➰L O U I S➰
Ik word wakker met barstende koppijn. Langzaam ga ik rechtop zitten. Ik voel mijn slapen kloppen. Ik zie dat ik mijn kleren van gisterenavond nog aan heb. O ja, ik ging naar de club, en ik was dronken, ik sloeg Harry, en viel in slaap op bed met mijn kleren nog aan. WACHT, ik sloeg Harry? O, shit. Nu wil hij me vast nooit meer zien.. Ik blijf toch, zoveel mogelijk, op mijn kamer.Ik doe mijn kleren uit en gooi ze in de hoek van mijn kamer. Ik pak een oversized sweater een joggingsbroek en boxer. Ik loop snel naar de badkamer en doe de deur opslot. Ik pak een paracetamol, doe hem in m'n mond, ga met m'n hoofd onder de kraan hangen, neem een slok water en slik de paracetamol door. Langzaam ebt de hoofdpijn weg. Ik zet het bad aan, intussen doe ik mijn boxer, die ik nog aan had, uit en gooi hem in de wasmand. Ik doe de verwarming aan en pak een handdoek, die ik op de verwarming leg.
Als het bad vol is, stap ik erin. Als ik in het warme water zit ontspan ik langzaam. Ik denk na over gisteren, waarom ik Harry sloeg. Harry vroeg alleen waar ik was. Ik werd denk ik boos door al de alcohol. Ik hou van Harry, ik wou hem nooit pijn doen.
's Avond ga ik weer naar de club, een gaybar anders zitten er de hele tijd van die irritante meisjes aan me... Als ik de club uitloop, langs een steegje, komt er iemand uit het steegje naar me toe. 'Kom eens,' Ik ben dronken en loop gewoon mee. 'Heb je interesse?' Hij laat me een paar zakjes met wil spul en pilletjes zien, drugs. Achja, waarom niet. Ik knik. Ik koop wat van z'n drugs en ga de club weer binnen. Ik neem zo'n pilletje in en voel me licht in m'n hoofd worden. Ik drink nog wat drankjes met alcohol en rond 3 uur 's ochtends komt Zayn de club binnen. Man, ik heb hem lang niet gezien. Ik loop, of eerder wankel, op hem af. 'Hee man!' Zeg ik vrolijk. 'He, Louis!' Zegt Zayn blij. Hij is ook al dronken. Ik geef hem een knuffel en val half tegen hem aan. Zayn en ik beginnen hard te lachen. 'Wat doe jij hier?' Zeg ik nog lachend. 'Kan hetzelfde vragen aan jou..' mompelt Zayn. 'Ik wou even weg bij Harry?' Zeg ik meer vragend, want het liefst ben ik de hele dag bij Harry, maar ik heb het gewoon verpest. 'Harry?' O, hij weet dat niet. 'Ja.. lang verhaal.' Mompel ik geen zin om alles nu uit te leggen. 'Waarom in een gaybar?' Vraagt Zayn. Ik wil het hem niet vertellen, maar door de alcohol vertel ik het hem gewoon. 'Ik haat die irritante meisjes die de hele tijd aan je hangen, terwijl je geen intresse in ze hebt..' zeg ik maar. 'Val je op jongens?' Ik knik twijfelend. 'Jij?' 'Jup..' zegt Zayn zacht. Ik kijk hem aan. Voor ik het weet kussen we. Ik weet niet waarom, maar het voelt fijn. Het is zolang geleden dat ik me zo zorgeloos voelde. 'Kom we gaan.' Ik trek Zayn mee. 'Is Harry niet thuis.' Zegt hij met dubbele tong. 'Jaja, die slaapt.' Zeg ik. Ik trek hem mee naar Harry's huis.
➰H A R R Y➰
Ik hoor de deur in de gang dichtvallen. Ik zit beneden op de bank. Ik kijk naar de deur waar ik gelach hoor. Louis is dus niet alleen. Ik loop naar de keuken en pak een glas water. Ik loop terug naar de woonkamer. Daar zie ik Louis, hij zit te zoenen met een jongen. Wtf, een jongen. Nu ik beter kijk zie ik dat het Zayn is. Ik laat het glas uit mijn handen vallen. Louis en Zayn kijken op. 'Huh.. hoi Harry.' Mompelt Lou, duidelijk dronken. Ik weet niks te zeggen en loop langs ze naar de gang, waarna ik de trap op loop en op mijn bed ga zitten. Ik was er net achter dat ik meer voor Louis voelde dan vriendschappelijke gevoelens en dan komt hij thuis met Zayn. Ik laat m'n hoofd in m'n kussen vallen en denk na.
Ik hoor Louis en Zayn lachend de trap op komen. Een deur die opengaat, waarschijnlijk Louis' kamer. Ik hoor nog gelach, toen was het stil. Ik sluip zachtjes uit mijn kamer en zie Louis' kamerdeur openstaan. Ze liggen op de dekens met kleren aan tegen elkaar geknuffeld te slapen. Ze waren vast te dronken...
💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
766 woorden
JE LEEST
Smile | Larry Stylinson
Fiksi Penggemar*Kleine disclaimer, het is geen goed doordacht, noch goed geschreven boek. Ik was 14 toen ik het schreef, excuses* Zo makkelijk is het leven van een beroemdheid niet. Al helemaal niet als je een ongeluk krijgt en bij je vriend waar je verliefd op be...