Capitolul 9-Am scapat mai usor decat credeam...!

309 14 6
                                    

Am ajuns intr-un final la scoala. Cand am intrat in clasa, toate privirile s-au intors catre mine... Care-i problema? Campionul prezentei la ore din scoala nu are voie sa lipseasca o zi? Ma rog, ce mai conteaza? M-am uitat la banca mea si-a lui Michael. Statea singur acolo, nu era nimeni pe langa el. Parea destul de suparat... Ce-o fi avand? Doar castigase! Ma asteptam sa ma asalteze la intrarea in clasa si sa ma intrebe (sau sa-mi spuna) unde vreau sa merg la intalnire. Dar el...NIMIC!!! Oficial, e cel mai ciudat vampir intalnit vreodata!!!

M-am dus la banca si m-am asezat pe scaun, scotandu-mi cartile. Nu m-a privit deloc. Se uita incontinuu in gol. L-am salutat, incercand sa afisez un zambet:

-Salut!

-Buna... spuse, dar nici atunci nu se uita la mine. Pe chipul sau se citea vina: se simtea vinovat...

-Michael... am spus, uitandu-ma la el.

El se uita putin la mine, dar apoi ochii i se oprira pe mana bandajata, apoi, spuse cu un ton grav:

-Imi pare rau... apoi se isi muta privirea.

Cand am vrut sa mai spun ceva, a intrat profesoara si n-am mai putut scoate nici un cuvant. Toata ora nu se uitase deloc la mine. Tot ce facea era sa se uite in gol...si ma innebunea acest lucru! Se comporta foarte ciudat...ma rog, mai ciudat ca de obicei.

In pauze, n-am spus nimic, asteptandu-l sa spuna ceva. De ce nu zicea nimic?

Am stat astfel aproape pana la sfarsitul orelor, dar, in ultima pauza, n-am mai suportat si l-am intrebat:

-Si...unde vrei sa mergem la prima noastra intalnire? Ma gandeam la un film si o inghetata...ce spui? Desigur, tu platesti, pentru ca tu trebuia sa faci invitatia, plus ca asta era intelegerea: tu ma scoti pe mine in oras, nu eu pe tine! am i-am zis afisand un mic zambet pe fata. La urma urmei, tu ai castigat...

-Ce te face sa crezi ca am castigat? ma intrerupse el, cu o voce plina de durere si de vina.

-Pai... si am lasat capul in jos. Nu mai stiam ce sa mai zic.

-Rin...am pierdut: si inca urat de tot! Faptul ca am pus viata cuiva in pericol, ma face sa ma simt oribil! Si caut un mod de a ma revansa... dar nu gasesc nici unul! Cathrine...iarta-ma...! Apoi isi lua lucrurile si aproape ca zbura pe usa.

Ce se intamplase...? Nu intelegeam deloc...! Totusi, stiu un lucru: tocmai am intalnit primul vampir cu o constiinta puternica!

 ____________________________________________________________________________

Pls, com+vot! :o3

Lonely SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum