➰L O U I S➰
Ik en Harry waren gisteren avond in slaap gevallen op mijn bed. Ik ben net wakker en lig lekker tegen Harry opgekruld, hij heeft z'n arm om mij heen geslagen. Harry is denk ik nog aan het slapen. Ik heb m'n ogen ook nog dicht en geniet van Harry's warme lichaam tegen het mijne aan. Hij klemt me iets steviger vast in z'n armen. Ik glimlach. 'Lou?' Vraagt hij fluisterend. 'Ja?' Fluister ik terug. 'Zullen we vandaag wat leuks gaan doen?' 'Ja.' Van binnen ben ik super blij. Met Harry iets leuks doen!! Waarom ben ik verliefd op mijn beste vriend?
Na een tijdje gaan we rechtop zitten. 'Ik ga ontbijt maken, Lou.' Zegt Harry. 'Oke.' Ik eet wel gewoon weer zo veel als ik wil. Het is weer redelijk een normale portie. We staan op en gaan naar beneden. Ik pak een, toevallig lichtroze, fleece deken en nestel me op de bank terwijl Harry naar de keuken gaat om eten te maken.
'Alsjeblieft.' Zegt Harry met een knipoog terwijl hij me een bord geeft, waar twee boterhammen met een ei met spek op zitten. Zelf heeft hij ook ei met spek op z'n brood. 'Hmm... dit ruikt zo lekker.' Zeg ik glimlachend. 'Mooi zo.' Zegt hij. Harry komt naast me op de bank zitten en pakt mijn, lichtroze, fleece deken af. 'Hé! Geef terug!' Roep ik. 'Ik heb het nu heel erg koud.' Zeg ik met een pruillip. 'Aw, heeft kleine Lou het koud.' Plaagt hij me. Ik knik. 'Ja.' 'Kom hier.' Zegt hij en houdt het deken omhoog. Ik kruip naast hem en pak m'n boterhammen. Ik neem een hap en lijk wel in de boterhammen hemel te komen, als die er is. 'Ah, dit is zo lekker.' Zeg ik helemaal blij. 'Vind ik ook.' Zegt hij lachend. 'Kuch. Eigendunk. Kuch.' Zeg ik heel sarcastisch. Hij steekt z'n tong uit.
'Lou?! Kom je? We gaan!' Het is ondertussen 18 uur en ik denk dat Harry me mee neemt uit eten of zo. 'Ja!' Roep ik en ren snel de trap af naar de voordeur waar Harry staat. 'Let's go.' Zegt Harry en opent de voordeur voor me. Ik glimlach naar hem en loop de deur door. 'Lou, ik hou van je glimlach.' Zegt hij en loopt ook de deur door. Ik giechel en bloos. Wacht ik giechelde? Nou ja, oke. We lopen naar de auto.
'We zijn er.' Zegt Harry en stapt uit om vervolgens voor mij de deur open te doen en me uit te laten stappen. 'Ik wist het.' Mompel ik met een glimlach als ik het gebouw waar we voor staan zie. 'Je wist wat?' Vraagt Harry. 'Dat we uit eten zouden gaan.' Zeg ik smilend. 'Tja, wat ga je anders doen als je om 18 uur 's avonds weggaat.' Zegt hij lachend. Ik knik en we lopen samen naar binnen. 'Ik had gereserveerd op de naar Styles.' Zegt hij tegen een ober. 'Volgt u mij.' Zegt de ober en loopt naar een tafel.
'Gaan we naar huis?' Vraag ik wanneer we weer in de auto zitten. 'Wacht maar af.' Zegt Harry. We hebben net heerlijk gegeten ik had lasagne Bolognese (sorry als het fout is gespeld x). Het was super lekker en heet. Ik verbrandde m'n mond eerst en spuugde het toen uit over het tafelkleed en toen moesten Harry en ik super hard lachen en kwamen er mensen klagen van een andere tafel dat we minder geluid moesten maken. Toen moesten we nog harder lachen. Harry had een biefstuk besteld.
'We zijn er Lou.' Zegt Harry en stapt uit. Ik stap ook uit. 'Het park?' 'Ja.' Zegt hij met een lach. 'Oke..' zeg ik maar. We lopen een stukje langs een mooi paadje met bomen aan beide zijdes en af en toe een lantaarnpaal, maar die is nog niet aan want het is niet heel donker. We lopen door tot een bankje, tegenover een heel mooi groot meer. We gaan op het bankje zitten. 'Lou, uhm.. ik moet je iets vertellen.' Zegt Harry zenuwachtig. 'Oke..' zeg ik zacht. 'Ik vind iemand leuk...' Ik krijg tranen in mijn ogen, nu gaat hij me vertellen welk meisje hij nu weer leuk vind. Dit kan ik niet aan. Ik sta op en ren weg. 'En...' maar ik hoor hem niet meer.
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚
720 woordenHet einde komt er bijna aan denk ik. Misschien tot de 25 hoofdstukken of zo. Idk. Ik zie het wel. X
JE LEEST
Smile | Larry Stylinson
Fanfiction*Kleine disclaimer, het is geen goed doordacht, noch goed geschreven boek. Ik was 14 toen ik het schreef, excuses* Zo makkelijk is het leven van een beroemdheid niet. Al helemaal niet als je een ongeluk krijgt en bij je vriend waar je verliefd op be...