➰H A R R Y➰
Het is nu 2 weken later. Louis ligt nog in coma. Ik ben nog steeds bij hem. Ik ben één keer naar huis geweest om spullen te halen. Ik ben wel wat afgevallen, omdat ik niet wilde eten. Danielle is ook één keer geweest. Ze was er maar heel kort. Ze vertelde me over dat ze het wou uit maken en van Justin. Johanna is ook nog een paar keer geweest. Ik vind het wel erg, maar volgens mij was Louis ook niet gelukkig in hun relatie. Ik zit weer naast zijn bed naar hem te kijken. 'Meneer heeft nog 30 procent kans om wakker te worden.' Zegt de dokter. 'Oke.' Zeg ik zachtjes. 'Lou, probeer alsjeblieft om wakker te worden.' Het is 12 december. Louis is over iets minder dan 2 weken jarig. Ik voel een heel zacht kneepje in mijn hand. Ik druk snel op het rode knopje.
De dokter komt binnenlopen. 'Wat is er?' 'Hij kneep in mijn hand.' Zeg ik blij. 'Het kan dat u het uzelf heeft verbeeld.' 'Echt niet!' Ik kijk om naar Louis en zie z'n oogleden een beetje trillen. 'Kom op, Lou! Je kan het.' Moedig ik hem aan.
➰L O U I S➰
'Meneer heeft nog 30 procent kans om wakker te worden.' Zegt de, ik weet het inmiddels zeker, dokter. 'Oke.' Hoor ik Harry zacht zeggen. Van zijn stem kan ik geen genoeg krijgen. Hij was er de hele tijd. Helaas was Danielle er ook, toen heeft ze tegen hen gezegt dat ze het met mij wou gaan uitmaken. Ze heeft een nieuwe vriend Justin. Ik schrok wel een beetje, maar gelukkig was ik niet de enige die het wou uitmaken. 'Lou, probeer alsjeblieft wakker te worden.' Zegt Harry. Ik probeer het elke dag. Mijn ogen willen gewoon niet open. Het lijkt wel of er lijm tussen m'n oogleden zit. Voorzichtig probeer ik in zijn hand te knijpen. Volgensmij lukte het.
Ik hoor iemand binnenlopen. 'Wat is er?' Vraagt de dokter. 'Hij kneep in mijn hand.' Ik hoor dat Harry blij is. 'Het kan dat u het uzelf verbeeld heeft.' 'Echt niet!' Inderdaad. Ik probeer mijn ogen weer open te doen. Ik merk dat het al beter lukt dan eerst. 'Kom op, Lou! Je kan het.' Ik kan het. Ik doe het voor jou, Hazz. Ik zou zo graag weer in zijn mooie groene ogen willen kijken. Langzaam doe ik mijn ogen open en ze gelijk weer dicht door het felle licht. 'Lou.' Zegt Harry blij. 'Ik wist dat je het kon!' 'Hazz.' Zeg ik zacht mijn stem is vreselijk schor. Hij geeft me een beker met water. Ik drink hem in één keer leeg. 'Dankje.' Zeg ik zacht. Mijn stem klinkt alweer wat normaler. 'Hoe gaat het meneer Tomlinson?' Vraagt de dokter die er blijkbaar ook is. 'Hoofdpijn en ik ben moe.' Zeg ik zachtjes. De dokter loopt weg en komt terug met een paracetamol. Ik neem hem snel in. 'Gaat u maar slapen. U heeft uw rust hard nodig.' Zegt de dokter en loopt weg. 'Ow Lou, ik ben zo blij dat je wakker bent. Ik wist dat je het kon. Ik was elke dag bij je.' Zegt Harry. 'Weet ik. Ik kon wel alles horen en voelen..' Zeg ik zacht. 'Je weet dus van ehh..' Zeg ik zacht en kijk naar mijn onder armen. 'Ja Lou waarom?' Vraagt hij bijna hopeloos. 'Weet mijn moeder het?' Ik hoop het onderwerp te veranderen. Ik kan hem moeilijk vertellen dat ik verliefd op hem ben en niet zonder hem kan. 'Nee. Ik heb gezorgt dat niemand het weet.' 'Oke.' Zeg ik zacht. Gelukkig. 'Maar waarom?' Vraagt hij nog een keer. 'Dat kan ik niet zeggen.' Zeg ik maar. 'Maar ik ben heel moe is het goed als ik ga slapen?' 'Ja, slaaplekker Lou.' Ik kan niet meer antwoorden want ik ben al bijna in slaap.
➰H A R R Y➰
Toen ik z'n blauwe ogen weer zag was ik zo blij. Ze zijn zo mooi. 'Je weet dus van ehh..' Zegt Lou ongemakkelijk terwijl hij naar z'n armen kijkt. 'Ja Lou waarom?' Vraag ik bijna hopeloos. Ik wil het zo graag weten. 'Weet mijn moeder het?' Hij wil het onderwerp veranderen. Ik zie hem nadenken. 'Nee. Ik heb gezorgt dat niemand het weet.' 'Oke.' Volgens mij is hij er wel blij mee. 'Maar waarom?' Vraag ik nogeens. 'Dat kan ik niet zeggen.' Zegt hij. Ja, ja. 'Maar ik ben heel moe is het goed als ik ga slapen?' 'Ja, slaaplekker Lou.' Hij antwoord al niet meer volgens mij slaapt hij al.
Ik stuur snel een bericht naar Johanna en Danielle.
Me; Hey Johanna, Louis is net wakker geworden! Hij was heel moe en slaapt nu weer. H
13.21Me; Hey Danielle, Louis is wakker geworden. Hij slaapt nu. H
13.22Zo zij zijn de enige die het hoeven te weten, denk ik. Ik kijk op twitter. Lang geleden. Ik zie de #wewantlouishappy. Tja.. Ik tweet wat.
So happy. Finally. 💙
Nu worden al die Larry fans vast gek omdat ze denken dat ik een relatie heb met Louis. Ik heb daar nog nooit echt bij stilgestaan. Een relatie met Louis?
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
864 woorden
JE LEEST
Smile | Larry Stylinson
Fanfiction*Kleine disclaimer, het is geen goed doordacht, noch goed geschreven boek. Ik was 14 toen ik het schreef, excuses* Zo makkelijk is het leven van een beroemdheid niet. Al helemaal niet als je een ongeluk krijgt en bij je vriend waar je verliefd op be...