➰L O U I S➰
Vandaag is de grote dag ik ben al vanaf vroeg in de ochtend bezig met alles kopen en klaarzetten enzo. Ik heb kaarsjes, een kleed, eten en nog meer spullen gekocht. Alles wat op m'n lijstje stond. Ik heb Harry alleen vanochtend gezien want na het ontbijt ben ik weggegaan om dingen te kopen. Ik heb ook rozen gekocht. Om neer te leggen. Ik doe alle spullen in een grote boodschappentas en het eten en het kleed in een picknickmand. Ik zet de picknickmand en boodschappentas in mijn auto en ga zelf achter het stuur zitten ik rij weer naar het parkje en zet mijn auto aan de rand van het parkje. Ik pak de picknickmand en boodschappentas en sleur ze mee naar de open plek met het bankje bij het meertje. Het is zeg maar zo dat er een bankje staat en daar voor zit nog een groot stuk open veld en dan krijg je het meer. Ik zet de spullen voor het bankje. Ik pak het kleed en vouw het mooi open. Ik leg het op de open plek voor het bankje. Ik pak de rozen en leg ze in een cirkel om de rand van het kleed. De overige rozen wel ik in het meer. Ik had veel te veel rozen gekocht dus er ligt een heel bloemenbed over het meer (het is maar een klein meertje, oke?). Ik kijk tevreden naar het meer, het ziet er heel mooi uit. Ik pak de picknickmand en zet hem aan de rand van het kleed. Het eten haal ik er nog niet uit. Ik pak de boodschappentas en zet de kaarsjes ook om het kleed. Als ik vind dat alles goed is dan ga ik terug naar ons huis.
'Harry!! Ben je klaarr?' Ik roep van onderaan de trap naar Harry want het is kwart voor 6. 'Ja, ik kom!' Roept hij terug en rent naar beneden. Ik glimlach hij heeft een zwarte skinny jeans aan en een wit t-shirt. Ik heb ook een zwarte skinny jeans aan en een wit t-shirt. We lachen om onze outfits. 'Oke draai je eens om.' Glimlach ik. Hij draait zich om en ik blinddoek hem. 'Lou, please nee.' Zeurt hij. 'Je mag ook gewoon je ogen dicht houden maar dan wel echt doen.' 'Ja, ja, doe dat ding af.' Hij heeft snel z'n keuze gemaakt. Ik doe de blinddoek af. 'We gaan naar de auto.' Zeg ik. 'Mag ik dan nog wel kijken?' Vraagt hij. 'Ja, maar als we in de auto zitten niet meer.' Hij knikt en opent z'n ogen. We gaan in de auto zitten. 'Ogen dicht.' 'Ja, heb ik.' Ik begin met rijden het is echt heel dicht bij maar makkelijker dan lopen.
'Oke Hazz, stap uit.' Zeg ik als ik de deur voor hem openhoudt. Hij stapt voorzichtig uit en ik zorg dat hij zijn hoofd niet stoot. 'Heb je je ogen dicht?' Vraag ik nog eens. 'Jaha..' zegt hij. Ik maak van m'n hand een vuist en doe alsof ik hem in z'n gezicht sla. Hij geeft geen kick. Dus hij ziet niks. Ik doe dit altijd want als je wel kijkt geen je een schrikreactie en met "Hoeveel vingers steek ik op?" kan je ook gewoon iets verzinnen. 'Oke, volg mij.' Zeg ik en pak zijn hand vast. We lopen naar het plekje waar ik alles heb klaargelegd. 'Ga hier zitten en hou je ogen dicht.' Zeg ik en zet Harry op het bankje. Ik steek snel de kaarsjes aan. Ik pak Harry's hand en trek hem omhoog. 'Oke, blijf staan.' Zeg ik en ga achter hem staan. Ik doe mijn handen voor zijn ogen. 'Open je ogen.' 'Oke, maar door jou handen zie ik nu nog niks.' Lacht hij. 'Dat is de bedoeling, gekkie.' Lach ik. 'Oke, ik tel tot 3 dan haal ik m'n handen weg.' Zeg ik zacht in zijn oor. 'Oke..' '1...2....3..' Ik verplaats mijn handen van zijn ogen naar zijn middel en knuffel hem van achter. 'Wouw, Lou.' Zegt hij, duidelijk glimlachend. Ik giechel. Ik ga voor hem staan en rijk mijn hand naar hem uit. Hij pakt hem vast. 'Ga zitten.' Zeg ik met een lach. We gaan zitten. Ik doe de picknickmand open en haal er de broodjes en wortels uit, ja, we eten broodjes als avondeten. 'Hmm, lekker Lou.' Glimlach Harry.
Na het eten gaan de zon langzaam onder. We kijken samen naar de zonsondergang en ik leun tegen hem aan. Ik schraap m'n keel, oke, hier komt m'n speech aan. Ik draai me om en ga op m'n knieën tegenover Harry zitten. Ik pak z'n handen vast. 'Oke, ik ga nu een heel verhaal vertellen, maar alsjeblieft onderbreek me niet.' Zeg ik zacht. Hij knikt. 'Lieve (Ik typte 'Love' i.p.v Lieve, gwn omdat ik niet keek, want de Frans docent kwam binnen, omg.) Harry, vijf jaar geleden ontmoette ik je voor het eerst bij X-factor. Toen werden we samen in een band geplaatst: One Direction. We werden beste vrienden en de fans hadden een shipnaam voor ons bedacht: Larry Stylinson.' Ik glimlach even voor ik doorga. 'Heel veel fans dachten dat Larry echt was..' Ik twijfel even. 'Maar nee, helaas niet.' Zucht ik. 'Maar ik wil graag zeggen, dat ik je leuk vind. Heel erg leuk. Meer dan leuk. Ik hou van je, van je mosgroene ogen, je chocoladebruine krullen, de kuiltjes in je wangen als je lacht, alles, ik hou van alles aan jou Harry.' Zeg ik zacht. 'Ow, Lou.' Zegt hij. 'Ik hou ook van jou, je zeeblauwe ogen waar ik in kan verdrinken, je mooie bruine haar, je lach. Hoe je naar me toe komt als het onweert. Hoe je knuffels geeft. Ik hou van alles aan je Lou.' En met dat drukt hij zijn lippen op de mijne. We glimlachen allebei door de kus heen waardoor we moeten stoppen. Harry staat op en trekt me via mijn handen omhoog. Hij legt mijn armen in zijn nek en zijn armen op mijn heupen. 'Lieve, lieve, knappe, geweldige Louis, zou jij mijn vriendje willen zijn?' Ik glimlach breed. 'Ja!' En met dat worden onze lippen weer verbonden.
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
1030 woordenBedankt dat jullie mijn boek gelezen hebben!! Het was het eerste boek wat ik schreef dus niet heel goed..
Hopelijk vonden jullie het leuk!! 💕
JE LEEST
Smile | Larry Stylinson
Fanfiction*Kleine disclaimer, het is geen goed doordacht, noch goed geschreven boek. Ik was 14 toen ik het schreef, excuses* Zo makkelijk is het leven van een beroemdheid niet. Al helemaal niet als je een ongeluk krijgt en bij je vriend waar je verliefd op be...