Nazmiye Hanım odada ki görüntüye şok oldu.Dilan Ali'nin yatağında,Ali ise refakatçi koltuğunda.Uyuyorlardı.Nazmiye Hanım oğlunun yanına gidip dağılmış siyah saçlarının arasında elini gezdirdi.Ali gözlerini açtı ve annesini görünce hemen uzandığı yerde doğruldu.Nazmiye Hanım "Ne oluyor" dercesine Ali'in gözlerine baktı.
"Anne Dilan çok yorulmuştu."
"Anladım oğlum ama.."
"Anne tamam sorun yok iyiyim zaten"
Dilan duyduğu seslerden sonra hemen uyandı.Nazmiye Hanım'ı görünce utandı.Hemen üstünü düzeltip ayağı kalktı.
"Anne ben şey."
Ali Dilan'ın konuşmasına izin vermeden lafa girdi;
"Anne babam nerde? Çıkıyormuyum bugün?"
"Evet oğlum, aşağıda dur ben bir bakıp geleyim"
Nazmiye Hanım aşağı iner inmez Dilan'ın kaşları Ali'ye doğru çattı.
"Neden açıklamama izin vermedin?"
"Açıklasan ne diyecektin?"
Dilan'ın bu soruya verecek cevabı yoktu.
"Sana ne bulurdum ben bir cevap"
"Evet evet bulursun"
Dilan sinirle yatağı oturdu.Ve birden gözü Ali'in oturduğu koltuğun yanındaki çantaya çarptı.Bir çantaya bir de Ali'ye baktı.Anladı ki Ali'nin eve giderken giyeceği kıyafetler vardı.Dilan hemen dışarı çıktı.Hastane koltuklarına oturdu ve düşündü."Allah'ım inşallah kıyafetlerini bana giydirmez.Ne yapsam ya kaçsam olmaz , eve gitsem hiç olmaz en iyisi oturayım burda."
Dilan oturmuş kara kara düşünürken Nazmiye Hanım ve Kemal Bey geldi.Dilan'ı hayli bi düşünceli gören Kemal Bey yanına gidip neyi olduğunu sordu.
"Kızım neyin var Karadeniz'de gemilerin mi battı?"
"Ha ne yok ne batması baba yok bir şey"
Dilan'ın kafası 1500 olmuştu.O sırada da Nazmiye Hanım Ali'nin odasına üstünü degiştirmeye girdi.Girdiğinde Ali Dilan'ın geldiğini sandı.Annesini görünce yüzü eşkiyen Ali Dilan'ı sordu.
"Anne Dilan nerde?"
"Dışarıda oğlum babanla konuşuyor"
"Hmm tamam "
"Hadi gel üstünü degiştirelim oğluşum"
"Sen mi?
"Baban mı gelsin evladım "
"Yok karım degiştirsin"
"Tövbe tövbe, tamam bekle "
Nazmiye Hanım dışarı çıktı ve Dilan'ı çağırdı.
"Kızım gel kocanın üstünü değiştir hadi"
"Ben mi? neden siz değiştirmediniz?"
O sırada Kemal Bey devreye girdi,
"Kızım niye şaşırdın kocan o senin sana şöförün üstünü değiştir demedik kocanın üstünü değiştireceksin"
Dilan sinirli bir şekilde odaya girdi.Ve Ali'in ona sinsi sinsi güldüğünü görünce kan beynine sıçradı.
"Hadi gel karıcığımmm, üstümü değiştir.Sen olmazsan giyemem"
Dilan içinden Ali'ye sövüyordu ama.
"Gavursun sen Ali gavur"....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLAN
RomanceMardin'den bir aşk hikayesi... Zorla Mardin Ağasının oğluyla evlendirmek istenilen Dilan ondan kaçmak için başka bir adamla evlenir.Bakalım bu adamla mutlu olabilecek mi?.....