ATABİLİRSİNİZ ;) ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLAN
RomanceMardin'den bir aşk hikayesi... Zorla Mardin Ağasının oğluyla evlendirmek istenilen Dilan ondan kaçmak için başka bir adamla evlenir.Bakalım bu adamla mutlu olabilecek mi?.....