Çiftliğe vardıklarında artık çok geçti.Biri atlara zehir verip öldürmüştü.Kemal Bey'in aklına tek bir kişi geliyordu o da Miran Ağa'nın takendisiydi.
-"Baba bunu atlara kim yapmış dersin? böyle caniliği kim yapmış olabilir ama elime geçmesin."
-"Sence kim yapacak oğlum bunu yapan tek kişi Miran Ağadır."
-"inşallah onlar yapmamıştır baba yoksa onlar biter eğer yapmışlarsa kefenlerini hazırlasınlar."
Kemal Bey Ali'yi de yanına alarak Miran Ağa'nın konağına gittiler.
Kapının önüne geldiklerinde yukarı doğru iki el silah sıktı Kemal Bey.Bunu duyan Miran Ağa hemen dışarı fırladı.Kapıyı açtığında Kemal Bey'in kızgın surat ifadesini görünce sırıtmaya başladı.Arkasına da Miraç geldi.
-"Ne oluyor be burası dingonun ahırımı ne yaptığınızı sanıyorsunuz."dedi Miraç.Babası lakayık bir tavırla;
-"Bırak oğlum canı yanan eşek atı da geçermiş"Derken birlikte Kemal Bey yakasına yapıştı,
-"Sen kendini ne sanıyosun be adam bu ne cürret?"
-"Bunlar daha iyi günlerin Kemal Efendi iyi günlerin"der demez ellerini yakasından silkti.Kemal Bey ve Ali sinirle gittiler.
Eve vardıklarında suratlarının asık olduğunu fark eden Nazmiye Hanım atlara kötü birşey olduğunu anlamıştı ve hemen sorgu yağmuruna başladı;
-"Kemal Bey ne oldu ne olmuş atlara kim yapmış?
-"Zehirlemişler atları hepsi ölmüş"
Nazmiye hanım titrek bir sesle;
-"Ne? Nasıl olur kim yapmış nasıl yaparlar kim bizden ne istiyor ya"
O sırada Dilan gelir;
-"Baba Ali ne olmuş atlara ölmüşler mi?"
-"Evet kızım ölmüşler"
-"Nasıl ya kim yapmış peki?"
-"Tamam Dilan biz de araştırıyoruz kim yapmış bilmiyoruz hadi odana çık sen bende geliyorum" dedi Ali.Dilan Ali den kimin yaptığını öğrenecekti ve hemen odaya çıktı.
ARKADAŞLAR BEĞENİ UNUTMAYALIMMMM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLAN
Storie d'amoreMardin'den bir aşk hikayesi... Zorla Mardin Ağasının oğluyla evlendirmek istenilen Dilan ondan kaçmak için başka bir adamla evlenir.Bakalım bu adamla mutlu olabilecek mi?.....