Autobuzul a oprit in fata castelului, ca de obicei. M-am indreptat in fuga spre el, caci nu vroiam sa-l fac pe sofer sa astepte prea mult. Am intrat in autobuz si ma uit spre locul meu obisnuit...nu se poate!!! De ce trebuie sa-mi ia locul...vede el, Michael, ce pateste... Acum, am de ales: ori stau langa el, pe bacheta din spate, ori stau cu presedinta consiului de elevi, care probabil va vrea sa vorbeasca cu mine, asigurandu-mi astfel un al doilea dus de dimineata. Dus-copil enervant...dus-copil enervant...dus-copil enervant...cred ca voi alege sa stau langa Michael, din moment ce aceasta este o buna oportunitate de a incepe sa-l intreb ce ma intereseaza...
-Buna dimineata, colega de banca! spuse el, cu un ton glumet.
-Ma rog...'Neatza! i-am raspuns eu, cu un ton morocanos.
-Si...ce faci?
Ii raspund ridicand-mi cartea, astfel incat sa inteleaga.
-Aha...inca mai esti suparata pentru faza de ieri? ma intreba el, simtindu-se, vizibil, vinovat.
-Nu, nu mai sunt. Dar nu uita ca-mi esti dator cu niste raspunsuri! i-am spus, dupa care i-am aruncat o privire incruntata.
-Ok! Nici o problema! Totusi...nu voi fi obligat sa-ti raspund la toate intrebarile, nu?
-Daca vrei ca viata ta sa ramana linistita, atunci vei cam avea de raspuns la toate intrebarile!
-Pot cere ceva in schimbul raspunsurilor?
-In limita decentei si a lucrurilor posibile.
-Aha...si cam ce as putea sa-ti cer?
-Iti spun ce nu poti: o intalnire, sarut, atingere, ok?
-Ok...si cand incepe interogatoriul, doamna detectiv?
-Dupa ore. Sunt lucruri pe care nu e bine sa le stie colegii, bine?
-Da...cum spuneti dumneavoastra, doamna detectiv Rin! spuse el, incercand sa-si ascunda ingrijorarea printr-o remarca pe care el o considera amuzanta.
Dupa aceea, nu-mi mai adresa nici un cuvant, avand tot timpul un chip serios.
Din fericire, orele au trecut la fel de repede, uitandu-ma din cand in cand la Michael. L-am prins de multe ori privindu-ma, iar de fiecare data cand il prindeam, parca se rusina si rosea...ce e in neregula cu baiatul asta?
La sfarsitul orelor, mi-am strans lucrurile, dar am ramas in banca. La fel a facut si Michael. Dupa ce s-a eliberat clasa, Michael incepu, cu un ton glumet:
-Si...ce vrea domnisoara procuror sa afle?
-Parca eram procuror...
-Da? Scuze, atunci...
-Oricum, nu conteaza asta. Vreau sa imi explici ceva!
-Ce?
-Asta! i-am spus, aratandu-i poza.
-De unde o ai? intreba Michael, vizibil socat. De unde ai poza asta? intreba din nou, prinzandu-ma, de data asta, strans de incheietura mainii.
Eliberandu-mi mana din stransoare, i-am spus:
-Relaxeaza-te, Michael! Daca nu te calmezi, nu vei rezolva nimic. Poza o am de la arhiva orasului, am gasit-o ieri.
-Ai gasit poza asta la arhiva?
-Da, acolo am gasit-o! Poti, te rog, sa-mi explici aceasta coincidenta de nume si de asemanare?
-Dar tu...
-Dar eu...ce?
-Tu poyi explica aceasta coincidenta de asemanare?
-Poftim? Ce vrei sa spui?
Ca si raspuns, imi arata o fata pe poza care...care arata ca mine! Am ramas socata... Am dus mana la gura, si priveam poza. Nu-mi venea sa cred! M-am uitat pe spatele pozei, dar numele era sters...cat ghinion poate avea un om?
-Eu...nu stiu! i-am raspuns, dupa care l-am privit. Totusi, trebuie sa-mi explici ce cauti in poza asta si ce cauti odata la 50-75 de ani in oraselul nostru!
-Eu cred ca stii si singura raspunsul...
-Il stiu, dar vreau sa te aud pe tine ca recunosti!
-Bine, uite ce e! Sunt vampir! Cel din poza sunt eu! Dar tu ai vreo idee ce-i cu fata aceea care seamana cu tine?
-Nu...n-am nici o idee! am zis eu, intr-un final resemnata. Te rog, spune-mi! Te implor...dupa care au inceput sa mi se prelinga cateva lacrimi pe obraji.
-Imi pare rau, dar nu! dupa care isi lua geanta, indreptandu-se spre usa. Simteam ca mi se ridica tot sangele la cap...mi-am folosit puterile, inchizand usa. Se intoarse catre mine, spunand: Cine a facut asta? Tu sau catelusul tau de companie?
-Poftim? L-am intrebat eu, cu jumatate de voce. Ce vrei sa zici?
-Ma refer la demonul care te insoteste peste tot, ca un catel de companie! spuse acesta, furios.
-Il vezi pe Damon? l-am intrebat, caci incepea sa ma socheze din ce in ce mai mult.
-Da! E ca o umbra mereu in spatele tau! spuse Michael, plin de dezgust.
-Cum de-l poti vedea? l-am intrebat, privind in jos.
-Ar fi si greu sa nu-l vad! Acum, te rog, daca-mi permiti, vreau sa plec! si se indrepta spre usa.
-Stai...Michael...hai sa facem un targ! Vreau sa ne luptam: daca tu castigi, vin...vin la o intalnire cu tine! Daca castig eu, imi raspunzi la intrebari! am spus eu, saturata de el.
-Bine, dar nu in seara asta! Maine noapte, la scoala! Bine, vanatoreaso? intreba el, putin cam arogant.
-De acord...! am spus eu, intr-un final, dupa care l-am lasat sa plece, ramanand singura in clasa, stand in genunchi, cu privirea atintita spre podea.
CITEȘTI
Lonely Soul
FantasyCathrine (Rin) Vischer este o fata ce provine dintr-o familie foarte veche si respectata de vanatori de vampiri. De cand se stie, ea a fost captiva intr-un abis al singuratatii. Intr-o zi, in timpul unui antrenament, cunoaste un demon, pe nume Damon...