SIRAÇ VE ZELAL BULUNUYOR

803 23 1
                                    

Ali Dilan ve Merve içeri girdiklerinde Nuran Hanım hemen kızının yanına gelir.Kolundan tutup hafif bir silkelemeyle;
-"Kızım neredesin bu saate kadar meraktan aklımız çıktı" demesiyle Kemal bey bir hışımla aşağı indi.Aslında Kemal bey çok sakin ve iyi bir insandır.Ama bu tür konularda onun sinirli halini kimse görmek istemezdir.
 
   -"Kızım,burası dingonun ahırı degil.Öyle isteyen kafası esip çıkacak,kafası esince istedigi saatte gelecek.Eğer bu evde bizimle kalıyorsan bu evin kurallarına da uyacaksın."
Asi bir tavırla arkasını dönüp gitti.Bu sıra da Ali devreye girdi;
     -"Merve babam haklı.Bilmediğin bir şehir burası ya başına bir iş gelseydi ne olacaktı? Hem telefonlarını da açmamışsın?
Ali'nin bu sözleri karşısında Dilan şaşkın bir surat ifadesiyle gözlerini Ali'ye dikti.Tabi haklıydı ama neden bu kadar ağır bir tepki verir ki?

Merve bu söylemler karşısında tek bir kelime etmeden arkasını dönüp odasına çıktı.

Miraç için durumlar oldukça iyiydi ve keyif vericiydi.
Konağa girdiği zaman yüzündeki tebessüm babasının gözünden kaçar mı?

-"Hayırdır oğlum Sıraç'tan bir haber mi var?"
-"Hayır baba bunu nerden çıkarttın?Bir haber alsam zaten bu konağa gelmem direk almaya giderdim"
-"Biliyorum oğlum şu suratındaki anlamsız sırıtma neyin nesi peki?
Miraç başını bir sağa bir sola çevirdikten sonra;
-"Arkadaşlarla takıldık da ondan baba.Neyse baba Allah rahatlık versin ben odama çıkıyorum"
-"Sana da oğlum sana da"
Babasıyla ayaküstü sohbetini bitiren Miraç çeketini işaret parmağına takarak odasının yolunu tuttu.Tam o sırada odanın kapısında Havini gördü.Birbirlerine tebessüm ettikten sonra;
-"Uyumamışsın?"
-"Seni bekledim Miraç" utangaç surat ifadesiyle pembeleşen yanağını saklamak için yüzünü önüne eğdi Havin.O masum yüzü Miraç'ın hoşuna gitmişti.Havin'in elinden tutup odaya giren Miraç kapıyı kapatıp Havin'i kapıya yasladı.Yanağına bir öpücük kondururken kulağına;
-"Beni özledin mi karıcığım?"dedi.
Havin'in şaşkın bir surat ifadesiyle Miraç'ın omuzunu iterek yatağına geçti.Arkası dönük oturan Havin'in arkasına geçen Miraç"
-"Ben seni çok özledim ama"diyerek Havin'i yatağa uzanması için iter.Ve öpemeye başlar.
  Uzun zamandır karısına dokunamayan Miraç o gece karısıyla birlikte olur.

04:45

-"Bey'im uyan"

DİLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin