SENİ SEVİYORUM

4.9K 134 10
                                    

Miran Ağanın bir hışımla girişiyle herkes şaşırdı.Ama adamın sanki gözlerinden ateş fışkırıyordu.Tabi sinirli bir adam , bu olayda olunca böyle olması normaldi.

"Ariff" diye bağırdı.

"Bir kızını vermeyince diğer kızını oğluma mı kakaladın it"dedi.Tam o sırada Dilan ayağa kalktı;

"Sen ne diyorsun be adam! Benim kardeşim mi kaçırdı oğlunu.Senin oğlun girmiş 15 yaşındaki kızın aklına lafını bil de konuş" dedi Dilan.Dilan'ın bu sözlerine daha fazla sinirlenen Miran Ağa yumruğunu sıktı.Elini tam Dilan'a kaldıracakken Ali bileğini tuttu.

"Karşısındaki kadına el kaldırırmıymış Ağalar .Demek ki sen çakmaymışsın."dedi Ali.İyice kuduran Miran Ağa Ali'yi bir hışımla itti.Yere düşen Ali olduğu yerde kaldı.Çünkü daha dikişliydi yakışıklı damadımız.Dilan hemen yanına koştu elini omuzunun arkasına gelecek şekille sarıldı.

"Ali iyimisin bişe olmadı demi"

"Korkma Dilan iyiyim ben "dedi.Dilan arkasını döndü ve Miran Ağaya keskin gözleriyle öldürecekmiş gibi baktı.O sıra da da Kemal Bey devreye girdi;

"Miran şu saçmalığa bir son ver artık.İkisi de cahil işte cahilliklerine sayalım yapma böyle bak"

"Oooo Kemal Bey dünürlerini de korurmuş.Tebrikler.."dedi Arif de artık açtı ağzını dayanamayıp;

"Yeter be yeter buruya gelmişssin boş boş laf yapıyorsun.Ulan ben mi istedim kızımın kaçmasını lan ben çok mu mutluyum şerefsiz.Senin o it oğlun benim kızımın aklına girdi.Yoksa benim kızım asla böyle birşey yapmazdı.Şimdi defol git burdan " dedi Arif.Miran Ağa baş parmağını kaldırarak;

"Şimdi gidiyorum Arif Efendi ama geri dönüşüm kötü olacak bunu bilesin"dedi ve çıkıp gitti.

Miranın gitmesinin ardından herkes Ali'nin başına toplandı.

"Ali oğlum iyimisin yavrum" dedi Asiye.

"İyiyim anne merak etme "dedi Ali."

"Anne ben Ali'yi odama götüreyim uzansın biraz"dedi Dilan.Annesi de yaşlı gözleriyle onayladı.Dilan Ali'nin kolunu kendi omzuna attı ve yavaş yavaş odasına götürdü.

Odaya geldiklerinde Dilan Ali'yi kendi yatağına uzandırdı.

"Sen niye geldin bakalım dikişli dikişli?"

"Önemi yok dikişlerin,ben karımın yanında olmak istedim zor zamanında"dedi Ali.

"Sevmediğin bir insana nasıl bu kadar içten karıcığım diyebiliyorsun?"

"Bir insanın eşi onun diğer yarısı sayılır Dilan,sende benim diğer yarımsın"

"Ben senin diğer yarın olduğumu düşünebilirsin ama senin kalbin olduğumu düşünemem ben"dedi Dilan ve çıktı odadan.

İyice yolunu kaybeden Ali düşünmekten saçına aklar düşecekti.Dilan'la konuşması lazımdı çünkü seviyordu ve her güzel söz söylediğinde Dilan'ın terslemelerinden tükenmişti.Seviyordu karısını oysa ki ona sımsıkı sarılmak istiyordu saçlarını okşamak ona doyasıya sarılmak istiyordu.Tabi birde Dilan'ın onu sevdiğini öğrense hiç vakit kaybetmezdi.Ama karalıydı konuşacaktı Dilan'la yoksa daha çok düşünüp durur Ali.Aklına bir fikir geldi.Akşam mecburen aynı oda da kalacakları için Dilan'a bir oyun yapmaya karar verdi.Eğer Dilan inanırsa tamamdır ama inanmazsa o zaman kötü olacaktı işte.

Akşam olduğunda Kemal Bey ve Nazmiye Hanım eve gitmek için ayaklandılar.Dilan Nazmiye Hanıma bügün burada kalması gerektiğini söyledi o da onay verdi.Sıra Ali'ye geldi.Ali dışarda annesi gilin gideceğini anlayınca hemen uyumuş numarası yaptı gitmemek için.Dilan odaya Ali'yi çağırmak için geldğinde Ali'nin uyuduğunu görünce ses etmeden oda dan çıktı.Dilan'ın çıkmasıyla Ali hemen gözlerini açtı ve Dilan'ın uyumaya gelmesini bekledi.

"Anne Ali uyumuş.Bu gece burda kalsın yarın gelir eve" dedi.Ve Kemal bey gil gitti.

"Anne hadi uyu biraz sende bak çok kötüsün biraz dinlen"

"Kızım nasıl uyuyayım Zelal ortalıkta yokken?"

"Anne Zelal akıllı bir kız yanlış bir şey yapmaz hem çıkar gelir iki üç gün sonra, dayanamaz sana bilmezmisin?"diyerek tesseli etmeye çalıştı annesini.

"Kızım sen git uyu uykum yok benim hem tamam annem"dedi Asiye.Dilan her ne kadar üzülse de boştu olan olmuştu bir kere.

Dilan odaya çıktığında Ali uyuyordu.Kendi yatağında Ali yattığı için Dilan da kendine yer yatağı hazırladı.

Yatağa girdiğinde Dilan uyumamıştı.Tam o sırada da Ali'nin sayıklama sesini duydu.

"Sevgilim bırakma beni, ne yaparım sensiz."diyordu.Dilan Ali'nin bu dediklerine bi anlam veremeden Ali'yi dinlemeye devam etti.

"Çocuklarımın anası ol karıcığım"dedi.Dilan anlamıştı ki kendinden bahsediyordu.Hemen Alinin yanına geldi ve biraz ilkti."

"Ali Ali iyimisin?"

Ali tabi oyun yapıyordu ama Dilan'ın haberi yoktu.Ali yine sayıklama numarasına devam etti.

"Karıcığım seni seviyorum sende beni seviyormusun?"dedi Dilan Ali'nin oyun yaptığını anlamıştı.Hemen o da röle büründü.

"Kocacığım bende seni seviyorum"dedi.Ali bu sözün ardından hemen kalktı.

"Vallaha mı?"dedi.Dilan o an Ali'in yalan söylediğini anlayınca kafasının altındaki yastığı alıp yüzüne çarptı.

"Neymiş karıcığım seni seviyorum da sende beni seviyormusunda bu nasıl bi oyun ya"Ali'nin yüzünden yastığı çekmedi Dilan.Tam o sıra da Ali yüzündeki yastığı yan tarafa atıp Dilan'ı kendine doğru çekti.Arada nefes mesafesi kalmıştı.

"Seni seviyorum çavreşamın"dedi.Dilan Ali'nin bu sözüne şok oldu.Ali Dilanın kafasını göğsüne koydu.

"Kokuna hasterim,yanımda kal"dedi Ali.Dilan o kadar huzurluydu ki Ali'nin onu sevdiğini söylediği an beyniyle midesi karışmıştı resmen ve hiç sesini çıkartmadan Ali'nin göğsünde uyumaya devam etti.....

DİLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin