4.Bölüm-Flee or to Fight ?

10.3K 336 21
                                    

Bir Kötü Bölümledaha Karşınızdayım Umarım Siz beğenirsiniz :)

Lola Collins'in Ağzından

Hayat Size  Oyun Oynar Bütün Zorlukları ,İstemedeğiniz Şeyleri Biranda Başınızda Bulursunuz ve  Bunlar Geri Dönüşü Olmayan Şeylerdir.2 Seçeneğiniz Olur;

1.si Kaç ve Herşeyi Unutmaya Çalış 

2.si Ne olursa olsun Savaş

Düşünüyorumda Ben Kaçtım Mı ? Yoksa Hala Savaşıyormuyum Justindan, Arkadaşlarımdan Ve O lanet Geceden Kaçtım Ama Hala  Unutmadım .Unutamadım 

Justinlayken Herşeyi Unutuyor,Huzurlu Oluyordum Ama Herşeyin Yine Aynı Olmasından Korkuyorum

Beni Bırakmasından Yalnız Kalmaktan

Ve Yine Aynı Hücrede Ölmeyi Dilereyerek Geçirmekten .Bana Acımasından Korkuyorum Zaten Bundan Sonra Herşey Eskisi gibi değil Onun Sevgilisi ,yeni Arkadaşları ve Hayranları Var Bana İhtiyacı Yokken Onun Yanında Olmam Neyi Değiştirirki.

-Sadece Kendini Kandırmayı 

Gözlerimi Aralarken Yatakta Doğruldum. Yanıma Baktığımda Yatağın Boş Olduğunu Gördüm.Banyoya Girip  Yüzümü Yıkadım Ve Aşağı İndim Mutfaktan Yemek Kokuları Geriyordu.

Mutfağa GirdiğimdeJustin Şarkı Söyleyerek Kahvaltıyı Hazırlıyordu.Bir Süre Onu Dinlemeyi Tercih ettim 

Girl, why would you push me away? 

(Kızım, Neden beni geri itiyorsun ?) 

Lost in confusion, like an illusion 

(Karmaşada kayboldum tıpkı ilizyon gibi)

 You know I'm used to making your day. 

(Biliyorsun, zamanında gününü gün eden bendim.) 

But that is the past now, we didn't last now 

(Ama bu geçmişte kaldı şimdi karşılığı yok.) 

Guess that this is meant to be. 

(Tahminen bunun olması gerekiyordu.) 

Tell me was it worth it? We were so perfect 

(Söyle bana deydi mi ? Biz çok mükemmeldik. )

But baby I just want you to see 

(Ama bebeğim sadece görmeni istiyorum )

There's nothing like us, there's nothing like you and me 

(Bizim gibisi asla yok, senin ve benim gibisi asla yok. )

Together through the storm. 

(Birlikte fırtınaya doğru.) 

Birazdaha Dinleseydim Ağlayacaktım Bu Yüzden hemen İçeri Girdim 

''Neden Hala Burdasın Justin?''

''Uyandın mı? Gitmeden Önce Kavaltı Hazırlamak İstedim Gelsene Omlet Ve Portakal suyu var ''Diyip Eliyie Sandelyeyi Gösterdi. Bana Böyle Davranması Hoşuma Gitmiyordu. Sanki Şey Gibi davranıyordu Acıyor Gibi.

Gösterdiği Yere Oturdum Ve Önümdeki Omletten Bir Çatal Aldım.

''Neden Sabahın Köründe Acıklı Bir Şarkı Söylüyorsun?''Merakıma Yenik Düştüm .Ve Sordum

''Demek Duydun Aslında O Şarkıyı Senin İçin Yazmıştım'' Şarkının Sözleri Aklıma Geldi. Evet gerçekten Bizi Anlatıyodu Hemde Fazlasıyla Bişey demeden Yemeğime devam ettim .

Justin Bieber'ın Ağzından 


Sorusunu cevapladıktan sonra Birdaha Konuşmadan Kahvaltısını Yapmaya Devam Etti.Bu Çok Sinir Bozucu Sessizlikten Nefret ederim . Sessizliği Bozan Ben Oldum.

''Beğendin mi?'' Gülümseyerek Soruma Cevap Vermesini Bekledim .

''Bunu  Yapma ''ne saçmaladığı Hakkında Hiçbir Fikrim Yok Kafasının İçinde ne yaşıyor gerçekten merak ediyorum.

''Neyi Yapmayayım Kahvaltıyımı ?''dedim Dalga geçerek  ama o Bunun Aksine suratı asık bir şekilde Cevapladı. 

''Hayır Seni Sersem Hiçbir şey Olamamış Gibi Davranma Bana Acıma '' Ona Acıdığımı Düşünüyordu.

Sinirle Ayağa Kalktım .Bu söz Beni sinirlendirmeye Yetmişti ben Ona Acıdığım İçin Değil Hala AŞIK OLDUĞUM için Böyle Davranıyordum.

''Sana Acıdığım İçin mi Böyle Davrandığımı Düşünüyorsun? !!'' Hiç Bir Şeydemeden Önüne Döndü ve Parmaklarıyla Oynamaya Başladı Nezaman Utansa Veya Söyleyecek Birşey Bulamasa Bunu Yapıyordu.

''Biliyormusun Dün Gece Söylediklerinde Haklıydın Sen Artık Benim Değisin Sen Lola Değilsin''Söylediğim Sözle Hızla Kafasını Kaldırdı Gözlerimin İçine Bakarken Dolduklarını Yeni Farkediyordum.

''Çünkü Lola Benim Hakkımda Böyle Düşünmezdi Ona Acıdığımı Düşünmezdi Haklıydın Sen Vanessasın ''Salona Gidip Montumu Ve Telefonumu Aldım . Kapıya Giderken Onunda Mutfaktan Çıktığını Gördüm .

''Bil Diye Söylüyorum Bunları Yapmamın Tek Nedeni Seninle   Zaman Geçirmekti   ''ona Hala Aşık Olduğumu Söyleyemezdim Çünkü Bunu Hak Etmiyordu.

''Merak Etme  Bundan Sonrada Lolayı Bana Sorduklarında Öldü Diycem  Sana Lola Demiycem Aynı Dün Dediğin Gibi'' Biraz Ağır Konuştuğumu Biliyorum Ama Bu olanlar ne Benim ne Onun suçuydu .Son Kez Ona Baktığımda Ağladığını Gördüm kapıyı açıp Hızla Kendimi Dışarı Attım .Keşke Düngeceye Geri Dönsek 

Dün Gece 

Sarılmamızdan Sonra Lolanın Nekadar Yorgun Olduğunu Farkettim ve Onu Kucağıma Alıp Yukarı Odasına Çıkardım Çıkarken Kucağımda Uyumuştu. yorganını Kaldırıp Yatırdım ve Yanına Oturup Onu İzlemeye Başladım Çok Güzeldi ve Neolursa Olsun Benimdi Nekadar Ben Artık Lola Değilim Diye Zırvalasada o lolaydı ve Benimdi.  Kalkıp Koltuğa Yatmak İçin Ayaklandığımda Birşey Mırıldandığını Duydum . 

''Justin Nerdesin,Üzgünüm Senin Olamadım'' Terliyor ve Hep Yalvarıyordu. 

''Yardım Edin İmdatt!! Bırak Lütfen Gitmem Lazım '' Acı Çekiyordu O geceyi gördüğünü Anladığım zaman Hemen Uyandırdım. Uyanır Uyanmaz Bana Sarıldı  Lanet Olsun Bunu Yapan Kimse Onu Öldüresiye Döveceğim .Bana İhtiyacı Vardı O Lanet Gecede Bana İhtiyacı Vardı Ama ben O Gelmedi Diye İçip Başka Birini Becermiştim Evet Duydunuz Başka Biriyle Birlikte Oldum .

'''Justin Gitme Beni Yalnız Bırakma Korkuyorum ''Soluk soluğa Konuşuyordu 

''Ştt Burdayım Bebeğim O hatayı Bir Kere Yaptım Seni Birdaha Yalnız Bırakmayacağım''Lolayı Geri Yatağına Yatırdım .ve Yanına Bende Yatım Ona Sıkıca Sarıldım Gözleri Kapanırken birşeyler Mırıldandığını Duydum.

'''Sadece Bu Gece Bugece Beni Bırakma '' Ona İyice Sokuldum Ve Kokusunu İçime Çektim .

''Seni Bundan Sonra Hiçbir Gece Bırakmıycam''

Bütün Gece Uyumadan Lolayı İzlemiştim Süremiz Dolduğuna Göre Evet Şimdi Lolanın İstediği Kişi Olma Vaktiydi Yani Selenanın Sevgilisi Ol ve Lolayı Unut Bunu Başara Bilirdim Değilmi ? 

Evet Ben Justin Bieber'ım Ve Bunu Başara Bilirim. 

Ahh Kimi kandırıyorum Bu Hiç Kolay Olmıycak Özellikle Aşık Olduğunuz Kişiyi Hergün görüp Dokunamamak Yokmuş Gibi Davranmak.Bir Söz Vardır ;

Dokunɑmɑdığın birini özlüyorsɑn, özlediğin kɑlbine çoktɑn dokunmuştur.

Aynı Lolanın Benim Kalbime Dokunduğu Gibi. 

... 

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin