Capitolul 12-Vanessa si Sara

320 18 4
                                    

Am pasit intr-o camera intunecoasa. Era decorata in stilul anilor 1700. Probabil ca a fost camera uneia dintre stapanele castelului. Incaperea era mobilata cu un pat cu baldachin, o comoda cu trandafiri sculptati si cu o oglinda mare, in fata careia erau tot felul de pieptene, perii si clame. Pe pereti erau cateva tablouri. Se pare ca nu e nimeni aici. M-am intors spre usa, dar o mana rece ma prinse de incheietura chiar in momentul in care vroiam sa ies din camera. M-am uitat la silueata care ma tinea:

-Caithlyn...tu esti? ma intreba cu o voce grava o fata de vreo cincisprezece ani, cu parul negru, ochi verzi, pielea alba ca varul, imbracata intr-o rochie visinie, destul de simpla.

Am privit-o, dupa care i-am spus:

-Imi pare rau, dar...nu sunt Caithlyn! Sunt Cathrine! apoi i-am luat incet mana in a mea.

-Stapana, v-am spus ca nu poate fi ea. Imi pare rau... spuse o alta fata, blonda, cu ochi albastri, imbracata intr-o rochie simpla maro si cu un sort cu o boneta alba. Probabil ca aceasta era insotitoarea.

-Stiu Sara, stiu...

-Stai putin! Ai spus Sara? am intrebat-o pe fata cu parul negru. Voi sunteti Sara si Vanessa?

-Da...dar de unde ne stii numele? spuse, dupa care ma privi cu suspiciune.

-Mi-a spus Caithlyn despre voi...intr-un vis...

-Caithlyn te-a contactat? Spune-mi, te rog, cum se simtea?

-Pai...parea fericita!

-Ce bine...macar acum sa fie fericita, dupa ce a indurat...spuse, chipul ei intristandu-se. Si...ti-a mai spus altceva?

-Nu...mi-a spus de jurnalul ei... Mi-a zis sa vin la voi ca sa-mi aratati unde este! am spus eu, destul de hotarata.

-Stii ca nu ti-l putem da daca nu stii cuvantul-cheie, nu?

-Desigur! apoi m-am apropiat de urechea ei, repetandu-i ceea ce mi-a soptit Caithlyn, apoi intinzandu-i cheia.

-Tu...tu chiar ai fost trimisa de Caithlyn! spuse, apoi se indrepta spre un colt al camerei. Aici...apoi arata cu degetul spre o carte.

M-am dus si-am ridicat cartea de jos. Era un volum destul de gros, cu pagini rezistente si scrise de mana, ingrijit. Pe prima pagina scria numele ei: Caithlyn Vischer.

-Multumesc... le-am soptit eu.

-Cu placere! Apropo, eu sunt Vanessa! spuse fata cu parul negru, dupa care arata spre blonda, spunand: Iar ea e insotitoarea mea, Sara. Ma bucur sa te cunosc, Cathrine! Si...sper ca vei vrea sa auzi si alte povesti in afara de cea a lui Caithlyn! spuse ea, dupa care afisa un zambet micut.

-Stiti...as vrea sa incep cu a voastra!

-Serios? spusera amandoua, mirate.

-Da...serios!

-Bine...ti-o vom spune, dar va trebui sa vii maine, cand vei fii mai odihnita, altfel nu ne vei putea urmari, bine?

-Da...noapte buna si multumesc pentru amabilitate! am spus, facand o plecaciune reverentioasa.

-Noapte bune si tie, domnisoara Cathrine! spuse si Sara, facand la randul ei o plecaciune.

Vanessa imi facu cu mana, dupa care usa se inchisese. Cum am mai spus: Ma bucur sincer ca e week-end!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vot+comm, pls! nextu' la tot atatea voturi ca pana acum! :D

Lonely SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum