Ma aflam pe aceeasi campie ca si data trecuta, sub acel copac. Vantul adia usor, culcand incet iarba si florile la pamant, creand un sunet linistitor. Eu eram imbracata cu aceeasi rochie alba, iar langa mine se afla Caithlyn. Amandoua priveam in gol, neinteresate de ceea ce facea cealalta. La un moment dat, ma intreba:
-Si...cum ti se pare acest loc? Pe mine ma linisteste mereu!
-Mda...pai, e un loc...linistitor!
-Ma bucur ca suntem de aceeasi parere! Poate nu suntem chiar atat de diferite la urma urmei! spuse, apoi afisa un mic zambet.
-Totusi, sunt sigura ca nu m-ai adus aici doar ca sa admiram peisajul... Sunt sigura ca m-ai chemat cu un motiv!
-Esti directa, nu? Bine, atunci! Vreau sa te intreb ceva!
-Ce?
-Tu ce fel de sentimente ai fata de Michael?
-Deocamdata, incerc sa-l suport! Il pot considera cel mult prieten, dar nimic mai mult!
-Crezi ca mai tarziu s-ar putea sa ti se schimbe sentimentele si voi doi sa aveti o relatie?
-Nu, nu cred! Apropo, mi se pare mie, sau esti cam geloasa pentru o fata care nu mai traieste?
-Nu, nu sunt geloasa! Chiar dimpotriva! Imi doresc ca Michael sa-si gaseasca pe cineva la care sa tina si care sa-i rasplateasca iubirea in aceeasi masura. Intelegi? Eu inca mai tin la el, dar...pur si simplu, sunt realista si-mi dau seama ca nu vom mai fi niciodata impreuna! apoi privirea i se intrista.
-Imi pare rau...
-Michael ma vede pe mine in tine... spuse ea, cu acelasi glas trist.
-Stiu, si tocmai de aceea nu va putea fi vreodata ceva intre noi!
-Tu esti mai matura si mai directa decat mine! spuse Caithlyn, cu un ton glumet.
-Mi-as dori sa stiu mai multe despre tine...
-Sunt sigura ca Michael nu ti-a spus chiar totul...si cred ca ai vrea sa stii lucruri pe care nu mi le poti cere, cum ar fi gandurile, sentimentele...
-Da...dar n-as putea sa-ti cer asa ceva! i-am spus, putin jenata.
-Vreau sa fii atenta, da?
Am dat apobator din cap.
-In castel este o usa neagra, lacuita, pe care sa afla un fel de sigiliu. Vreau sa intri acolo. Fii linistita, sigiliul este deja rupt. In acea camera se afla fantomele a doua fete care au locuit in castel. Ele mi-au fost cele mai bune prietene. Spune-le ca te-am trimis eu si cere-le sa-ti arate locul unde mi-am ascuns jurnalele.
-Si daca nu ma cred?
-Daca nu te cred, arata-le aceasta cheie si spune-le... apoi se apropie de urechea mea, soptindu-mi. Ceea ce ti-am zis trebuie sa le-o spui tot asa, la ureche. Cat despre Michael...te rog, sa nu-i spui de aceasta convorbire si dupa ce imi vei citi jurnalele, vreau sa-i spui doar motivul pentru care n-am mai venit la scoala si adevarata cauza a mortii mele! Ai inteles?
-Da...si multumesc pentru increderea acordata!
-Sunt sigura ca esti de incredere...acum scuza-ma, dar nu mai pot ramane! apoi disparu', lasandu-ma singura pe acea campie pustie.
Imediat m-am trezit! In mana aveam acea cheie...ma intrebam la ce-mi putea folosi acea cheie! Am pus-o pe masa, incepand sa ma imbrac.
Eram cu adevarat recunoscatoare ce era week-end, deci aveam destul timp sa gasesc camera impreuna cu jurnalele. Imi aminteam de acea usa, dar problema era ca nu-mi aminteam locul.
Am inceput sa alerg ca disperata prin tot castelul in cautarea acelei usi. Ca de obicei, a fost in ultimul loc in care am cutat! Partea buna: macar am gasit-o! Am apasat pe clanta, dar n-o puteam deschide. Am inceput sa lovesc acea usa cu toata puterea: nici un rezultat. Am creat un un baros din piatra, locind usa cu el. Acelasi rezultat! Am incercat toata ziua s-o deschid, dar am renuntat, fiind deja epuizata. M-am aruncat in pat, adormind pe loc. Ma gandeam ca a doua ziua urma sa am mai mult succes.
Eram din nou pe acea campie, dar Caithlyn nu era nicaieri. Am gasit un biletel, pe care scria:
"Draga mea Cathrine,
Scuze ca te-am facut sa pierzi intreaga zi. Am uitat sa-ti spun un mic, mic detaliu: ar trebui sa folosesti cheia nu doar ca sa le convingi pe Sara si Vanessa sa-ti dea jurnalele, si ca sa si deschizi usa. Oricat ai lovi acea usa, nu vei reusi s-o dobori, caci se hraneste cu energia ta pentru a deveni mai puternica.
Sincere scuze, , Caithlyn"
Imediat m-am trezit. Era miezul noptii. M-am ridicat din pat, am luat cheia de pe masa si am fugit spre usa. Am introdus cheia in broasa. A mers. Am inceput sa transpir de nerabdare. Am inpirat adanc si am apasat pe clanta. Sa speram ca fantomele celor doua sunt prietenoase...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vot+com, pls! Scuze daca fac capitolele prea lungi sau prea scurte, dar asta e viata! A da, si urmatorul capitol vine la 10 voturi! Scuze ca trebuie sa fiu asa rea, dar pun mult suflet in aceasta carte si mi-as dori sa vad ca mai multi oameni imi apreciaza munca. Daca ati dat vot, anuntati prin com, pls! ENJOY! :-*
CITEȘTI
Lonely Soul
FantasíaCathrine (Rin) Vischer este o fata ce provine dintr-o familie foarte veche si respectata de vanatori de vampiri. De cand se stie, ea a fost captiva intr-un abis al singuratatii. Intr-o zi, in timpul unui antrenament, cunoaste un demon, pe nume Damon...