BANA YARDIM ET

5.2K 157 1
                                    


Dilan sözlerini bitirdikten sonra odadan çıkarken Ali'nin elini sıktığını fark etti.Dilan hemen durdu.Ve usulca arkasını döndü.Ali gülümseyerek ona bakıyordu.Başından aşağı sanki kaynar sular döküldüğünü hissetti Dilan.Acaba duymuşmuydu Ali dediklerini.Yüzü kızaran Dilan ne yapacağını şaşırdı.Hemen elini çekerek;

"Dur Ali ben hemen doktoru çağırıcam bekle sen tamam mı"dedi.Ali kısık ve yorgun bir sesle;

"Dur Dilan şimdi boş ver doktoru otur yanıma bekle biraz konuşmamız lazım"

"Konuşma Ali yorgunsun sen bekle geliyorum"

Dilan hemen odadan fırladı.Dışarı çıktığında kalbi yerinden çıkıcak gibiydi.Hemen doktoru bulmaya çalıştı.Sağa sola saparken karşılaştı doktorla ve hemen olayı anlatıp odaya koşturdu.İçeri girdiklerinde herkes Ali'nin başındaydı.Dilan şok olmuştu Ali'yi bırakalı on dakika bile olmamıştı.Hemen nasıl toplandılar başına anlamamıştı.

"Lütfen hastamızı yormayalım" dedi doktor.

"Ya yavrumu yorarmıyız doktor bey oğlum"dedi Nazmiye Hanım.

"Önemli degil yorgun değilim zaten ben iyiyim"dedi Ali ve gözlerini Dilan'a çevirdi.Dilan Ali'nin baktığını görünce yüzü kızardı ve hemen başını öne eğdi.

Doktorun ikazıyla herkes dışarı çıktı.Ve doktor kontrollerine başladı.Kalp atışlarını nabzını tansiyonunu kontrol etti ve kontrol bitmişti.

"Eee nasılsın Ali iyi misin biraz?"

"Çok iyiyim doktor artık işin bittiyse karımı çağırır mısın"dedi Ali.Doktor gülümseyerek dışarı çıktı ve Dilan'ı çağırdı.Dilan şaşkın bi ifade ile;

"Ben beni benimi çağırdı?"

"Senden başka karısı  mı var?"

"Yok yok tabi" 

"Ee daha ne kızım hadi içeri hadi bekletme kocanı"dedi Nazmiye Hanım.

Dilan yüzünü kaldırmadan untanarak içeri girdi.Ali de başladı lafına;

"Dilan niye yere bakıyorsun yerde değilimde ben anlamadım yanlış bir şey mi yaptım "

"Ha yok ne yapacaksın ki yok bir şey ya sen nasılsın ee daha daha nasıl?"dedi Dilan biraz saçmaladı doğrusu.Ali gülmekten kendini alamadı.Ama Dilan sinirlenmişti.

"Niye gülüyorsun komik bir şey mi var?"

"Hayır yok tabi de sana bir şey diyeceğim Dilan gelsene yanıma"dedi Ali.Ve Dilan refakatçi sandalyesine oturdu.

"Dilan hatırlar mısın senle bir konuşmamız vardı hani sen bana demiştin ya artık arkadaşız aramızda hiç bir şey yok eğer sevdiğin biri olursa gelip bana söyle yardımcı olurum demiştin ya hatırladın mı?"

 Dilan lafın nereye geleceğini anlamış gibiydi.Gözlerinden yaş akmaması için direniyordu adeta.Çünkü Ali'yi seviyordu onu başka bir kadınla görürse yıkılırdı.

"Ee evet hatırladım ne oldu"

"Hı işte ben birine aşık oldum hemde çok senin yardımına ihtiyacım var bana yardım eder misin?"

Dilan donup kalmıştı ne yapacaktı şimdi kalakaldı....

DİLANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin