Miraç'ın gelmesine en çok sevinen tabiki de Havin olmuştu.Çünkü 2 veya 3 ayda bir geliyor ve 3,4 gün kalıp gidiyordu.En son 3 ay önce gelmiş 4 gün kalıp gitmişti.
Miran Ağa oğlunun gelmesini bizzat kendisi istemişti.Çünkü Miraç Ağa'yı yeniden evlendirmek istiyordu.
Ama bu karardan henüz kimsenin haberi yoktu.Miran Ağa
Oğlum Miraç'ın gelmesine çok sevindim.Zaten onun gelmesini istememin sebebi hayırlı bir işti.
Gelinim olan Havin kısırdı.Zaten ben oğlumu erken evlendirmiştim, bir torunum olsun diye.Çünkü Fermanoğlu Aşireti soyunu sürdürecek bir torun lazımdı.
Ama ben gelinime fazla baskı yapmadım.O da bize çok iyi gelin oldu.Miran Ağa bu kararını oğluna söylemek üzere yukarı çağırdı.
Miraç herşeyden habersiz o yol yorgunluğu ile yukarı babasının yanına çıktı.Ve usulca babasının yanına oturdu.Babası hizmetçileri Nalan'dan iki şekersiz kahve getirmesini istemişti.Miraç odaya girdikten sonra kahveleri de gelmişti.Ve Miran Ağa söze başladı;-"Oğlum Miraç Havin'in durumunu ikimizde biliyoruz.5 senedir evlisiniz ama hala şu koca avluda çocuk sesleri yok.Ben seni bu yüzden erken evlendirdim oğlum biliyorsun.Ve bu yüzden seni yeniden evlendirmek istiyorum"
der demez Miraç lafa girdi;-"Haklısın baba ama bunu Havin'e nasıl söyleriz yıkılır zaten o da üzülüyor bu duruma daha da kötü olmaz mı? dedi.
Haklıydı da.Çünkü Havin bu duruma zaten çok üzülüyordu.Ama mecburlardı.
-"Bak oğlum ben bir kız düşünüyorum.Akıllı güzel bir kız, hem tanıdıkta bu durumu Havin'e anlattıktan sonra fazla zaman harcamadan evlenin oğlum hem senin de yaşın geçmeden olsun bu iş"
Miraç babasına hak verdi ve kafasını tamam şeklinde salladı ve izin istiyerek odasına çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLAN
RomanceMardin'den bir aşk hikayesi... Zorla Mardin Ağasının oğluyla evlendirmek istenilen Dilan ondan kaçmak için başka bir adamla evlenir.Bakalım bu adamla mutlu olabilecek mi?.....