7.Bölüm-Gölgen,Acın Ve Geçmişin

9K 333 39
                                    

Biraz Geç Geldi Özür Dilerim Ama Bu Hikayemin Tutulacağını Düşünmemiştim Size Çok Teşekkür ederim İyiki varsınız Umarım Beğenirsiniz İyi Okumalar :)

Lola Collins'in Ağzından.. 

Ross'la Dans Ederken kendimi Sıkıyordum Çünkü Bu Zamana Kadar Justin Dışında Kimseyle Yakınlaşmamıştım Ama Şimdi Rossla Çok Yakınım.

Selenanın Müziğinin Nakaratına Geldiğimizde Beni Döndürüp Kendine Yasladı. Yakın Olduğumuzu Anladığımda Geri Çekilmeye Çalıştım ama Lanet Ayakkabı Yüzünden Ayağım Kaydı. Tam Düşüyorumki Ross Sayesinde Kıç Üstü Düşmekten Kurtuldum.Ama Bana Eğilmeye Başlamıştı

Yavaş Yavaş Eğilirken Ne Yapmam Gerektiğini Düşünüyordum. Kulağıma Yaklaştı Ve o nane Kokan Nefisiyle Konuştu.

''Gerçekten Garip Bir Kızsın Ve Senleyken Mutlu Oluyorum Benimle Çıkar mısın?''

Dediği Şeyle Yutkundum.Titremeye Başladığımda Kriz Geçireceğimi Anladım Ve Onu Yavaşça Üzerimden İttim . 

Nefes Alış Verişim Bozulurken Kendimi Tuvalete attım. Lavobaya Yaslanıp .Nefes Alış Verişimi Düzenledim Ve Eğilip Yüzümü Yıkadım Kafamı Kaldırdığımda Bal rengi Gözlerle Karşılaştım . Yine Tartışmamak İçin Yanından Geçmeye Çalıştım Ama Kolumu Tutup Geçmeme İzin Vermedi. 

''Ross Sana Ne Dedi?''Diye Sordu Meraklı Bir Şekilde Hem Meraklı Hemde Sinirli Gibiydi. Ona Tabikide Söylemiycektim .

''Seni İlgilendirmiyor Justin Kolumu Bırakırmısın ?''dedim. Kolumu Bırakmasını Umarak .Birden Gözleri Koyulaştı Ve Kolumu iyice Sıktı.

''Lanet Bir Olay Yüzünden Beni Nezaman Suçlamayı Bırakacaksın Yanında Olmayı İsterdim ama değildim  Beni Şulamayı Kes Artık  Geçmişi Unut ve benden Kaçma !! ''diye Bağırdı Dediği Şeyle Gözlerim Dolarken Gözlerimden Yaşlar Düşmeye Başlamıştı . bende O Lanet Olayı Unutmak istiyorum ama Olmuyor. 

''Geçmişi unut Mu?''Diye Fısıldadım Ve devam ettim. ''Ben Sanki İstemiyormuyum Sanıyorsun Hergece Uyurken o lanet Geceyi Unutmak İçin Yalvarmadığımımı Sanıyorsun ?'' Sesim Giderek Kısılıyordu. Boğazıma Sanki Bir Yumru Oturmuş Ve Yutkunamıyordum. Onu Suçlamıyordum Ama Bu sözlerinden Sonra Kendimi garip hissetmiştim  . Justin Değişmişti. Yada Büyüdüğü İçin mi böyleydi Bilmiyordum ama Ben Eski Justin'ı İstiyordum 

''Ama Sen Bunları Nerden Bileceksin Çünkü sen ben seni terk ettim diye beni bırakıp gittin Neden Seni Şuçlayım kİ Justin haklısın Tek Şuçlu Benim ''dedim Sanırım Bu sözüm onu Üzmüştü . 

''Lola... ben... ''Cümlesini Bitirmesine İzin Vermedim.Çünkü Yine Üzgün Olduğunu Söyleyecekti. 

''Evet ,Evet Yine Üzgünsün ama Biliyormusun Artık Ben Üzgün Olmıycam ''Dedim Gözyaşlarımı Silerek  Ve Devam ettim .

''Çünkü Beni Artık Üzmeyeceğine İnandığım biri Var ''dedim Şaşırarak yüzüme Baktı Fısıldayark 

''Kim?''Diye Sordu Keşke Sen Diye Bilseydim Justin 

''Tabikide Ross Kim Sevgilisine İnanmaz ki ?'' Dedim Ve Kolumu Çekip Gittim. Aslında Ross'un Teklifini Kabul etmeyecektim Ama Justin Beni Buna Zorlamıştı. 

Justin'ı Tuvalette Bırakıp Dışarı Çıktım. Herkes Prova Yaparken Selena Yanıma Geldi. 

''İyimisin Nereye Kayboldun Hadi Provaya ''dedi Tamam anlamında Kafamı Salladım Ve Ross'un Yanındaki Yerimi Aldım. Yanına Gitip Dans Pozisyonunu Aldık . O sırada justin İçerden Çıktı. Yüzünde Anlam Veremediğim Bir Sırıtış vardı Gidip Selenanın Yanına Oturdu Bize İzleyecekerdi.

Mine (Justin Bieber FanFiction )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin